Aihe: "anime"
Tämä on hakemistosivu aiheelle "anime". Alta löydät tuoreimmat ilmoitukset. Voit myös selata alueittain tai avata tarkemman haun.
Tämä on hakemistosivu aiheelle "anime". Alta löydät tuoreimmat ilmoitukset. Voit myös selata alueittain tai avata tarkemman haun.
Mä oon 30v nainen Vantaalta ja haluaisin tutustua pk - seudulla asuviin naisiin, jotta näkemisestä tulee helpompi. "En oo sinkku ja en etsi parisuhdetta. En myöskään oo etsimässä kirjekavereita ja nettikavereita." Ja yleensä en tykkää kirjoittaa jotain negatiivista heti näin mut aiemmin tapasin tosi ennakkoluuloisen naisen täältä. Lyhyesti selitettynä hän tuomitsee eläimiä rotujen ja lajien perusteella vaikka hän ei edes tiedä niitten hoidosta ja tarpeesta, sitten meistä ollenkaan. Tietämättömyydelle ei voi mitään mut en aio sietää töykeää asennetta meitä herppiharrastajia kohtaan. Ei kuitenkaan haittaa kun et tykkää eksoottisista eläimistä mut pysy loitolla siinä tapauksessa. En mäkään tykkää kaikista eläimistä mut itse en aio tuomita eläimiä tai ihmisiä sen takia🙌🏻 Tykkään eläimistä "varsinkin eksoottisista eläimistä", muodista, leffoista, animesta, pelaamisesta, cosplaystä, baarista, yökerhosta, tatuoinnista, meikkaamisesta, saunasta, Louis Vuittonista, valokuvaamisesta, uimisesta, syömisestä, shoppailusta, Halloweenista, bileistä, nukkumisesta, matkustamisesta, pelistä "Switch & Steam pelistä" sisustuksesta etc Olisi kiva mennä sinunkin kanssa vaikka syömään, kahvilaan, baariin, leffaan, uimaan, shoppailemaan, hiekkarantaan, yökerhoon, museoon, erilaisiin uusiin tapahtumiin etc. Girls nightkin on aina hauskoja ja täten vietän aikaani aina mun läheisten ystävien kaa. Keksimme aina jotakin kivaa yhdessä⊂(´・◡・⊂ )∘˚˳° Sitten mä oon vähän kiinnostunut pelikaveristakin ja etsin lisää hunter ystävää mun MH Wilds peliin. MH Worldkin on mut en oo enää aktiivinen😅💦 *Mulla on jo aika paljon ystäviä sekä Suomessa, että varsinkin Japanissa. "Mulla on Japanin tausta ja asuin aiemmin todella todella todella pitkään aikaan Japanissa. Näin ollen en oo etsimässä väkisin uusia ystäviä. Mut hyvät ystävät ei saa olla koskaan liikaa ja haluaisin vielä nähdä mitä tapahtuu uusien ihmisten kanssa. Toivoisin kuitenkin, että olisit suunnilleen 24 - 37 ikähaarukassa" :) Sain muuten todella ihanan uuden ystävän joskus kesällä viimeksi. Laittakaa viestiä rohkeasti minulle ja mekin tutustutaan ja nähdään👋🏻
Juttuseuraa? naisten kanssa jotenkin helpompi jutella tunteista ja omista ajatuksista. Paljon kokemusta mielenterveysongelmista löytyy, masennus, ahdistus, ocd. Videopelit on ihan kivoja ja dokkareita katon välillä. Salilla treenaan parina päivänä viikossa. Snäppi ja discord löytyy. Oisitko mulle kamu?
Moi! Luonteeltani olen rento, suorapuheinen ja avoin ukko. Huumori vetää välillä synkän puolelle, mutta pipo ei kiristä. Tykkään urheilla (ja katsoa urheilua), minkä lisäksi vapaa-aika kuluu pitkälti PC:n ja PS5:n ääressä. Pääasiassa pelaan kilpailullisia pelejä, mutta hyvä co-op tai rento casuaalipeli toimii aina hyvän seuran kanssa. Musiikkimaku nojaa vahvasti örinä märinä metalliin ja hardcore teknon puoleen. Keikka ja festari kaverit on myös aina tervetulleita! Jos sieltä ruudun toiselta puolelta löytyy tyyppi, joka arvostaa hyvää läppää, syvällisiä keskusteluita ja aitoa meininkiä ilman esittämistä, laita ihmeessä viestiä. Katsotaan synkkaako pelilinjoilla, lenkkipolulla tai kahvikupin ääressä oli se sitten terästetty tai ei!
Moikka! 27-vuotias IT-ammattilainen, jonka vapaa-aika mielenkiintoisesti vaeltaa scifi-kirjojen, syvällisen filosofian ja kauniiden animaatioiden maailmoissa. Haen vastakkaista elämänkumppania, jolla on sama intohimo tekniikkaan ja taiteeseen. Toivon löytäväni jonkun, jonka kanssa voi viettää rentoja, pitkiä iltoja vaihtaen ajatuksia niin koodauksen yksityiskohdista kuin kirjojen syvyyksistä!
Moooi! Tosiaan etsin kaveria/kavereita joiden kanssa jakaa perus höpötyksien lisäksi vanhemmuuteen liittyviä höpinöitä 😊 minulla itselläni kun lapsia on 3 niin niistä helposti tulee höpöteltyä 😂 Näin muuten siis tykkään jutella asiasta kuin asiasta. Huumorintajua piisaa. Toivon sitä myös sinulta 😄 Plussaa olisi tietenkin jos asuisit lähellä ja voisi joskus tavatakin. Jos kiinnostuit niin pistä viestiä niin tutustutaan 😊 Niin ja olen tosiaan naimisissa oleva emäntä etten etsi mitään muuta kuin kaveruutta ✌️
Moi! Etsin vain uusia ystäviä. Oon luonteeltani puhelias introvertti, tunneälykäs, empaattinen, syvällinen pohdiskelija, rauhallinen, jalat maassa tyyppi. Päihteetön, joten musta ei saa baariseuraa. Mulla on kaks kissaa. Vapaa-ajat tulee vietettyä yleensä kotona mm. pelaamalla tietokoneella/switchillä, selaamalla puhelinta (yleensä tiktokkia), kattomalla sarjoja tai elokuvia (disney, anime, k-draama). Olis kiva jos voitais vaikka yhdessä pelata jotain tai ihan muuten vaan jutella tai hengata. En ihan heti tykkää lähteä tapaamaan kasvotusten. Tykkään ensin tutustua netin kautta paremmin. Lisään jo tähän et en pysty pelaamaan first-person shooter pelejä koska tulee motion sickness. Toivottavasti meillä olis jotain yhteistä, ja jaksaisit myös ylläpitää keskustelua.
Tere, täällä 31-vuotias nainen Helsingistä koittaa onneaan uusien tuttavuuksien suhteen. Parisuhde löytyy, joten ihan kaveripohjaista ratkaisua kaipaisin. Iällä ja sukupuolella ei erityisemmin väliä, eniten ehkä toivon yhdessä tekemistä, joten asuminen lähialueella olisi iso juttu. Toki pidän matkustelusta ja jos julkisilla pääsee liikkumaan niin ei ne etäisyydetkään mitään sulje pois. Itsellä arkipäivät menevät töissä, illat ja viikonloput vapaalla. Vapaa-aika täyttyy tällä hetkellä pelaamisella ja lukemisella. Käyn myös uimassa säännöllisesti. Kotosalla arkea ilahduttamasta löytyy myös kaksi kissa poikaa. Uudet (ja vanhat) kirpputorit houkuttavat myös aina, niitä varten matkustellaan ajoittain pidemmällekin. En erityisen urheiluhakuinen ole, mutta koitan aina välillä varata aikaa arjesta ainakin pieneen hetkeen ajanviettoon luonnossa. Leffoja, sarjoja ja animea myös tulee ajoittain kulutettua enemmän ja toisinaan vähemmän. Lautapeli-iltoja saisi olla aina enemmän! Kuuntelen myös paljon musiikkia, raskaammasta kevyeen ja menee laajasti kaikkea. Enemmän kahvin nautiskelija, mutta vahvemmat teet sopivat mainiosti makumaailmaan. Oon rento ja aika rauhallinen, vähän kierolla huumorintajulla varustettu. Kaikesta voi puhua ja asiat sanoa aika suoraan. Kiva toki olisi jos jotain yhteisiä kiinnostuksen kohteita löytyy, mutta olen avoin myös uusille jutuille! Laita viestiä valitsemallasi tavalla, juttelu voi siirtyä helposti toiselle alustalle! Esim discord. Ask for the the English version and I shall deliver! 😇
Moi, oon tämmönen introvertti tyttö akaasta ja etsin juttelu seuraa/joku jonka kanssa käydä salilla tai muuten vaa pyörii kylil, tykkään todella paljon musiikista, melkeen kaikesta. anime myös iso intohimo (jujutsu kaisen, the summer hikaru died, etc) voit laittaa yv discordissa av1odb
Moi! Olen 24-vuotias mies ja alkuun aika ujo, mutta tutustuessa rento tyyppi. Etsin pelikavereita ja olisi kiva löytää myös oikea ystävä vapaa-ajalle. Tykkään kamppailulajeista, animesta ja pelaan vähän kaikenlaista, mutta jos yksi peli pitäisi mainita niin Dead by Daylight. Olen enemmän rauhallinen kuin super sosiaalinen tyyppi, mutta olisi kiva löytää porukkaa tai edes yksi hyvä kaveri. Discordin saa kysymällä
Heips, 20 vuotias (05) oon ja käyn töissä, salilla ja pelailen joitain pelejä siellä täällä ja sen sellasta perus. Honestly jos kukaa haluu tehä mitää nii saa kysyä, asustelen yksin ja oon aina muutoinkin yksin :D Käveleen, pelaan, kattoon jotai animee, ajeleen idc. Tekis varmaa hyvää sosiaalisoida hieman. Oon siis semi ujo aluks possibly koska ei tosiaan rehellisesti oo kavereita enkä oo paras näissä jutuissa. Nii no worries jos et oo itekkään, oon hyvin ymmärtäväinen, en tuomitse. Sain itteni kuulostaa melko luuserilta mut ei se mitää, saa laittaa viestiä niin laitan vaikka discordin tai minkä vaan. Sukupuolella ei väliä, samaa ikää suurinpiirtein ois jees
⟡ Heippa! ⟡ Mie oon 28-vuotias ja muutin Lahteen valmistuttuani Helsingin Metropoliasta viime vuoden lopussa. Olisi kiva saada uusia naispuolisia kavereita tältä seudulta, jotka olisivat saman henkisiä ja olisi samanlaisia kiinnostuksen kohteita. Kuitenkin paikkakunnalla ei ole väliä, sillä nettikaveritkin on tervetulleita :3 Olen kihloissa. Anime, conit ja cosplay ollut läsnä ala-asteelta asti ja lähellä omaa sydäntä. Nykyisin yritän osallistua coneihin vapaahetoisena työntekijänä, niin cossailu jäänyt vähemmälle. Tykkään myös pelaamisesta ja lemppari peligenrejä platformer, open world/mmorpg ja rytmipelit. Tällä hetkellä pelailen PC:llä esim. Zenless Zone Zeroa. Cult of the Lamb yksi lempipeleistä. Miulta löytyy Steam ja Epic Games. Minulla on myös Switch 2, jolla tulee välillä pelailtua mutta pelailen enimmäkseen koneella. Jos löytyy jotain mielenkiintoisia co-op pelejä, voin mielelläni testata ja pelata yhdessä :D Valokuvaaminen on myös kivaa ja tulen mielelläni kuvailemaan yhdessä kaupungille tai luontoon. Mie oon introvertti ja sen takia aika hiljainen sekä ujo. Mutta juttelen kyllä mielelläni ja ilahdun, jos miulle laitetaan viestiä. Miulla on sosiaalisten tilanteiden pelko, mutta yritän parhaani mukaan elää sen kanssa ja haastaa itseäni. Vastailen viesteihin silloin kun kerkeän; välillä se voi olla heti, välillä voi mennä vähän pidempään. Mielestäni hyvä ystävyys säilyy vaikkei aina laitakkaan viestiä :D Miulta löytyy discord. Ota rohkeasti yhteyttä ja tutustutaan ~ :3
Helou! Tässäpä on savosta Laitilaan piakoin muuttava naisihminen ja etsin kavereita/ystäviä arkea jakamaan. Seurustelen onnellisesti, en ole kumppania metsästämässä saati säätöä. Olen melko introvertti, tykkään askarrella kotosalla milloin mitäkin (piirtelyä, virkkaamista, figureiden maalausta, yms.) ja oleilla rauhassa kahta kisulaista muttuuttaen. Välillä tulee piipahdettua hyörimässä festareilla ja keikoilla. Kaikkea tulee kuunneltua niin vanhasta kunnon räpistä ns. kirkonpolttomusiikkiin ja tranceen, mutta yleensä kajareista pauhaa industrial ja nu-metal. Pelaaminen, sarjat/elokuvat ja anime/japanijutut ovat vahvasti kuvioissa arkea ilostuttamassa. Salilla ja uimassa käyn hermoja purkamassa muutamia kertoja viikossa. Kirppareiden kiertely on nannaa! Joskus olisi kiva astua esiin luolasta ja lähteä käymään ihmisten ilmoilla vaikka kaljalla ja turista hönöjä ilman stressiä. Tai miksei vaikka käytäisi jossain ajelulla ja ostoksilla? Lautapeleistä nautin paljon. Toki myös hyvä ruoka ja etenkin maistuvat mättöruoka ovat lähellä sydäntä. Huumorintaju on mustaa ja raffia, melko oikealla tulee ajatuksissa oltua vaikka annan kyllä kaikkien kukkien kukkia rauhassa. Mitäpä sitä salailemaan, nauttikoon jokainen elämästään tyylillään. Tärkeää on että seura on molemmin puolin rentoa ja vaikka pääasiassa tulisi höpöteltyä WA:n kautta meemein ja arjesta hajoillen, niin uskallan kyllä autollakin liikahtaa moroille. Viestiä saa laittaa jos yhtään tuntuu siltä. Katsotaan miten aatokset kohtaa! :)
Moi täällä kirjoittelee 27 vuotias ujo,herkkä,luotettava,mukava,rehellinen tykkään reissailla,shoppailla käydä keilaamassa,elokuvissa,festareilla, kävelyllä,kalastaa,leipoa,biljardia pelata,pleikkarilla pelailla etsin täältä 22-38 vuotiaista kavereita vapaa aikaan kainuun puolelta kauempaakin päin käy mukavia,luotettavia,rehellisiä,auttavaisia ja ymmärtäväisiä Itselläni niitä kavereita ei ole Saa ottaa rohkeasti yhteyttä jos haluaa tutustua minuun aidosti
Moi! Etsin tähän mun aika harmaaseen ja staattiseen arkeen ystävää :D Tykkään musiikista ja animesta. Vapaa-ajalla soittelen pianoa tai kitaraa ja käyn aika säännöllisesti pelaamassa sulkapalloa. Tykkään opetella uusia asioita :) nyt esimerkiksi musiikin teoriaa ja kieliä (japani!) Musta voi saada kaverin sunnuntaina coneihin katteleen jos kiinnostaa :^)
Tämmönen terminally online cringe melkein NEET ja elämä tuntuu turhalta ja on tosi tylsää ja en tiedä mitä tekisin, pelejä pelailen ja katson leffoja/sarjoja/meemejä/novelleja ja teen vähän kaikkea. Tykkään jutella mistä tahansa ja saa ehdotella mitä vaan.
Olen 35-vuotias nainen, asun Oulussa avopuolison, koiran ja kissan kanssa. Päivät meneekin yleensä kotona oleskellessa. Tykkään käydä keikoilla/festareilla, kierrellä kirppiksiä, piirtää, katsoa animea, lukea kirjoja, lauleskella ja kirjoittaa tarinoita. Haaveena olisi jossain vaiheessa kirjoittaa oma kirja. Jääkiekkoa tulee myös jonkin verran seurattua. Luonteeltani olen rento, empaattinen, huumorintajuinen (musta huumori on parasta), avulias, tykkään auttaa ja kuunnella ihmisiä. Nautin syvällisistä keskusteluista. Aluksi olen aika ujo ja varautunut, mutta yleensä se menee nopeasti ohi, varsinkin jos juttu luistaa hyvin. Olisi kiva löytää seuraa vaikka keikoille, kirpparikierrokselle tai johonkin muuhun tekemiseen, olen aika avoin kaikelle. Kuuntelen lähinnä metallimusiikkia. Sukupuolella tai paikkakunnalla ei ole väliä. Ilmoitus ei vanhene. Ps. Minusta et saa baariseuraa.
Moi. Täällä urheilullinen ja hyvässä kunnossa oleva nuori. Olen ruoan ja liikunnan ystävä. Tykkään myös katsella hauskoja ja draamaa sisältäviä sarjoja. Olen myös tosi aktiivinen ruoan leipuri. Etsinnässä joku, jonka kanssa voi nauttia liikunnan ja muun kivan parissa. Ei tarvitse olla ihan samanlainen kuin minä. Oon myös aika puhelias joten toivottavasti ei haittaa.
tykkään vapaa ajalla pelata (varsinkin nintendo pelejä), ja piirrän paljon paperille sekä digitaalisesti. sen lisäksi harjoittelen animointia. Tykkään kuunnella dubstepia Katson myös välillä animea ja jotain satunnaisia sarjoja sekä elokuvia. Tykkään myös käydä kuntosalilla. jos tykkäätte Cosplayst nii hit me up!! olis tosi kiva tutustua uusiin ihmisiin vaikka viestitellen aluksi. :]
Hei, olen lappeenrantaan muuttanut opiskelija, mutta opinnot ovat loppusuoralla ja suunnittelen muuttoa takaisin pk-seudulle. Etsin ainoastaan asiallista seuraa. Vaikka ulkonäöltäni oonki selkeästi maskuliininen ja yleensä mieheks oletettu (partakin löytyy, että en siitä muita syytä), nii oon NB 🏳️🌈 Harrastan kaikenlaisia pelejä. Videopelejä, lautapelejä, pöytäroolipelejä jne. Harrastan boffausta, ja lisäksi uin kun jäät ei estä, ja sen jälkeen laskettelen (tai ainakin yritän 😎). Lisäksi maalailen miniatyyrejä, luen kirjoja ja kuuntelen musiikkia! Oon myös alkoholiton, mutta mulle ei oo väliä juotko sä vai et. Etsin pidempiaikaista kaveriseuraa, parhaassa tapauksessa haliseuraa, ja musta on aina ihanaa tutustua uusiin ihmisiin!
Hei! Olen 22-vuotias mies Joensuusta, ja olen asunut täällä jo kaksi vuotta. Opiskelen yliopistolla suomen kieltä ja kirjallisuutta, ja olen ajatellut opiskella englantia ja ruotsia sivuaineina. Olen miettinyt, että valmistuisin kieltenopettajaksi, sillä olen aina ollut hyvä kielissä ja ilmaisemaan itseäni sekä suullisesti että kirjallisesti. Osallistunkin tänä kesänä sivuainekokeisiin, joihin luen aktiivisesti vapaa-ajallani. On mahdollista, että suoritan myös luokanopettajan sivuaineopinnot, koska koen olevani hyvä ymmärtämään lapsia ja nuoria ja tulemaan toimeen heidän kanssaan, mutta katsotaan, mihin elämä vie :) Olen kirjoittanut 2 vuotta nuortenromaania neljästä turkulaisnuoresta, jotka joutuvat pelastamaan orpotytön, joka on ollut vankina enonsa saarella 10 vuotta. Olen nauttinut kirjoittamisesta jo pitkään, ja olenkin haaveillut urasta ammattikirjailijana. Pidän myös kuvataiteesta, mutta en ole piirtänyt kovin paljon. Käyn kuvataidekurssilla kansanopistossa, mutta aina ei ole ollut aikaa piirtää tai kirjoittaa. Opinnot ovat nyt etusijalla, mutta olen silti hyvin taiteellinen ja luova ihminen. Olen aina ollut kiinnostunut animesta, ja katson sitä paljon vapaa-ajallani. Pokémon, Studio Ghibli -elokuvat, One Punch Man, Death Note ja Silver Fang ovat suosikkejani. Olen ajatellut katsoa joskus animea Netflixistä, mutta täytyy vähän katsoa, milloin on aikaa :). Olen keräillyt Pokémon-figuureja, ja minulla on muutamia Pokémon-pelejä sekä elokuvia kotonani. Olen myös kirjoittanut fanifiktiota Pokémonista DeviantArtiin, mutta jaan käyttäjäni, jos itse haluan :). Olen myös liikunnallinen, käyn kuntosalilla ja juoksulenkeillä, ja joskus on ihan kivaa käydä vain kävelyllä. En ole siis mikään stereotyyppinen nörtti, joka vain lukee, pelaa pelejä ja katsoo animea :D. Olen oikeasti aika monipuolinen, vaikka itse sanonkin :D Mutta joo! Tässä onkin aika paljon tietoa minusta :D. Jos kiinnostaa jutella, laita ihmeessä viestiä 😊. Voidaan vaihtaa somekanavia myöhemmin, mutta jos näin alkuun kertoisit vähän itsestäsi, niin on helpompi tutustua :). Toivottavasti voidaan myös tavata joskus, mutta ota ihan rauhassa! Ei ole mikään kiire tutustumisen kannalta :). Minusta on tärkeää, että voidaan tutustua molemmille sopivassa tahdissa :) Se on moro!