Kuvaus

Moi! Haluaisitko lähteä kaveriksi hölkkälenkille, kävelylle tai vaikka kahville? Olen 46-vuotias mies ja teen toimistotyötä etänä ja pari päivää viikosta myös Helsingissä. Perheeseeni kuuluvat vaimo ja kaksi kouluikäistä lasta. Kuntoilun lisäksi harrastan lukemista ja olen kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista ja aidoista keskusteluista. Baarissa en viihdy, mutta lounaalla tykkään käydä. Kahvittelukin maistuu ja joskus on kiva käydä konserteissa. Olisi kiva saada seuraa lenkille tai myös johonkin muuhun yhteiseen tekemiseen. Kaveriksi/ystäväksi etsin miespuolisia kavereita ja toiveissa on tapaaminen lähinnä livenä, sillä työpäiviin sisältyy jo riittävästi virtuaalisia kohtaamisia. Lähetä viesti, jos haluaisit tutustua.

Samankaltaiset profiilit