Kuvaus
Hei kaikille! Etsin täältä ystäviä, joita voisi toivon mukaan nähdä säännöllisesti ja jotka olisi lähellä omaa ikääni :D Ystävänä olen lojaali, myötätuntoinen, kannustava ja kiinnostunut löytämään uusia näkökulmia elämään toisten ihmisten kokemusten kautta. Kuvailen itseäni introvertiksi, joten olen hieman hiljainen ainakin alkuun. Mun harrastuksiin kuuluu tällä hetkellä: vapaaehtoistyö, lukeminen, palapelit, leivonta, meditointi(myös ryhmä) ja metsässä kävely. Olen aloittamassa latinalaisen tanssiharrastuksen kesän lopulla. Intohimoihini kuuluu myös matkustelu, jota teen aina kun on mahdollista. Tänä kesänä oon lähdössä heinäkuussa Väli-Amerikkaan viikon lomalle. Aloitin jo aikaa sitten vuosia kestäneen itsetutkiskelun prosessin, jonka myötä olen tehnyt töitä mm. purkaakseni tunnelukkojani. Hengitysharjoitukset ja meditointi ovat olleet läsnä mun arjessa viime aikoina kuten myös henkisyys, henkimaailma ja elämän mysteeripuolen tutkiskelu. Erityisesti tästä genrestä kiinnostaa tällä hetkellä UAP-ilmiö, joka on vahvasti ollut esillä tänä vuonna tuolla Amerikan puolella. Olisikin mahtavaa jos täältä löytyisi ihmisiä joiden kanssa jakaa ja vaihtaa ajatuksia näistä aiheista :) Mikäli koet, että meillä olisi jotain yhteistä, niin mielelläni kuulisin sinusta!