Kavereita/peliseuraa
- Sukupuoli ja ikä:
- Muu sukupuoli25v
- Sijainti:
- Tampere, Pirkanmaa
- Aktiivisuus:
- Aktiivinen yli 1kk sitten
Kuvaus
Heyo! Etsin uusia kavereita/peliseuraa! Esim online-pelit, taiteilu, museot, taidenäyttelyt, keikat, kirpparit, opiskelijatapahtumat, reivit, lautapelit, retkeily, kahvil käynti. Pidemmän matkan kaverit/pelkkä online/peliseura on aina tervetullutta, vaikka tokihan se helpottaa jos asut lähempänä. :-D Asun avopuolison kanssa ja meilt löytyy lemmikkeinä 30+ tuhatjalkaista, siiroja ja yks akaattikotilo. ^^ Pelaan aika lailla kaikkea mihin saa seuraa. Tällä hetkellä omassa porukassa ollu kierrossa lähinnä lol, ow, dbd. Fiilaan kans pelaa mhw (world + wilds), lethal, drg ja satunnaisemmi muita. Lautapelit ja dnd on kans tosi jees, Nemesis ihan ehdoton lemppari mihi mut saa ain messii. 8) Kuuntelen enimmäkseen industrial metal, mut lähes joka genrestä löytyy jotakin mieluista. Post-punk, shoegaze, synthpop ja breakcore/jungle iskee kans! Oon tosi sosiaalinen ja välittävä persoona kunhan saan kunnolla tutustuttua toiseen, alussa saatan olla hieman epävarma ja ujo (en osaa aina sisäistää välttämättä kunnolla eleitä tai ns sanattomia viestejä ni menee helpost maskaamiseks). Unless käy sellane autism to autism connection, siin tapaukses pystyn match energiaan samal mital! ^v^ Kerro jotai itestäs ja heitä vaik dc tai insta tunnukses!