Tällä sivulla näet kaverihakuilmoitukset alueelta Vantaa. Löydä pelikavereita, harrastusseuraa tai juttuseuraa ja ota yhteyttä suoraan sivuston kautta. Voit rajata tuloksia iän, sukupuolen ja aiheiden mukaan.
Etsin kestäviä ystävyyssuhteita. Olen ollut hyvin yksinäinen ihminen ison osan elämästäni (sisaruksia ei ole, kuulun sukuun joka ei pidä yhteyttä, koulukaverit katosivat elämästä koulujen päättyessä, nettipalstat joihin koin kuuluvani lakkautettiin). Elämänfilosofiani keskiössä on jatkuva itsensä kehittäminen ja kaikista välittäminen. Tajusin hiljattain Raymond Smullyanin kirjan myötä että olen tainnut olla koko ikäni ainakin osittain taolainen! (Pähkinänkuoressa: taolaisuus painottaa sitä että antaa asioiden mennä omalla painollaan ilman turhaa vääntämistä - esim. herätyskello on taolaisen pahimpia vihollisia koska se torppaa tämän omalla painollaan etenemisen nukkumisen osalta!) Harrastan lukemista* ja musiikin kuuntelua** ja olen kiinnostunut japanin kielen opiskelusta (pitemmällä aikavälillä tavoitteena myös muiden kielten opiskelu - japani valikoitui ykköseksi kohtuu runsaan animen ja mangan kulutuksen seurauksena (päivitys 2/2026: en ole oikeastaan pariin vuoteen katsonut mitään animea...)). Tällä hetkellä en ole työelämässä, mutta haaveilen urasta teoreettisena fyysikkona (innostuin alasta Brian Greenen kirjojen myötä) tai mahdollisesti kääntäjänä. Minulla on myös muutama raakileidea scifi-novelleiksi, mutta saas nähdä tuleeko niistä mitään. Myös japanilainen katumuoti kiinnostaa, vaikka olen liian laiska että olisin saanut omaa asukokonaisuutta rakennettua - ehkä voisimme tehdä tätä yhdessä? *) Eniten luen tietokirjoja, välillä scifiä, harvakseltaan muita romaaneja. Lempikirjailijoitani ovat ainakin: Brian Greene, Raymond Smullyan, Simon Singh, Jim Al-Khalili, Richard Dawkins, Walter Isaacson, Yuval Noah Harari, Arika Okrent, Ursula K. Le Guin, Cixin Liu, Andy Weir, Neal Stephenson, Isaac Asimov, Umberto Eco... **) Musiikkimakuni on hyvin monipuolinen. Ainoastaan seuraavista genreistä en pidä: black metal, gangsta rap, hard rock, heavy metal, doom metal, hardcore punk ja noise. Lempigenret lienevät j-pop/rock, new age -musiikki ja metallin tyylilajit lukuunottamatta edellä mainittuja. Flow-festivaaleilla olisi kiva käydä joskus jonkun kanssa. Ja muillakin keikoilla. (Päivitys 5/2026: Ostin äskettäin Playstation 5:n joten voi kai sanoa että harrastan myös videopelejä tätänykyä. Tykkään peleistä jotka ovat rakenteellisesti yksinkertaisia mutta sisällöllisesti monimutkaisia (ei siis yksitoikkoista grindausta (esim. WoW/Diablo) tai rakentellisesti niin sekavaa kamaa että menee viikko ennen kuin osaa tehdä mitään (jotkin sivilisaatioiden rakentelupelit ovat tällaisia)). Tätä kuvausta vastaavia suosituksia otetaan vastaan!) Olen transsukupuolinen. Lisäksi olen autismikirjolla. Poliittisesti olen ehdottomasti vasemmalla/sosialisti ("jokaiselta kykyjen mukaan jokaiselle tarpeiden mukaan"), enkä ole kiinnostunut vänkäämään oikeistolaisten kanssa - olen perehtynyt taloustieteeseen ihan riittävästi tietääkseni useimmat oikeistoargumentit virheellisiksi. En ole uskossa (ei haittaa jos sinä olet). En tupakoi (ei haittaa jos sinä teet). En ole absolutisti, mutta en myöskään kiinnostunut känniörvellyksestä. Iälläsi tai sukupuolellasi ei ole väliä. Minut saa helposti innostumaan lähes mistä tahansa uusista asioista, joskaan penkkiurheilu ei ole minun juttuni (ei haittaa jos sinun on - olen suunnitellut hakevani Haluatko miljonääriksi? -ohjelmaan joten tarvitsen urheilutietäjiä kilautuskavereiksi!). En pidä myöskään pokerista, enkä hyvää motoriikkaa vaativista urheilulajeista (esim. minigolf), koska kyseinen statsi on itselläni umpisurkea (esim. seinäkiipeilyä/boulderointia sitävastoin voisi olla kiva kokeilla). Go'ta olisi kiva oppia pelaamaan! (Tykkään tosi paljon Blokus-pelistä.) Ilmoitus ei vanhene. Kerrothan jotain itsestäsi joko viestissäsi tai profiilissasi, en vastaa viesteihin jos ainoa asia mitä toisesta tiedän on tasoa "olen 30-vuotias Oulusta". P.S. Jos aiot ghostata jossain vaiheessa, niin älä vaivaudu ottamaan yhteyttä. Minulle voi sanoa suoraan jos ei enää kiinnosta.
Moro! Täällä kirjoittelee 31v tyyppi vantaalta. Ettiskelen kavereita, sekä netti että lähi kaveruudet ok. Kiinnostuksen kohteisiini kuuluu esimerkiksi Japani ja siihen liittyvä, oli se sitten manga/anime, musiikki, kieli tai kulttuuri. Pelit ovat myös lähelllä sydäntäni, sekä yksin että moninpelit, Dragon Quest X on tällä hetkellä peli jota pelailen paljon, mutta myös esim Assassins creedit, Dying light jne pelailen paljon. Jos kiinostaa tulla puhumaan ja tutustumaan, niin tervetuloa!
Olen 35-vuotias vantaalainen mies ja Suomen kansalainen, vaikka alun perin olen kotoisin Suomen ulkopuolelta (India).Etsin hyvää ystävää mielekkäisiin keskusteluihin tai esimerkiksi urheiluun – vaikkapa kuntosalille, aamu- tai iltakävelylle, aamujuoksulle, kahville tai johonkin muuhun mukavaan tekemiseen. Olen naimisissa ja teen toimistotyötä. En etsi mitään suhdetta. Olen kunnioittava, rehellinen ja introvertti. Elän terveellistä elämää ja pyrin joka päivä kehittämään itseäni. Toivon löytäväni ystävän, joka jakaa samankaltaiset arvot ja kiinnostuksen kohteet. Jos tunnet samoin, ota yhteyttä.
Löytyiskö täältä lenkki- tai pelailuseuraa? Naisia tai miehiä? Lenkkeilen päivittäin 2 tuntia Tikkurilassa ja siinä samalla olis kiva höpötellä jonkun kanssa. Omien ajatusten kanssa ei aina jaksais olla. ;D Tai sitten olis kiva pelailla netti- tai lautapelejä. Oon työttömänä, joten mulla on vapaata arkisinkin klo 10-20. Tykkään pääasiassa rooli- ja strategiapeleistä.
Hei! Olen 42-vuotias mies Vantaalta ja kaipaisin uusia ystäviä, lähinnä ensin jutteluseuraa jonka kanssa voi jutella mistä vaan maan ja taivaan välillä. Ehkä myöhemmin IRL- seuraa erilaisiin aktiviteetteihin kuten leffaan, baariin, lenkille yms. muihin aktiviteetteihin. Asun avoliitossa puolison kanssa ja meillä on kissa. Olen kiinnostunut penkkiurheilusta ja seuraan tiivisti NHL:ää, jalkapalloa. Tykkään vapaa-aikana pelata konsolipelejä ja yleensä pelit kiinnostavat. Myös elokuvat, sarjat ja musiikin kuuntelu kiinnostavat. Luonteeltani olen huumorintajuinen ja hieman ujo aluksi, joten uusien ystävien IRL-tapaaminen voi viedä ensin aikaa kunnes tutustuu ensin viestittelyn kautta.
Moi olen 47v mies Vantaalta etsin kaveria lenkkiseuraa pyöräilyyn ja muuhun liikuntaan, tykkään myös luonnossa liikkumisesta ja ulkokuntosalit yms tosi jees
Oon 20-vuotias pari vuotta sitten Vantaalle muuttanut nainen. Mulla on -25 syntynyt pieni poika.👶🏼 En tunne PK-seudulta lähestulkoon muita kuin puolisoni ja päiväni vietän todella usein yksin kun hän tekee pitkiä työpäiviä. Oon tällähetkellä äitiyslomalla ja alotan syksyllä opinnot Helsingin Yliopistossa. Aikaa multa löytyy siis tosi reilusti tällä hetkellä nähdä.😊 En etsi lähtökohtaisesti netti/etäkavereita, vaan ihmisiä joiden kanssa nähdä ja hengata. Rakastan ajeluita, ne on tällähetkellä tosin tauolla kun vauva ei autossa viihdy!😆 Tykkään käydä kans kahviloissa ja kävelyillä. Kotona teen palapelejä ja pidän romanttisista leffoista ja kirjoista. 🩷Höpötän tosi paljon ja oon super-extrovertti, joten toivottavasti säkin tykkäät puhua ja pidät pitkistä hengailuista!😅 Ikähaarukkana on suunnilleen 20-30v, mut eniten merkkaa se et tullaan juttuun.
Moi! Luonteeltani olen rento, suorapuheinen ja avoin ukko. Huumori vetää välillä synkän puolelle, mutta pipo ei kiristä. Tykkään urheilusta melkeempä jokasessa muodossa, minkä lisäksi vapaa-aika kuluu pitkälti tietokoneen ja ps5:n ääressä. Pääasiassa pelaan kilpailullisia pelejä, mutta hyvä co-op tai rento casuaalipeli menee aina hyvässä seurassa. Musiikkimaku nojaa vahvasti örinä märinä metalliin ja hardcore teknon puoleen. Keikka ja festari kaverit on myös aina tervetulleita! Jos sieltä ruudun toiselta puolelta löytyy tyyppi, joka arvostaa hyvää läppää, syvällisiä keskusteluita ja aitoa meininkiä ilman esittämistä, laita ihmeessä viestiä. Katsotaan synkkaako pelilinjoilla, lenkkipolulla tai kahvikupin ääressä oli se sitten terästetty tai ei!
Minä päädyin tänne koska en vietä paljon aikaa julkisissa paikoissa. Joten uusien ihmisten löytäminen ei ole helppoa. Minä toivoisin löytävän jonkun uusimaalta. Kenen kanssa pystyisin viettää aikaa livenä. Minusta: (Minulla on aistiyliherkkyys. Joten ruuhkaiset paikat stressaa minua. Mutta pystyn sietämään niitä jos olen tuttujen ihmisten kanssa.) (Minä olen ujo mutta sosiaalinen ihminen tuttujen kanssa. Mutta tuntemattomien kanssa se ei ole helppoa ja voi olla väsyttävää.) (Minä tykkään luonnosta ja viettää siellä aikaa.) (Minä tykkään käydä kävely lenkeillä ja liikunnasta.) (Minulla on kiinnostus mekaanisista koneista. Esim: Traktorit, Kuorma-autot, Panssarivaunut, Autot, Moottoripyörät. Ja minä olen amatööri mekaanikko. Joten pysty auttamaan korjaamisessa.)
Tykkäätkö käydä museoissa, näyttelyissä, tapahtumissa...? Kaipaatko seuraa? Ongelmani on, että suunnittelen lähteväni käymään paikoissa, mutta jos en ole sopinut siitä jonkun muun kanssa, monesti ei tulekaan lähdettyä, koska jotain tähdellisempää tulee aina tielle. Siksi haluaisin tuttavan, jonka kanssa voisimme käydä jossakin molempia kiinnostavassa kohteessa pääkaupunkiseudun alueella vaikkapa kerran kuussa. Pidän eläimistä, tieteestä, taiteesta, historiasta. Tykkään koluta museoita ja nähtävyyksiä pitkän kaavan kautta. Tutustun mielelläni myös itseäni vanhempiin ihmisiin. Jos pystyt vielä liikkumaan kaupungilla, et ole liian vanha.
Moii! Etin kavereita mistä päin suomea vaan. HUOM! En etsi suhdetta. Vaan kavereita. Ei väliä sukupuolella kunhan olet suht saman ikänen☺️ Omia mielekiinnon kohteita on leipominen, luonto, eläimet (varsinkin kissat ja ankat), sarjojen/elokuvien katsominen ja yleisesti kaikki söpöt asiat esim pehmolelut🤭 ja silloin tällöin pelaan minecraftia. Mun kanssa asuu myös maailman söpöin kissa😻Jos joskus tavataan niin lähden melkeenpä mihin vaan mukaan mutta en juo enkä käy baareissa/juhlimassa😇 Ota rohkeesti yhteyttä🌷
Helou! 26v nainen vantaalta. Perheeseeni kuuluu päiväkoti-ikäinen poika ja uusi vauva tulossa syyskuun alussa. Tosiaan koska poika on tällä hetkellä päiväkodissa mulla on hyvin paljon vapaa-aikaa, viikonloppuisin ollaan pojan kanssa vailla leikkiseuraa yhdessä. Mulle ei ole väliä onko sulla lapsia vai ei, koska pystyn näkemään myös kahdestaan arkisin. Olisi tosi kiva käydä vaikka kahveilla, kiertelemässä kauppoja tms muuta rentoa tekemistä. Harrastan myös kuntosalilla käymistä. Etsin naispuolisia kavereita pääsääntöisesti 🩷 #helsinki #vantaa
Olen 35 -vuotias lapseton sinkkunainen ja etsin naiskavereita lähialueilta esim. lenkille, kahville, yksille, shoppailee ja mahdollisesti joskus tulevaisuudessa matkakaveriksi ulkomaille :) Asun itse itä-Vantaalla mutta en ole täältä kotoisin. Arkeni on kiireistä, mutta toisinaan olisi hyvin aikaa viettää aikaa samanhenkisten ihmisten kanssa. Pidän liikunnasta, eläimistä, matkustelusta ja vaatteista.
Hei! 43-vuotias vantaalainen mies etsii kavereita lenkille, elokuviin, museoihin, tapahtumiin, kahville, tai muuten vain juttelemaan ja viettämään aikaa. Olen kiinnostunut mm. matkailusta, vieraista kielistä, historiasta, ilmailusta, swing-tansseista sekä kuntoliikunnasta (en kuitenkaan ole huippukuntoinen himoliikkuja). Olen rauhallinen ja huumorintajuinen tyyppi. Laita viestiä, niin jutellaan lisää. :)
Haen mukavaa miestä juttukaveriksi ja yhdessäoloon. Olen huumorintajuinen, rento, avarakatseinen, empaattinen ja nuorekas 67-vuotias nainen Vantaalta. Lähtisitkö kanssani vaikkapa kahville, kävelylle, elokuviin, museoon, kirpputorille? Pidän koirista. Psykologiasta olen kiinnostunut. Vaikka olen puhelias, osaan myös kuunnella toista. Olisi mukavaa vaihtaa ajatuksia.
Moikka! Etsin elämääni avointa, vähän hullua ja outoa, vähän räiskyvää ja rentoa samanhenkistä ystävää naisesta. Olen 37-vuotias nainen Vantaalta, ja haluaisin löytää ystävän, jolla olisi ainakin osittain samanlaisia kiinnostuksenkohteita ja arvoja. Tykkään liikunnasta, kuten salilla käymisestä, joskus tanssimisesta ja luonnossa liikkumisesta (retkeily, sienestys, marjastus jne.). Harrastukset ovat tällä hetkellä aika fyysisiä, koska päivät tulee istuttua pitkälti tietokoneen ääressä. Mielelläni käyn myös kasvisruokaravintoloissa hakemassa uusia kulinaristisia kasvisruokaelämyksiä. Eläimet ovat lähellä sydäntäni. Olen myös kiinnostunut hyvinvoinnista, kauneudenhoidosta ja vaatteista. Paljon muitakin kiinnostuksen kohteita löytyy, kuten vaikka paranormaalit ilmiöt ja kauhutarinat. Olisi ihanaa löytää ihminen, jonka kanssa voisi myös matkailla Suomessa ja ulkomailla. Vuokrataanko auto ja lähdetään Jenkkeihin Road Tripille? Lähdetäänkö musakeikalle johonkin Suomen rajojen ulkopuolelle? Lähdetäänkö Tallinnaan joulutorille? Olen luonteeltani sosiaalinen ja teen ihmisläheistä työtä, mutta toisaalta ihmisten kanssa olemiseen liittyy myös paljon epävarmuutta ja joskus jännittyneisyyttäkin. Tulen helposti juttuun pienessä porukassa, mutta isommassa ryhmässä saatan tuntea itseni ulkopuoliseksi. Minulla on tällä hetkellä masennus ja OCD, joka kuluttavat jonkin verran voimavaroja ja saa vetäytymään omiin oloihin, mutta pyrin pitämään silti itsestäni huolta mm. liikkumalla säännöllisesti ja käymällä terapiassa. Jos sullakin on haasteita mielenterveyden kanssa, voidaan jakaa ajatuksia ja kokemuksia! Kenenkään terapeutiksi minusta ei kuitenkaan ole. Pyrin olemaan myös aito eli en esitä mitään muuta kuin mitä olen, ja minulla on outo ja alkeellinen huumorintaju. Myös leikkisyyttä löytyy. Ihmissuhteissa arvostan hyviä sosiaalisia taitoja ja kykyä kohdata toinen ihminen kunnioittavasti jarauhassa. Toivon samoja arvoja myös sinulta kaverisuhteisiin liittyen. En etsi parisuhdetta, koska avopuoliso minulta jo löytyy. Sydänystävän paikka sen sijaan on auki <3
Mä muutin pk-seudulle jatkamaan opintoja muutaman vuoden ulkomaillaolon jälkeen, ja elämä meni muutenkin taas kerrasta uusiksi. Näinikään tajusin että tarviin tietinkin myös uusia kavereita! Mun on helppo olla empaattisten ja avointen ihmisten seurassa, jotka on uteliaita ja valmiita jakamaan itsestään paljon. Tykkään kuunnella ihmisten tarinoita sekä jakaa omia, niitä mitä vuosien varrella on kertynyt. Pieni sekava tiivistys musta: - treenaan paljon - syön vielä enemmän - pidän muun muassa renessanssinaikaisesta kirkkomusiikista, jatsista sekä ranskalaisimpressionistien musiikista - hyperfiksoidun hyvin spesifeihin aiheisiin viikoiksi - vedän karaokessa aina Somerjokea (oon tehny tätä ulkomaillakin) - haluun oppia kaiken. KAIKEN vaikka se oliski hörhöilyä. - en koskaan tuomitse ihmisiä, vain tekoja - oon todennäköisesti kirjolla - tykkään piilopaikoista, etenki jos ne on metässä ja sinne voi mennä öisin salaa polttamaan tupakkaa (en juurikaan muuten polta) Olit nainen tai mies, samaistuit tähän tekstiin tai et, ei pienen viestin kirjoittaminen kellekään pahaa tee. Kuulemisiin siis! 👋
Parisuhteessa onnellisena eli ystäviä(mies tai nainen) hakusessa. Vapaaehtoisesti lapseton. Vantaalla asun. Peruselämä on hyvää, mutta välillä on hieman yksinäistä ja hukassa, kun tuttavapiiri muuttunut ja tuntee itsensä nykyään porukassa ulkopuoliseksi. Haluaisin vähän syvällisempiä jutella. Omasta porukasta ei löydy ketään, joka ymmärtäisi semmoista tai kokisi samoja fiiliksiä kun itse. Muutamat viime vuodet olleet semmoisia, että ihmiset, joita piti ystävinä, eivät niitä oikeasti ole ja on vaikea luottaa ihmisiin. On liian "äijämäistä" meno välillä ja semmoinen vaan kyllästyttää nykyään. Kasvanut ja muuttunut vain ihmisenä nykyään niin paljon. Meno mikä oli ennen hauskaa niin ei anna enään niin paljoon. Itse tykkään hirveästi musiikista. Aika paljon musiikkimaku painottuu raskaaseen, mutta maku on kuitenkin laaja. Kaikista tyyleistä löytyy jotain hyvää, ja olen aina avoin kaikelle. Ei varmaan tila riittäisi tässä, jos rupeisin luettelemaan kaikkia bändejä, joista tykkään. Metalli, pop, rap, elokuvamusiikki, punk jne. Jokaisesta tyylistä löytyy jotain hyvää. Tykkää tasapainotella. Välillä haluaa kuunnella raskasta ja taas välillä haluaa kuunnella juustoisia ballaadeja. Koen, että on todella tylsää kuunnella aina samaa. Kitaran ja basson soittelu myös luonnistuu. Inspiraatio siihen on nykyään vähän kadonnut, että ei ihan hirveesti tule soiteltua. Omaksi iloksi tulee lähinnä soiteltua. Musiikista olisi kiva jutella ja fiilistellä biisejä ja levyjä. Nykyään tulee niin paljon kaikkea niin olisi kiva pommitella biisejä toisille "kuunteles tämä, oletko kuullut tämän jne?" Elokuvat ja videopelit ovat myös rakkaita. Maku niissäkin on laaja ja todella valikoiva. Massan mukana ei mennä, vaan katsellaan ja pelaillaan juuri sitä, mistä itse tykkää. Lähivuosina ollut vähän huono katsomaan uusimpia elokuvia tai sarjoja. Pysytty paljon vanhoissa tutuissa tai jotain vanhempaa. Tulee niin paljon kaikkea nykyään, että ei ole vain aikaa kaikkea katsoa. Vapaalla tulee myös salilla käytyä ja kirjoja luettua (niissä suuremmaksi osaksi elämänkertoja). Eläimet ovat myös rakkaita. Omaa ei löydy, mutta on ollut hoitokissoja elämässä paljon lähivuosina, niin karvapallerot ovat tuttuja. Koirista myös tykkään. Koiriakin on ollut hoidessa lähiaikoina paljon. Uteliaana olen täällä katsomassa, mitä löytyy. Juttelukaveria, jolta löytyisi samoja innostuksia kuin itsellä. Välillä kaipaa vaikka sitä, että voisi jutella ja fiilistellä vaikka jonkun bändin uutta levyä tai biisiä ja olla oikeasti siitä innostunut. Kiva olisi löytää joku, jolla olisi samoja kiinnostuksia ja innostuksia asioihin. Ei väliä oletko mies vai nainen. Aluksi olisi ihan kiva vain jutella. Jos asiat natsaa, niin kiva olisi parilla käydä tai vaikka keikalla tai festareilla pyörähtämssä. Toivosin, että asuisit uudenmaan alueella. Laita vaan viestiä :)
Etsin elämän polulle kaveria jonka kanssa voi pysähtyä vaikka laavulle ja keskustella mieltä painavista asioista.ja tykkää luonossa käppäilystä.