Tositarkoituksella 🐸
- Sukupuoli ja ikä:
- Mies34v
- Sijainti:
- Tampere, Pirkanmaa
- Aktiivisuus:
- Aktiivinen tänään
Kuvaus
Morjes! Meikä on tämmöinen demipojan ja sukupuolettoman välillä häilyilevä ftm-olento, jonka persoonallisuutta kuvailisin seuraavasti: aito, rauhallinen, lempeä, reipas, lapsenmielinen mutta kypsä, avomielinen, tarkkaileva. Näin erityisherkkänä introverttina tulen parhaiten toimeen muiden jotensakin sensitiivisten kanssa. Yksinäisyys vaivaa, joten ultimaattinen toiveeni on löytää ystävä tai pari, joiden kanssa vois kokea syvän yhteyden (mutta on mulla ollut hyviä ystäviä myös ilman sitä). Harrastelen vaihtelevassa määrin: huonekasveja, maalaamista, kutomista, hajuvesiä, lukemista, videopelejä ja lintubongausta. Tekstiroolipelaamista olisi kiva aloittaa uudestaan. Lautapelit ja palapelit on myös kivoja! Työkyvyttömyyseläkkeellä ollaan, koska mulla on elämässä rajoitteena tinnitus ja ääniyliherkkyys (voin kertoa näistä tarkemmin). Olen siis aikalailla neljän seinän sisällä pakon edestä oleskelija, mutta rauhallisiin toimiin voin osallistua kodin ulkopuolellakin. Elämänkokemusta on enemmän kuin tarpeeksi, ja se todella muovaa ihmistä; olen huomannut, että hengenheimolaisuutta löytyy usein helposti toisten kovissa liemissä keitettyjen kaa. Parasta olisi tapaamismahdollisuus, se auttais myös mua etenemään elämässä näiden korvien kaa. Mutta olen avoin etäyhteyksille, jolloin toisinaan yhdessä PC-pelaaminen on minulle tärkeää yhteisen tekemisen kannalta. Ilman voicechattiä tosin, joskin olen valmis kokeilemaan sitä; kukaties ehkä toleranssi siihenkin kasvaisi! Mainitsen myös varovasti, että olen sinkku, mutta se nyt ei tietenkään tässä ole se pääasia. (Enkä kehenkään edes tutustu niin että heti punnitsisin niitä kumppanimielessä. T: demiromanttinen) Jos joku ei tätä kohtaa halua ymmärtää, niin tiputan sellaiset tyypit matkasta. Ilmoitus ei vanhene! ^-^ Viestittely sujuu multa luontevammin jossain muualla ku tällä sivustolla. Vaihtoehdot: sähkäri, steam, discord, signal, whatsapp.