Aihe: "kuntosali"
Tämä on hakemistosivu aiheelle "kuntosali". Alta löydät tuoreimmat ilmoitukset. Voit myös selata alueittain tai avata tarkemman haun.
Tämä on hakemistosivu aiheelle "kuntosali". Alta löydät tuoreimmat ilmoitukset. Voit myös selata alueittain tai avata tarkemman haun.
Kristillinen usko on tärkeä osa elämääni: luen Raamattua, rukoilen, kuulun seurakuntaan sekä luen kristillistä kirjallisuutta ja kuuntelen hengellisiä podcasteja ja musiikkia. Harrastan monipuolisesti liikuntaa, erityisesti frisbeegolfia, kuntosalilla käyntiä ja pyöräilyä. En tupakoi, ja käytän alkoholia harvoin vähän tai en ollenkaan. Opiskelen merkonomiksi ja olen aloittamassa jatko-opintoja liiketalouden parissa. Olen isä, mutta en tällä hetkellä parisuhteessa. Nykyinen sosiaalinen verkostoni koostuu pääasiassa sukulaisista, joten olisi mukava tutustua uusiin ihmisiin. Vapaa-ajalla katson elokuvia ja dokumentteja sekä pelaan PS5:llä. Jos tunnistat itsesi samoista kiinnostuksenkohteista ja kaipaat juttuseuraa tai yhteistä tekemistä, laita viestiä! 😊
Hei! Arkielämä on kiireistä, ja olisi hauska tasapainottaa elämää kävely/juoksulenkillä, hyvän oluen maistelulla tai käymällä lautapelimiitissä. Mielelläni kokeilen uusia videopelejä, ja voidaan vaikka Discordissa miitata, mut ensisijaisesti lähikaveri etsinnässä 🌞 Hybridikaveruus ois ihan ookoo kans 😊 Kuljeskelen Tampereen ja Espoon seutuvilla silloin tällöin, lähdetään pelikahvilaan, padelia pelaamaan tai sushille vaikkapa 💚
Haluaisin löytää elämään ihmisiä, jotka lähtis tekemään yhdessä asioita. 🫶🏼Toivoisin syvempää ystävyyttä, joka kestäisi elämää ja siihen panostettaisiin molemminpuoleisesti. Olen 33-vuotias ja teen vuorotyötä. Arjessa tykkään liikkua luonnossa/eräillä, pelailla tietokoneella, tehdä kaikenmoisia diy projekteja. Lautapelejä pelaan kun siihen tulee mahdollisuus. Tykkään syvällisistä keskusteluista ja oikeille ihmisille annan itsestäni paljon. Olisi tosi kiva lähteä kahville, pelaamaan jotain, mennä leffaan, kokkailla yhdessä, kyläillä ja viettää laatuaikaa yhdessä. Tykkään saunomisesta ja uimisesta. Kesällä olisi mukavaa parantaa maailmaa vaikka terdellä jossain. Voisin tykätä myös pelata jotain yhdessä, vaikka siinä vasta alottelija olenkin. Voin myös tulla auttamaan sua istutuksien kanssa, kun itsellä ei ole siihen vielä mahdollisuutta omassa asunnossa. Tykkään upottaa kädet multaan ja touhuta pihalla.
Moi! Etsin kaveria. Ajattelin tällä kertaa varmuuden vuoksi olla hieman spesifimpi: Toivon sinulta ennen kaikkea että osaat olla olematta itsesi, plussaa on jos ihmettelet suuresti moista slogania ja sen lisääntynyttä käyttöä. Odotan että olet ihan perus sinä, ilman it's-ejä. Minusta, no jaaha: Tykkään liikkua ja laittaa ruokaa, sekä nautin suuresti luonnosta ja syrjäseuduilla liikkumisesta, kauempana kaupungista. Kitaransoitto natsaa myös vaikka oma kitara on tullut suutuspäissään pistettyä mäsäksi. Taas kerran. Nautin myös paheena silloin tällöin olutta ja sikareita, ai ettien että! Juuri tämä! Hyvä pihvi-illallinen, laadukas olut tai lasillinen rommia jälkiruoaksi (vaikkapa Ron Zacapa Centenario XO:ta), Joya de Nicaraguan Antaño (Churchill mallisena) ja auringonlasku - siinähän voisi lähteä jo 51% valmiina, hieman haikeissa mutta hyväksyvissä tunnelmissa kohti hautaa, salamyhkäinen virne naamalla. Henkisestä puolesta, riippuu kaiketi ihmisestä ja vastaanotosta. Kärkästä kommentointia, pätemistä, vahvoja mielipiteitä, teatraalisuutta, verbaalista lahjakkuutta, jääräpäisyyttä/sinnikkyyttä - mutta myös rehellisyyttä. Somea tai älypuhelinta ei löydy. Olen melko provosoiva ja loukkaava persoona, sanon usein mitä ajattelen ja välillä trollailen muita saadakseni heidät hämmentymään, oli se sitten hyvää tai huonoa reaktiota. Ikään kuin olisin joku kaikkitietävä. Tykkään loukkaavasta huumorista sekä minulla on hyvin autoritaarinen maailmankuva, jonka vuoksi nassutan usein ettei meillä ole riittävän hyvää asiainjärjestelmää tällä hetkellä. Nassutan monestakin asiasta ja en ole onnellinen. Se on vaan laatutietoisena ihmisenä uskallettava vaatia parempaa, mutta tuulimyllyjä vastaan ei voi taistella. Pitäkää tunkkinne, haschtolüt! Mun on vaikea päästä perus levelille, kun kaikkia asioita on niin kiva pyöritellä päässä - se on mulle elämän suola yliajatella. Kutsutte tätä korkeaksi metakognitioksi tai "metatasoksi" nykykielellä? En tykkää metasta. Maalla ja luonnossa mieli lepää, sekä puhdas ruoka ym. kiinnostaa... vaikka lähiaikoina on tullut joku sokeri/energiajuoma-addiktio ja röökiä palaa liikaa kahvin kera. Noh, parempi se verrattuna MT-lääkkeisiin joilla suppressoida negatiiviset ajatukset ja tunnetilat, jotka nähdään jo oireyhtyminä eikä humaanina reaktiona elämän tuomiin vastoinkäymisiin A.K.A alamäki. Olisi pitänyt vetää enempi fluoria muksuna jotta myös sinä olisit onnellinen seurassani. Jee. Eikä jengi hiffaa että sanon vaan lopulta "jee" ja näytän peukaloa, hakuna matata ja sen tuoma pelko. :D Olen myös aloitteleva kristitty (n. 2 vuotta), myönnän vajavaisuuteni, lihallisuuteni ja kaikki virheeni, ilkeyteni sun muut. En parane niistä, sillä olen ihminen. Koitan toimia ns. "oikein". Kiellän siksi itseni ja olen mitä olen aivan vapaasti, toki sen hinta sattuu mua syvästi. Sinä saat olla seurassani myös mitä olet, ymmärrä etten lähde sinua käännyttämään. Tämän vuoksi odotan vain että ojennat minua toistuvasti jos toimin väärin sinua kohtaan, sillä ojennan sinua yhtälailla, varsin omalla tavallani jos en pidä sinun toimintatavoistasi. Sinun käytöksellä on vaikutusta minuun sekä ajatuksen että tunteen tasolla. Nämä on hyvä tietää, sillä olen täten raskasta ja vaativaa seuraa. Sinulla on valtaa minuun, jos se on tapasi nähdä asia. Myös itsevarmuus-skeida, se on aika pitkälti näyttelyä ja perustuu siihen miten katsot ja kohtelet minua. Murrun myös paineen alla, tämä osio on naisille jos kiinnostaa mun reaktiot evolutiivisiin oikkuihin. Tulee välillä sellainen fiilis, että on iso kuilu minun ja muiden välillä, että olen epäsovinnainen. Mulle ei tule jutustelemaan muut kuin epäsovinnaiset tavalla tai toisella, elämänkoululaiset tai entiset sellaiset, poislukien toki muut kristityt mut heillä on kova kiire ja harvalla aikaa hengata. Kai siksi kun kaikki he ovat myös menettäneet "itsensä"? No ei siinä, hala butto, kerro jotain elämästäsi ihan vapaasti. Osaan nasauttaa hyvät jutut tulille, se on eri asia että kestätkö?
Jotain aktiviteettia tähän hiljaiseloon pitäisi saada! Seinäkellon tikitystä on rauhoittava kuunnella, mutta jos sitä on joka ilta tarjolla niin alkaa sekin jo kyllästyttämään. Jos minä raahaan sinut kävelylenkille, niin teetkö saman minulle vai lähdetäänkö vesijuoksemaan tai pomppimaan vesijumppavideoita? Laskettelu- ja hiihtokamatkin löytyy, mutta yksin ei viitsi lähteä, tytärtä on niin vaikea saada houkuteltua ja kauas on pitkä matka. Miten olisi teatteri, leffa, museokäynti, musakeikka, lätkämatsi, lentispeli tai joku muu miellyttävä elämys ja viinilasilliset, bisset, kahvit tai päivällinen päälle - mietitään sitä sitten yhdessä. Matkaseurakin kelpaisi, vaikka pidennetylle viikonloppuvisiitille Eurooppaan tai miksei johonkin kauemmaskin pidemmäksi ajaksi. Myös mökkeily kiinnostaa. Omasta työleiristä luovuttiin eron myötä. Menoa hidastaa kroonistunut alaselkävaiva, joka kuitenkin tarvitsisi kovasti liikuntaa. Olen 57-vuotias reilu 8 vuotta sitten pitkästä parisuhteesta eronnut nuorekas kahden tyttären äiti, jotka molemmat asuvat jo omillaan. Olen luonteeltani avoin, sosiaalinen, huumorintajuinen, rehellinen ja puhelias. Olen joustava, tasapainoinen ja elämäni on hyvällä mallilla. Pidän kotini siistinä, vaikken kaikki nurkkia nuohoa joka viikko. Tunnen oloni yksinäiseksi, vaikka näitä vanhoja tuttuja edelleen aina harvakseltaan tapaakin ja kuulumisia vaihtelee. Moni heistä elää parisuhteessa ja onpa näitä seurustelukumppanin löytäneitäkin, joilta näyttää unohtuvan kaikki muu ympäriltä sen jälkeen. Etsin uusia ystäviä tai kaveriporukkaa, jossa resonoi samalla aaltopituudella ja johon tällainen hurtilla huumorilla varustettu insinöörinainen sopisi. Parasta tietysti olisi jos löytäisin juuri Sinut, josta tulisi elinikäinen sydänystävä, jolle voi kertoa kaikki elämän ilot ja murheet. Laita viestiä tulemaan, mikäli tunnistat itsesi, olet samaa ikäluokkaa ja ilmoitukseni puhuttelee juuri Sinua! P.S. En haaskaa aikaani keskustelemalla nuorten miesten kanssa ympäri Suomea, saatikka latistuneessa avioliitossa elävien piristystä etsivien miesten kanssa. Teitä varten on ihan muut palstat.
Olen huumorintajuinen rento, liikunnallinen ja henkisesti nuorekas nainen niin 😊 etelä-suomesta. Olen vapaa aikatauluista minulla ei ole velvotteita lapsiin kuin eläimien hoitoonkaan. Harrastan liikuntaa kuntosalilla, käyn joskus uimassa ja pidän ulkoilusta mm pyöräilyn merkeissä. Asun kehä-kolmosen ulkopuolella ja etsin lähinnä seuraa jutteluhetkiin, kulttuuritapahtumiin (museot, näyttelyt) sekä matkailuseuraa koti- tai ulkomaille. Etsin ystävää, jonka kanssa voisi tutustua ystävyyden merkeissä ja ehkä matkustellakin yhdessä. Olen reissannut yksin mutta se ei aina ole taloudellista ja seurasta on aina paljon iloa! Matkustaessa sovitaan aina yhdessä ja tehdään kompromisseja.
Olen 26-vuotias iloinen, avoin ja luonnonläheinen nainen Lapista. Viihdyn luonnossa liikkuen, lenkkipoluilla, hiihtäen, uimassa tai vain nauttien metsän rauhasta ja hiljaisuudesta. Arvostan rehellisyyttä, maanläheisyyttä, huumoria ja ennenkaikkea aitoja kohtaamisia. Olen helposti lähestyttävä, kuuntelen ja keskustelen mielelläni ja nautin hyvistä keskusteluista niin arjen pienistä asioista kuin elämästä yleensäkin. Minulle tärkeintä on aitous, hyvä sydän ja tunne siitä, että seurassa voi olla oma itsensä. Etsin uusia ystäviä, joiden kanssa voisi käydä uimassa, kahvilla, salilla, joogassa, ulkoilla, harrastaa tai vaikka vain vaihtaa kuulumisia. Minut saa mukaan melkeimpä kaikkeen. Minulle tärkeintä ei ole ikä tai tausta, vaan se, että yhteinen sävel löytyy ja yhdessä on hyvä olla. Laitathan rohkeasti viestiä, jos ajattelet vähänkään, että voisimme tulla juttuun! Toivottavasti kuullaan pian ✨😌🫶🏻
Olen tosi surkea kertomaan mitään itsestäni mutta sen verran voin sanoa että olen rento huumorintajuinen ystävällinen mutta osaan olla myös menevä tapaus! Ja no se minusta ja ystävältä/kaverilta toivon että on samantyypinen kun minä ja luonteet kohtaisivat hyvin! Mutta sen näkee sitten! Voimme alkuun kirjotella ja tutustua vaikka snäpissä hipstace tai sit laitat vaa mulle tätä kautta viestii ja sun tietoja 🙏🏻 sukupuolella eikä iällä nyt niin merkitystä ole mutta jos joku ikä katto pitää laittaa ni 20v-40v mieluiten. Toivottavasti pian törmätään 🙏🏻
Hei Olen 41-vuotias mies Lahdesta. Haussa olisi uusia ystäviä tai kavereita, joita tavata säännöllisesti. Luonteeltani olen positiivinen ja empaattinen. Minun kanssani on kuulemma todella helppo puhua. Harrastan kävelyä, kuntosalia ja musiikkia( kuuntelu, kitaransoitto).Kesällä myös tennis on kivaa ja sulkapallokin onnistuu. Katson myös paljon elokuvia ja sarjoja. Olisi mukava käydä yhdessä esim. keikoilla( metalli ja rokki itsellä iskee parhaiten), sushilla tai ihan vaan hengailla vain. Itselläni ei ole lemmikkejä, mutta pidän eläimistä paljon, joten esim. yhteinen koiralenkkikään ei kuulosta hassummalta. Kokeilen myös mielelläni uusia asioita. Ota ihmeessä matalalla kynnyksellä yhteyttä, etsin pääasiassa ihmisiä, joita tavata livenä, mutta jos asut kauempana, tai haluat vain viestitellä, kyllä sekin käy!
hei käyn stadis töissä mutta asun Keravalla. Työ on aikaa kiireinen ja stressaava. Vapalla ajalla ajoitin taas kunto salin mutta oon kuntoutus jaksolla enkä voi treena kovaa ehkä 30% millä ennen. Muuten olen paljon kotona tai ulkona kävelämässä. Olis kivaa saata saura kesään vaikka terassille tai rantaa
Hei Vanhat ystävyydet alkaa ovat pidemmän päälle kaikonneet likipitäen. Itse olen nuorekas, liikunnallinen, sosiaalinen ja luontoa jne. ihminen, sekä rakastan käydä jossain määrin erilaisissa kulttuuritapahtumissa ihan fiiliksen mukaan :) Asun paraikaa Etelä-Kuopiossa, mutta sujahtaminen suht nopsaan Kuopion keskustaan kyllä onnistuu tarpeen vaatiessa, kun vaan laitetaan aikataulut natsamaan ja sopimaan yhteen :) Etsin ystävää lenkkeilyyn, leffassa, kahvilla tai kulttuuritapahtumissa käyntiin ihan sen mukaan, mikä mikä sinua tai minua yhteisesti eniten sytyttää :) Näin kesäaikaan tykkään myös jossain määrin käydä myös terasseilla ihan selvinpäin aina ja jos sää on hyvä, niin olen valmis lähtemään vaikka paikallisristeilylle yhdessä omin kustannuksin :) Etsin sinua kaverina liikunnallista ja kulttuuria rakastavaa persoonaa, sekä ihmistä, joka omaa suunnilleen samalaisia ominaisuuksia tai mieltymyksiä, mitä itsellänikin on, mutta pienet erotkaan eivät ole pahasta :) Jos kiinnostuit, niin laittele viestiä, niin katsotaan, voisiko sinulla ja minulla ystävyys mahdollisesti natsata keskenään yhteen :)
Morjesta! Rönsyilevät keskustelut, mielen avoimuus ja elämän pienet yksityiskohdat tekevät arjesta merkityksellistä. Nautin älykkäästä ja vielä enemmän vähemmän älykkäästä ajatustenvaihdosta, liikunnasta, lautapeleistä, sekä hyvästä ruoasta ja juomasta. Kuntosali ja liikunta antavat energiaa, luonnossa liikkuminen tuo rauhaa, ja historia, sijoittaminen, kirjoittaminen, lukeminen ja tarinat inspiroivat ja pitävät ajatukset virkeinä. Sauna on paikka, jossa maailma asettuu paikoilleen, ja luonnossa ja vesillä mieli kirkastuu. Reissut, museot ja kaupunkielämä tuovat mukavaa vaihtelua arkeen, mutta silti parhaat hetket syntyvät yksinkertaisista asioista... Hyvästä seurasta, huumorista, musiikista ja oivalluksesta kesken keskustelun, tai täydellisestä hiljaisuudesta, jossa kaikki tuntuu juuri oikealta. Etsin mieskaveria, joka arvostaa empaattisuutta, tunneälyä ja elämän seesteistä vakautta, sekä osaa nauraa itselleen ja välillä vähän myös muillekin. Jos rennohko yhdessä tekeminen, lautapelit, retket ja hyvän ruoan ja juoman ääressä vietetyt hetket kuulostavat tutuilta, niin laita viestiä.
Olen työssä käyvä, jolla on paljon omaa aikaa kulutettavaksi. Elän parisuhteessa, puoliso tekee matkatöitä, joten paljon poissa kotoa ja lapset ovat jo lentäneet pois pesästä. Etsin huumorilla höystettyä aitoa naispuolista kaveria kahville, lenkille, kesätorille, museoon ym. kivaan tekemiseen tai vain juttu seuraksi puiston penkille kesäisenä päivänä😊sekä ihmettelemään päivän menoa ja parantamaan maailmaa iloisella elämän asenteella😉
Hei, Olen 42-vuotias mies, joka kaipaa keskustelutaitoista miespuolista kaveria Helsingistä tai muualta salille, muihin harrastuksiin tai mikä nyt sattuu kiinnostamaan kumpaakin. Rento hyvä seura mielessä. Ihminen, jonka kanssa voisi puhua asiasta kuin asiasta. Olen luotettava ja huumorintajuinen kaveri, jolle usein tilannehuumori iskee parhaiten. Seuraa kaipaan tosiaan salille, luontoon retkeilemään esimerkiksi päiväretkiä mielenkiintoisiin kohteisiin, museoon tai ihan vain kävelylle. Mukava tietty kuulla, mikä sinua kiinnostaa ja mitä itse harrastat? En liiku yöelämässä, käytä päihteitä ja toivoisinkin samanhenkistä kaveria, jolle terveellinen elämäntapa on lähtökohta. Tärkeintä, että tulee hyvin juttuun ja on samalla aaltopituudella.Itse olen konservatiivinen kristitty, jolle usko on tärkeä osa elämää. Sanoisin olevani keskimääräistä syvällisempi, positiivinen ja rauhallinen, mutta myös rentoa seuraa, joka osaa kuunnella myös toista sekä erilaisia näkemyksiä.Hienoa jos sinä olet myös kiinnostunut erilaisista asioista/ ilmiöistä, mitä maailmalla tapahtuu. Tapaan mielelläni kasvotusten kaffe-kupin ääressä, koska silloin on aina helpompi tutustua. Jag pratar också svenska.En etsi treffiseuraa tai muuta vastaavaa vaan hyvää kaveria/ystävää.
Moi! Haluaisitko lähteä kaveriksi hölkkälenkille, kävelylle tai vaikka kahville? Olen 46-vuotias mies ja teen toimistotyötä etänä ja pari päivää viikosta myös Helsingissä. Perheeseeni kuuluvat vaimo ja kaksi kouluikäistä lasta. Kuntoilun lisäksi harrastan lukemista ja olen kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista ja aidoista keskusteluista. Baarissa en viihdy, mutta lounaalla tykkään käydä. Kahvittelukin maistuu ja joskus on kiva käydä konserteissa. Olisi kiva saada seuraa lenkille tai myös johonkin muuhun yhteiseen tekemiseen. Kaveriksi/ystäväksi etsin miespuolisia kavereita ja toiveissa on tapaaminen lähinnä livenä, sillä työpäiviin sisältyy jo riittävästi virtuaalisia kohtaamisia. Lähetä viesti, jos haluaisit tutustua.
Terve! Tällainen luova tyyppi etsimässä omanlaista harrastus- ja kaveriseuraa. Mulla on intohimona taiteen tekeminen ja näiden taitojen kehittäminen. Digimaalausta harrastanut teinistä saakka mutta nykyään ammattimielessä erikoistehostealaa tai siihen suuntaan. Plein air -maalailuun tai muuhun ulkona/kahviloissa taiteluun kelpaa aina seura. Mutta jos ei taiteilu niin muuten mua kiinnostaa elokuvat, lautapelit, videopeleistä lähinnä pelkästään OSRS, kielet/kielitiede (ja etenkin suomalaisugrilaiset kielet), historia (etenkin keskiaika, viikingit yms., ja historiallinen fiktio/media ylipäänsä). Käyn kuntosalilla, kävelylenkkeilen etenkin luonnossa, ja tykkään muutenkin kasuaalista liikunnasta ja lähden mielelläni kokeilemaan asioita. Eläimet on kivoja ja kotoa löytyy kaksi kissaa. Pidän uusien asioiden oppimisesta ja käsillä tekemisestä. Tutustun mielummin tekemällä kuin puhumalla. Saatan olla vähäpuheinen kunnes lämpenen, ja tulen parhaiten toimeen rauhallisissa ympäristöissä, pienemmissä porukoissa. Laita viestiä niin keksitään yhteistä tekemistä. En ole somessa, mutta Disse ja Whatsapp löytyy.
Helouu!! Oon 22-vuotias Oulusta ja etsin uusia naispuolisia kavereita 💗 Luonteeltani oon aika peus rauhallinen, mutta samaan aikaan spontaani ja lähen aina messii vaikka sun sedän häihin xd. Mun kanssa on helppo olla, ja tykkään tutustua ihmisiin rennolla ja hyvällä fiiliksellä Arjessa mun juttuja on salilla käyminen ja lenkkeily, hyvien sarjojen katsominen, shoppailu ja ihan vaan chillailu. Tykkään myös ajella ilman sen kummempaa päämäärää ja käydä silloin tällöin viinillä hyvässä seurassa 🍷✨ Oon avoin kaikenlaiselle tekemiselle kahvilareissut, shoppailupäivät, lenkit, pienet ajelut tai ihan vaan rennot jutustelut. Jos tuntuu, että meillä vois olla samanlainen vibe ja kaipaat uutta kaveria tai tulevaa bestistä arkeen, laita rohkeasti viestiä! 💗
Moi, 45-vuotias mies Keski-Suomesta etsii naispuolista WhatsApp-keskustelukumppania. Elämä on tällä hetkellä myllerryksessä ja olisi hyvä saada joku, jonka kanssa voi jakaa ajatuksia – niin suruja, murheita kuin pieniä ilon hetkiäkin. Toivoisin avointa ja rehellistä keskustelua ihmiseltä, joka ymmärtää että elämässä tulee välillä vaikeita vaiheita. Tarkoitus ei ole etsiä parisuhdetta, vaan ihmistä jonka kanssa voisi jutella arjen keskellä – joskus kevyemmin, joskus syvemmin. Tärkeintä on että olet empaattinen ja aito. Jos tunnet että tällainen ystävyys voisi tehdä hyvää myös sinulle, laita viestiä.
Moikka! Täällä 37-vuotias työssäkäyvä mies etsii uusia kavereita Helsingin alueelta. Olen muuttanut Helsinkiin pari vuotta sitten. Itse tykkään käydä kuntosalilla, leffassa ja silloin tällöin bilettämässä. Etsin samanhenkistä kaveriseuraa viettämään aikaa yhdessä. Olen gay, joten jos se on ongelmat, siirrythän seuraavaan profiiliin kiitos. Pidän myös syvällisistä keskusteluista, mutta välillä haluan ottaa ihan vaan rennosti. Aluksi hieman ujo, mutta tutustuttua varsin hauskaa seuraa! 😆
Olen nigerialainen ja minun äidinkieleni on eshan ja puhun Englantia erinomaisesti. Olen asunut Suomessa melkein viisi vuotta ja puhun vähän suomea. Minä harrastan kuntosalilla käymistä, lentopallon pelaamista, television katsomista, ja ajamista, jne. Minä haluan oppia lisää suomen kielestä ja kulttuurista. Minä asun yhdessä kenialaisen tyttöystäväni kanssa. Hän puhuu swahilia ja Englantia. Tervetuloa oppimaan meidän kulttuuriamme myös ja erilaisista ruoistamme.