Aihe: "kahvittelu"
Tämä on hakemistosivu aiheelle "kahvittelu". Alta löydät tuoreimmat ilmoitukset. Voit myös selata alueittain tai avata tarkemman haun.
Tämä on hakemistosivu aiheelle "kahvittelu". Alta löydät tuoreimmat ilmoitukset. Voit myös selata alueittain tai avata tarkemman haun.
Hellou! Täälläki yks muualta muuttanut jonka läheisimmät ystävät asuu just siellä muualla ja nyt kärsin fomosta. Olis kiva löytää uusia kavereita/ystäviä, joiden kanssa lähteä tekemään jotain kivaa, tavallista tai ihan randomia matalalla kynnyksellä. Voidaan mennä vaikka kävelylle, piknikille, kahville, joskus baariin, leffaan, johonkin tapahtumiin, tai mitä näitä aktiviteetteja nyt on ja kukakin keksii. Joskus on kiva vaan olla ja jutella. 🫶🏼 Tykkään monenlaisesta musasta ja haluaisin mennä tänä kesänä Hoodfesteille. 😎 Ja varsinkin nyt kesäaikaan on kiva liikuskella luonnossa ja haluaisin lähteä joskus lappiin. En oo koskaan käyny siellä! Mulla on vähän musta huumori, tykkään tyhmistä meemijutuista ja (/mutta) oon silti jokseenkin järkevä ihminen. Käyn kolmivuorotyössä, joten vapaapäivät on milloin sattuu ja tykkään usein valvoa myöhään. Oon aina pitänyt kirjoista ja videopeleistä. Mulla on kissoja ja koira. 🐾 Ystävyydessä arvostan vastavuoroista yhteydenpitoa, mut ymmärrän että sullakin on varmasti kaikenlaista meneillään elämässä. Niin ku meillä kaikilla. Eli en vaadi jatkuvaa yhteydenpitoa tms. Ihan chillisti vaan. 🩷 ...Okei joo oon huono kirjoittamaan tällasia ilmotuksia, heippa. 😂😂
Olen vuosi sitten yllättäen leskeksi jäänyt nainen pääkaupunkiseudun kupeesta. Haluaisin kovasti löytää aidon yhteyden toisen ihmisen kanssa. Olen puhelias ja syvällinen, myös helposti lähestyttävä ja mustan huumorin ystävä. Usein koen, että ihmisuhteet jäävät kovin pintapuolisiksi. Ehkä vaan itse olen liian syvää yhteyttä kaipaava, en tiedä? Haastan juuri sinut - näytä minun olevan väärässä! Laita viestiä, jos kaipaat samalla lailla syvää yhteyttä ystävyyteen, ei väliä oletko mies vai nainen. Ihanaa, jos tästä seuraa jotain aitoa ja merkityksellistä! ❤️✨️✨️
Etsin ystävää jolle voi puhua kaikista asioista, jakaa ilot ja surut. Kaikenlaiseen tekemiseen. Mielellään täältä Porista mutta miksei kauempaakin. Mielummin naisista mutta miksei miehetkin. Olisi kiva puhua ja tehdä naisten juttuja. Olen Iloinen, positiivinen, rauhallinen, fiksu, rehellinen, kiva tyyppi. Tuun kaikkien ihmisten kaa toimeen. Harrastuksiini kuuluu uinti, kuntosali, pyöräily, kävelylenkit Tykkään käydä kuntoportailla, leffassa, shoppailemassa, mustikoita poimimassa, ottamassa aurinkoa rannalla, kuvailemassa, käydä merellä, keikoilla/festareilla, kuunnella musiikkia, kattoo sarjoja, ulkona syömässä, kahviloissa Yhen kaverin kanssa käyn fribaamassa ja grillaamassa makkaraa Olisi kiva mennä pelaamaan biljardia esim Oon käyny joskus nyrkkeilemässä ja heittelemässä koripalloa Olisin kiinnostunut psykologiasta
olen kouvolasta 66v. kaipaan kaveria esim kahvitteluun, jutusteluun, tapahtumissa käymiseen. yksin ei tule lähdettyä ja huomaan, että liikaa olen alkanut kotoilemaan, enkä saa aikaiseksi lähteä mihinkään. olen kuitenkin sosiaalinen ja välillä kaipaan tuuletusta :) ota yhteyttä jos koet samankaltaisuutta.
Hei! ❤️Sinä puhelias ihminen kirjoittele rohkeasti oman näköinen kirje/tarina 55. vuotiaalle miehelle kymenlaakson(05) kulmille joka etsii uutta näkökulmaa elämään kirjoittelen juttu-kaverin ja kahvittelu ystävän toivossa pitkän ja harmaan talven taitteen jälkimainingeissa / museoihin/torille kahville/ Kymenlaakson/uudenmaan & eteläkarjalan /eteläsavon suunalta /suomi myöskin joskus myöhemmin watsapp linjoille juttuun (suomi📲) Terveisin --Jari ✨55--
Hei, olen vähän päälle viisikymppinen nainen ja äskettäin muuttanut uudelle paikkakunnalle, Kouvolaan ja toiveena olisikin löytää uusia ystäviä/kavereita elämääni, joiden kanssa voisi pitää yhteyttä niin viestein kuin soitellenkin sekä myös livenä nähden. Kivaa olisi, jos kavereita löytyisi Kymenlaakson alueelta, mutta ei haittaa, jos olet kauempaakin, sillä viestit ja puhelut toimivat myös. Luonteeltani olen aika sosiaalinen ja avoin sekä usein hyvin puheliaskin. Huumorintaju on myös iso osa minua. Olen hyvin empaattinen ihminen, ja empatiakykyä arvostan myöskin muissa ihmisissä. Toiveena olisi löytää ystäviä, joiden kanssa keskustella niin vakavista kuin vähemmän vakavistakin asioista. Elämä antaa meille kaikille niin hyvää kuin huonoakin, ja toivon, että kanssasi voisi puolin sekä toisin jakaa ja keskustella näistä asioista. Kivaa olisi myös saada seuraa esim. kahville, kirppareille, luontoon jne... Harrastukseni liittyvät tällä hetkellä käsitöihin, tanssiin, autoihin sekä pienimuotoisiin vapaaehtoistöihin. Tykkään myös kesäisin kasvattaa kaikkea hyödyllistä syötävää kuin myös kaunista katseltavaa pihalla 🍅🥬🌻🌱 Ystävän sukupuolella ei ole itselleni merkitystä, mutta parisuhdetta en etsi. Mikäli tunnet, että voisit vaihtaa kanssani ajatuksia, niin laita viestiä tulemaan minulle 😊
!!EN ETSI MINKÄÄNLAISTA MIES SEURAA!! !! OLEN ONNELLISESSA PARISUHTEESSA!! Heips! Etsisin uusia ystäviä pk-seudulta joiden kanssa vois käydä ulkona ja muuten vaan hengailla ja tehä kaiken laista. Oon aika extempore tyyppi, valmis lähtemään lähes aina lähes mihin vaan :) ja peli seura kelpaa myös, tällä hetkellä oon pelaillu R.E.P.O. Mimesis Ja Deep Rock Galactic. Mut oon aika avoin myös uusille ja erilaisille peleille 😄 Laita rohkeasti viestiä nii tutustutaan ja vaikkapa nähdään kahvin äärellä.💕
Hei! Olen 37-vuotias helsinkiläinen nainen, joka huomasi eron ja elämänmuutosten myötä kaipaavansa ympärilleen uusia ystäviä. Minulla on jo elämässäni tärkeitä ihmisiä, mutta monella heistä on omat perheensä, kiireensä ja arkensa. Kaipaan elämääni ihmisiä, joiden kanssa voisi jakaa tavallista arkea, lähteä kahville, museoon, kävelylle tai vaikka spontaanisti kokeilemaan jotain uutta. Olen luonteeltani utelias ja innostun helposti uusista asioista. Rakastan käsitöitä ja uusien tekniikoiden opettelua. Keramiikka, maalaaminen, askartelu ja kaikenlainen luova tekeminen tuovat minulle paljon iloa. Olen myös valmis kokeilemaan asioita, joita en ole koskaan aiemmin tehnyt. Talvella yksi lempiasioistani on avantouinti ja kuppi kuumaa kahvia termoksesta heti sen jälkeen. Kesällä taas viihdyn luonnossa, kaupunkikävelyillä, tapahtumissa, keikoilla ja museoissa (museokortti löytyy ja sitä käytetään mielellään). Uskon vahvasti siihen, että ihminen voi kasvaa ja kehittyä läpi elämän. Samalla uskon myös keskeneräisyyden hyväksymiseen. Minusta elämä ei ole projekti, joka joskus valmistuu, vaan jatkuvaa oppimista ja oman paikan etsimistä. Pidän syvällisistä keskusteluista ja ajattelen, että myös vaikeista asioista pitäisi voida puhua. Usein raskaatkin ajatukset muuttuvat kevyemmiksi, kun ne saa jakaa jonkun kanssa. Olen kuitenkin hitaasti lämpenevä ihminen. En välttämättä ole se äänekkäin tyyppi ensimmäisessä tapaamisessa, mutta kun tutustun ja tunnen oloni turvalliseksi, avaan mielelläni myös sisäistä maailmaani. Jaan kotini kolmen rescue-kissan kanssa, joten eläimet ovat minulle todella tärkeitä. Olen lakto-ovo-vegetaristi ja arvomaailmaltani melko vahvasti vasemmalle kallellaan. Minulle tärkeitä asioita ovat empatia, yhdenvertaisuus, eläinten hyvinvointi ja ympäristöstä huolehtiminen. Liikunta ja aktiivinen elämä ovat iso osa elämääni. Käyn salilla, lenkkeilen ja liikun mielelläni muutenkin. Tykkään tanssia, oli kyse sitten perinteisistä lavatansseista tai teknoreiveistä. Yksin tanssimaan lähteminen on kuitenkin vähän tylsää, joten olisi ihanaa löytää ihmisiä, joiden kanssa jakaa myös ne iloiset ja energiset hetket. Ehkä tärkeimpänä: koen, että elämässä on tällä hetkellä paljon asioita, joista iloitsen ja innostun, mutta liian vähän ihmisiä joiden kanssa jakaa niitä. Jos tunnistit tästä tekstistä jotain tuttua, laita viestiä. Kahvikuppi, museokierros tai kävelylenkki on usein oikein hyvä tapa aloittaa uusi ystävyys. Viestiäsi innolla odottaen, N.
Kaveri seuraa vailla 36-vuotias mies tästä Tampereen ympäristöstä. Ihan vapaa-ajalla hengailuun ja kahvitteluun jne. Käyn töissä viikolla, mutta iltaisin ja viikonloppuisin olisi kiva tehdä jotain muutakin, kuin olla yksikseen. Ehdotuksia otetaan vastaan. Oon ihan mukava :D
Moikka! Olen lapseton, kisun kanssa kaksin lähellä Helsingin keskustaa asusteleva sinkkunainen, jonka pitkä parisuhde päättyi jokin aika sitten. Vaikka olen luonteeltani hyvinkin introvertti ja hyvä viihdyttämään itse itseäni, huomaan välillä kaipaavani juttuseuraa ja uusia ystäviä kaikenlaiseen tekemiseen. Olisi kiva löytää pieni kaveriporukkakin, joka voisi kokoontua matalalla kynnyksellä erilaisen oleskelun ja tekemisen puitteissa. Olen aina ollut hieman ujo ja välillä awkward ihmisten seurassa, vaikka ihmisten seurasta pidänkin. Toivon, että tämä ei sinua haittaa ja jos olet itse samanlainen, niin molempi parempi. Nautin syvällisistä ja aidoista keskusteluista mieluummin kaksin tai pienessä porukassa ja toiveena olisi löytää ihmisiä, joiden seurassa voi olla avoimesti oma epätäydellinen itsensä ja jakaa kuulumisia elämästään puolin ja toisin. Voitaisiin ihan vain hengailla kotona ruoan, lautapelien tai leffan merkeissä tai käydä kahviloissa, ravintoloissa, kävelylenkeillä tai mitä suht rauhallista menoa keksitäänkään. Tykkään myös leppoisista baareista, mutta railakkaaseen biletykseen en valitettavasti repeä. Myös museot, leffat, bilis, keilaus yms. käyvät :) Mitä minulle tärkeisiin asioihin tulee, niin eläimet on lähellä sydäntäni ja tulen kaikkien karvakorvien kanssa toimeen. Arvoni ovat enemmän vasemmalla kuin oikealla ja arvostan toisten huomioon ottamista ja epäitsekkyyttä. Kiinnostuksen kohteitani ovat myös yhteiskunnalliset asiat, historia, ihmispsykologia ja myös popkulttuuria seuraan jossain määrin. Vapaa-aikana tykkään käydä salilla ja liikuntatunneilla, neuloa, katsella sarjoja ja kuunnella podcasteja. Jos kuulostaa, että meillä olisi jotain yhteistä, niin olisi ilo kuulla susta :)
Olen tosi surkea kertomaan mitään itsestäni mutta sen verran voin sanoa että olen rento huumorintajuinen ystävällinen mutta osaan olla myös menevä tapaus! Ja no se minusta ja ystävältä/kaverilta toivon että on samantyypinen kun minä ja luonteet kohtaisivat hyvin! Mutta sen näkee sitten! Voimme alkuun kirjotella ja tutustua vaikka snäpissä hipstace tai sit laitat vaa mulle tätä kautta viestii ja sun tietoja 🙏🏻 sukupuolella eikä iällä nyt niin merkitystä ole mutta jos joku ikä katto pitää laittaa ni 20v-40v mieluiten. Toivottavasti pian törmätään 🙏🏻
Haen mukavaa miestä juttukaveriksi ja yhdessäoloon. Olen huumorintajuinen, rento, avarakatseinen, empaattinen ja nuorekas 67-vuotias nainen Vantaalta. Lähtisitkö kanssani vaikkapa kahville, kävelylle, elokuviin, museoon, kirpputorille? Pidän koirista. Psykologiasta olen kiinnostunut. Vaikka olen puhelias, osaan myös kuunnella toista. Olisi mukavaa vaihtaa ajatuksia.
Helou 👋🏻 Oon ADHD:lla varustettu maanläheinen tyyppi, joka tykkää esimerkiksi autoista, laulamisesta ja kaikesta extemporesta! Pistämällä viestiä selviää mitä muita yhteisiä kiinnostuksen kohteita meiltä löytyy! Mun kuvaillaan olevan lojaali, hauska ja empaattinen! Arvostan ihmisessä avoimuutta, aitoutta, luotettavuutta ja keskustelutaitoja!
Hei,Etsin yksinäisyyteen vapaata n.68-78v vapaata rauhallista elämää viettävää miestä kaikkeen yhteiseen.Läheisyyttä myös kaipaan.Voit olla kauempaakin,auto on.
Hei olen 24 vuotias nuori nainen Etelä-Pohjanmaalta Olen lunteeltani mukava ja rauhalinen ja symppis ihminen ja tykkään kuunella ihmisii jos niillä huolia tai murheita ja pyrin auttamaan parhaan mukaan muita miten osaan mutta puhuminen auttaa jos vaan siihen pystyy. Ensin oon vähän hiljainen mut kyl sit ääntä piisaa kun pääsee eroon alku jännityksestä. Olis kiva tutustua uusiin ihmisii olis kiva nähdäkin kun ei niitä kavereita oo kenen kaa lähtis vaiks kahville tai ulos muuten vaan. Tykkään lävistyksistä ja myös tatuoineista molempia itseltäni löytyy tatskoi löytyy ja myös lävistyksii Ja lisää tulee kun on alkuun päästy et jos niist ei tykkää niin en usko et minustakaan. Rakastan jokasta kuvaa ja jokaista reikää ihos. Ikä haarukka 18-29 olis kiva et joku ees tulis juttelemaan. minulla on sekarotuinen koira joka on minulle todella rakas. Hän on 8v söpö kaveruus jos et tykkää koirista voit jättää viestin laitamatta koska koirani on se tärkeä ja ollut jo pitkään se ystävä jonka kanssa olen kauan ollut. Tuki ja turva Muut somet snäp ja ig saa kysymällä tulkaa rohkeesti laitaa viestii. En pure jos sit et haluu et teen niin. 🥰 Ilmoitus ei vanhene koskaan
Moi! Olen 26-vuotias nainen Kokkolasta. Etsin uusia ihmisiä piristämään arkeani, joka pyörii lähinnä töissä käynnin ja oman hyvinvoinnin ylläpidon ympärillä. Toiveissa olisi löytää ihminen/ihmisiä, joiden kanssa pystyisi vapaa-ajalla lähtemään matalalla kynnyksellä esimerkiksi lenkille, kahvittelemaan, shoppailemaan tai mitä ikinä keksitäänkään. Pelkät nettikaveritkin on toki tervetulleita, jos välimatkaa sattuu olemaan paljonkin meidän välillä. Toiveissa olisi löytää suurin piirtein samaan ikähaarukkaan (±5 vuotta) kuuluvia uusia kavereita. Tällä hetkellä harrastuksiini kuuluvat lähinnä lukeminen, lenkkeily, leipominen sekä musiikin kuuntelu. Elokuvat/tv sarjat, eläimet (erityisesti koirat), valokuvaus, matkustelu ja luonnossa liikkuminen kuuluvat kiinnostuksen kohteisiini. Luonteeltani olen rauhallinen, luotettava, huumorintajuinen ja helposti lähestyttävä. Alussa välillä ehkä hieman hiljaisemman puoleinen, mutta ennemmin tai myöhemmin tulet saamaan hyvän ja avoimen ystävän minusta, jolta jutut ei tule loppumaan😄 Jos mielenkiinto heräsi, laita täällä kaverihaun puolella viestiä tulemaan. Sähköpostin puolelle / vieraskäyttäjältä tulleisiin yhteydenottoihin en vastaa. Parisuhteen tai muun vastaavan etsijät, voitte jättää yhteydenotot tekemättä. Tämä ilmoitus on tarkoitettu vain kaverisuhteiden hakuun!
Tykkään puhua kännykässä, urheilla, syödä, juhlia ja valmis kokeilemaan melkein kaikkea uutta. Rakastan kissoja ja koiria iha sikana ❣️❣️ Oon aika hauska ja meen yleensä vastavirtaan 🤷🏽♀️ Oon aina tullu paremmi naistenkaa toimeen mut voin tutustuu keneen vaan, kuha oot kiva ja reilu Olen 26-vuotias non-binary henkilö keskustasta ja etsin uusia kavereita, sukupuolella ei väliä, mut plussaa jos oot Queer 🏳️🌈 ei tosin tarpeellista. Välil ois kiva olla kaikkee seuraa lähtee ulos useammin tms :p no elämä jatkuu anyway olin mä yksin tai en. Onneks ei sentää oo usein yksinäine olo, se on aika hirveetä
Olisi mukavaa löytää uusi savuton (myös sähkötupakasta) ystävä pk-seudulta, joka olisi innostunut lähtemään esim. kävelylle, kahville, konsertteihin, terassille, ravintoloihin/klubeihin tanssimaan, teatteriin, museoihin, näyttelyihin, syömään tai piknikille ☀️ Olen 44-vuotias lapseton nainen. Minusta saa avoimen, luotettavan, huumorintajuisen ja positiivisen ystävän. Olen kiinnostunut laajasti eri asioista ja ystävän kanssa voisikin jutella kaikesta maan ja taivaan välillä, myös tilanteen mukaan elämän iloista ja suruistakin. Laita ihmeessä viestiä mikäli sinusta tuntuu, että meillä voisi löytyä jotakin yhteistä 😊 Please note that this message is only for finns.