Tällä sivulla näet kaverihakuilmoitukset alueelta Uusimaa. Löydä pelikavereita, harrastusseuraa tai juttuseuraa ja ota yhteyttä suoraan sivuston kautta. Voit rajata tuloksia iän, sukupuolen ja aiheiden mukaan.
Olen työssä käyvä, jolla on paljon omaa aikaa kulutettavaksi. Elän parisuhteessa, puoliso tekee matkatöitä, joten paljon poissa kotoa ja lapset ovat jo lentäneet pois pesästä. Etsin huumorilla höystettyä aitoa naispuolista kaveria kahville, lenkille, kesätorille, museoon ym. kivaan tekemiseen tai vain juttu seuraksi puiston penkille kesäisenä päivänä😊sekä ihmettelemään päivän menoa ja parantamaan maailmaa iloisella elämän asenteella😉
Moro! Muutan tässä lähiaikoina Espooseen, ja ajattelin että laitetaan hyvissä ajoin kaverihakua tulille! Piirtäminen ja luovuus on lähellä sydäntäni, ja aika moni muu mielenkiinnonkohteeni kietoutuu tähän elämänalueeseen jollain tapaa. Kaikenlainen asioiden pohdiskelu ja fiilistely, siis käytännössä sisäinen elämä, valuu luovuuteen ja siksi koen valtavan isona plussana jos tämmöinen on sinullekin tuttua. ❤️ Psykologiaa on tullut tongittua vuosien varrella aika paljon, ja vaikka se on antanut paljon työkaluja hahmottaa sekä itseä että muita, on siihen tullut myös pieni ähky. Loppupeleissä länsimaalainen psykologia keskittyy vähän turhan paljon siihen mikä on pielessä tai epätervettä, eikä anna kauhean selkeitä työkaluja kasvuun. Nykyään koen henkisyyden rakentavammaksi mielenkiinnon kohteeksi. Kaiketi näitä molempia yhdistää pyrkimys kasvuun niin, että tämä rajallinen elämä tulisi elettyä mahdollisimman täydesti. Pidän rauhallisista ja meluttomista ympäristöistä, joten minusta saa parhaiten seuraa esimerkiksi kahvilaan, kirjastoon tai lenkeille. Jutun juurta saa helpoiten aikaiseksi luovista projekteista tai henkiseen kasvuun liittyvistä asioista, tai jos opiskelet kieliä niin höpisen myös mielelläni kielten kummallisuuksista! Tai jos sinä hetkenä maailma sattuu painamaan erityisen raskaasti, niin en pelkää näidenkään käsittelyä. Mielenterveys ja yleinen elämisen vaikeus on itseasiassa itselle surkuhupaisan tuttu pohdinnan aihe, ja siksi noiden käsittely myös toisen kanssa ei ole mikään ongelma. Tehdään kuitenkin parhaamme ettei nihilismi pääsisi valtaamaan koko alaa! 😅 As it turns out, olen lievästi kirjolla, ja olen huomannut että juttu luistaa puolin ja toisin helpommin muiden neuroepätyypillisten kanssa. Arvostan läpinäkyvyyttä ja selkeyttä enkä aina hoksaa kuinka joissain tilanteissa toinen voi kokea sen tylynä, enkä aina voi luottaa kykyyni lukea toisen hienovaraisempia tunnetiloja, vaikka tätä onkin elinikä harjoiteltu. 🫠
Hei! Oon tämmönen 20v muunsukupuolinen goblini lohjalta, ja haluisin pelikavereita tai frendei keittenkaa viettää aikaa kun mulla ei oikeen irl ystäviä ole :P Tykkään puhua politiikasta (ite oon vassari koska, no joo) ja musiikista! Soitan yhtyeessä jossa ite toimin rumpalina, vokalistina ja kirjottajana. Pelaan kans tosi paljon erinäisiä pelejä ja tykkään ottaa kuppia sillon tällön ja kierrellä kirppareita?! Olis tosi jees löytää porukkaa vähän värittämään mun tylsää elämää ngl
täälä olisi karvanen hevimies seuraksi peleille tai jutulle, miksei myös vaikka lenkille, jos asutaan suht lähekkäin. pääasiallisesti peleinä FPS ja survival, semmosta lepposaa pelailua. fortniteä tulee myös pelattua jonkunverran. ulkosalilla, kävelyllä ja pyöräilemässä tulee käytyä enempi ja vähempi, riippuen fiiliksestä. discord,whatsapp ym käytössä joten varmasti löytyy joku tapa kommunikoida myös tämän palvelun lisäksi. pistä rohkeesti viestiä jos olet kaveria vailla.
Moikka! Tässä 24-vuotias tyyppi Otaniemestä, vielä opiskelija mutta päivät kuluvat tällä hetkellä töissä softafirmassa. Iltoihin ja viikonloppuihin kaipaisin kuitenkin enemmän sosiaalista kanssakäymistä ja rentoa tekemistä. Olisi kiva löytää joku, jonka kanssa viettää aikaa kasvotusten ulkoillen, urheillen, kokien kulttuuria tai sitten vain chillaillen. Kesäisin on kiva pyöräillä, käydä uimassa, lenkkeillä tai nauttia vain luonnosta. Mitä jos tehtäis joku isompi päiväreissu vaikka junalla sisämaahan? Luonteeltani olen enemmän introvertti ja viihdyn parhaiten kahdenkeskeisessä seurassa vaikka tiivis kaveriporukka olis myös jees. Ihmissuhteissa arvostan enemmän laatua ja syvällisyyttä kuin kavereiden määrää ja kaipaisin yhen tai pari läheistä kaveria lisää. Kiva, kun voidaan aidosti vaihtaa kuulumisia ja olla toistemme tukena. Yleensä olen aika rauhallinen, mutta silti pirtsakka ja välillä ehkä tunteikas. :D Kotioloissani aika kuluu usein kirjojen ja sarjojen parissa, draamat on mun way-to-go. Tykkään myös LEGOista, viimeisen parin vuoden aikana on tullut ostettua aika monta settiä! Jos kiinnostaa tutustua, laita rohkeesti viestiä! Voidaan aluks vähän viestitellä, mutta mieluusti sitten tavataan kasvotusten!
Olen perheellinen, monipuolisesti liikkuva ja elämään uteliaan iloisesti suhtautuva nainen Hyvinkäältä. Etsin naispuolista ystävää Hyvinkäältä tai lähialueilta harrastamaan yhdessä. Olisi mukava käydä kävelylenkeillä yhdessä. Välillä teatterissa, keikoilla, elokuvissa ja vaikkapa viinilasillisella. Olen myös innokas matkustelija, joten olisi kiva suunnitella viikonloppureissua yhdessä vaikka Tallinnaan, Riikaan, hyvinvointiretriitille tai lappiin kun tutustutaan paremmin. Mahtuisiko sinulle kesäretki Suomenlinnaan tai pyöräretki ja jätskit sen päälle kesäsuunnitelmiin? Liikunta, luonto ja hyvinvointi ovat minulle elämässä tärkeitä asioita ja niihin käytän mielelläni aikaani. Lapset ovat kasvaneet jo aikuisiksi ja nyt olisi aikaa ystävälle ja yhteiselle tekemiselle. Laitahan viestiä tulemaan, niin jatketaan siitä tutustumista. Mukavaa kevättä!
40 v nainen uudeltamaalta etsii ystävää. Voit olla mistä päin vain. Välimatka ei ole este! Olis ihana löytää just se mun tyyppi, jonka kanssa alkuun viestitellä ja mahdollisesti nähdä ihan livenäkin. Rakastan musiikki, leffoja ja sarjoja, kirppiksiä, museoita, teatteria, kahviloita ja ravintoloita. Olen avoin, huumorintajuinen, rehellinen ja luotettava. Alkuun saatan olla ujo, mut kyl se omituinen höpöttäjäkin sieltä äkkiä kuoriutuu. Toivon sinulta avoimuutta, huumorintajus, rehellisyyttä, luotettavuutta ja avarakatseisuutta. Jos yhtään siltä tuntuu, niin laita viestiä ☺️
Toiveissa tutustua uusiin ihmisiin ja löytää kavereita, jopa läheisemmän ystävän. Viestittelyyn, keskustelukumppaniksi tai seuraksi sporttailuun.
Moikka! Olen lapseton, kisun kanssa kaksin lähellä Helsingin keskustaa asusteleva sinkkunainen, jonka pitkä parisuhde päättyi jokin aika sitten. Vaikka olen luonteeltani hyvinkin introvertti ja hyvä viihdyttämään itse itseäni, huomaan välillä kaipaavani juttuseuraa ja uusia ystäviä kaikenlaiseen tekemiseen. Olisi kiva löytää pieni kaveriporukkakin, joka voisi kokoontua matalalla kynnyksellä erilaisen oleskelun ja tekemisen puitteissa. Olen aina ollut hieman ujo ja välillä awkward ihmisten seurassa, vaikka ihmisten seurasta pidänkin. Toivon, että tämä ei sinua haittaa ja jos olet itse samanlainen, niin molempi parempi. Nautin syvällisistä ja aidoista keskusteluista mieluummin kaksin tai pienessä porukassa ja toiveena olisi löytää ihmisiä, joiden seurassa voi olla avoimesti oma epätäydellinen itsensä ja jakaa kuulumisia elämästään puolin ja toisin. Voitaisiin ihan vain hengailla kotona ruoan, lautapelien tai leffan merkeissä tai käydä kahviloissa, ravintoloissa, kävelylenkeillä tai mitä suht rauhallista menoa keksitäänkään. Tykkään myös leppoisista baareista, mutta railakkaaseen biletykseen en valitettavasti repeä. Myös museot, leffat, bilis, keilaus yms. käyvät :) Mitä minulle tärkeisiin asioihin tulee, niin eläimet on lähellä sydäntäni ja tulen kaikkien karvakorvien kanssa toimeen. Arvoni ovat enemmän vasemmalla kuin oikealla ja arvostan toisten huomioon ottamista ja epäitsekkyyttä. Kiinnostuksen kohteitani ovat myös yhteiskunnalliset asiat, historia, ihmispsykologia ja myös popkulttuuria seuraan jossain määrin. Vapaa-aikana tykkään käydä salilla ja liikuntatunneilla, neuloa, katsella sarjoja ja kuunnella podcasteja. Jos kuulostaa, että meillä olisi jotain yhteistä, niin olisi ilo kuulla susta :)
Hi! I'm a Filipino expat who has been living in Helsinki for four years. Most of my social circle consists of fellow Filipinos, so I'd love to meet people from different backgrounds and learn more about their cultures. While I'm looking to have fun and share experiences, I'm also interested in building genuine and lasting friendships. I'm a bit introverted and prefer smaller groups, so having one or two close friends would be perfect. I enjoy photography, music, films, cooking, and karaoke. If any of these interests resonate with you, feel free to reach out! 😊
Täällä 38v nainen, joka kaipaa uusia kavereita omaan arkeen, jonka kanssa mennä vaikka kävelee tai tekemään jotakin. Olen tällä hetkellä uusien opintojen äärellä ja kääntämässä uutta sivua omalla uralla. Itsellä ei ole mitään erikoisempaa harrastusta, mutta kokeillut kaikkea mahdollista. Omat kaverit ovat aika paljon kiireiden ääressä, joten olisi kiva jos olisi uusia kavereita kenen kanssa voisi nähdä useamminkin. Itsellä ei lapsia eikä parisuhdetta, mutta ei haittaa vaikka sulla olisi, kunhan voi olla oma itsensä 😀
Toisinaan omaperäinen, toisinaan niin "basic" mitä voi löytyy, mut eks tää kuvailu oo totta vähän kaikille ihmisille :p Haen täl hetkel ensisijaisesti naispuolisia yhteyksiä oman ikäluokan lähettyviltä (+/- 4 vuotta). Kiinnostusta on itsellä suunnilleen mihin tahansa aiheeseen (paitsi urheilumedia, sori lol) ja mielipiteitä sitäkin enemmän. Mä en ole hirveän ujo ulkooltapäin ja lähden helposti juttelemaan kunhan omia ajatuksia riittää aiheeseen ja jutteluseura antaa vastauksissa johonkin mihin tarttua. Mä osaan myös ihan kiltisti huomauttaa ja olla rehellinen jos joku asia ei tunnu ihan toimivan, tykkään olla ongelmaratkaisijan roolissa jos sitä tarvitaan. Keskustelu saa mennä ihan niin pinnalla tai syvällä mitä haluaa, mulle kelpaa helposti kaikki, kunhan tuntuu että juttu on mukavaa ja sujuu, ei tarvii painostua puhumaan asioista mistä ei oikeesti pidä/välitä. Oon mielestäni aika perus tyyppi, poliittisesti vasempaan suuntautunut ja vankasti avoinmielisyyden ja ihmisyyden puolella, tieteellisyyteen nojaten. Lgbtq+ seura on tervetullutta mutta ei pakollista (the cool straights can join) kunhan huomioi olevansa avoin näille jutuille. Tarkemmat kiinnostuksien aiheet lopussa, mut yleisellä tasolla oon aika järkiperäinen, kuulemma fiksu, utelias luonne joka ei helposti hätkähdä. Tuntuu, että olen ollut omilla sosiaalisilla taidoillani sekä taivaissa että pohjamudissa, niin ei tarvii hirveesti huolehtia että tekis todella väärin. Virheitä kaikki tekee aina jossain kohtii 😆 mut tämä fakta myös tarkoittaa että periaatteessa jokainen ymmärtää nää hankaluudet! Tärkeintä olis ettei ainakaan pysy ihan mykkänä - joten tässä sanon: mulle saa sanoa suoraan jos ei vaan juttu pelaa omalta osalta taikka kiinnostus vain lähti, ei mitään ongelmia. Asoiden loppuminen ei tarkota muuta kuin vain hyvää jatkoa ja uudelleen yrittämistä 👋 tarkoittaen myös että mä en ghostaa, se ei vain sovi mun luonteeseen. Olen myös nopea vastaaja/viestittelijä kunhan nään viestin, tosin sanon tässä heti että päämäärä olisi itselläni löytää kasvoikkain tavattavia kavereita ja seuraa. Varsinkin näin kesällä olisi ihana käydä hyvissä säissä ulkona kävelyllä, ehkä uimassa, shoppailemassa, hengaamassa, ehkä ostaa bubble-teetä (tai kahvia sulle, jos siitä pidät enemmän) ja puhua kaikesta mistä haluaa kaverin kaa. Anyways etsin pitkäaikaisia ystäviä loppupeleissä, mutta ainahan tutustumiset alkavat sillä että ylipäätään katsotaan tullaanko sujuun, ollaanko yhteensopivia esimerkiksi vapaa-aikojemme suhteen, pystytäänkö rakentamaan jotain pysyvämpää, ja niin edespäin.. Oh btw mä olen varsinkin kesäisin aamuvirkku ja menen unten maille normaalisti n.klo 22 aikoihin, niin siitä tietää milloin saatan nähdä ja vastata viesteihin 🙏🙌 bless. Ei tarvii olla samanlainen mut on ehk hyvä huomioida se.. ELI NYT aihealueita mitkä itseäni kiinnostaa tällä hetkellä taikka yleisesti, jotta voit nähdä onko meillä yhteensopivia puolia ja vaikka aloittaa keskustelun niistä: politiikka/uutiset, pop-media, online media ja kulttuuri, psykologia, vintage-luvut täl hetkel kova aihe, taide, muoti, nörtti ja fandom asiat, terveys, visuaalisuus yleisesti, musiikkimakuni on todella laaja (ihan oikeasti) kunhan biisin melodia/rytmi/muu audiollinen seikka vetää mukaansa, luonto/kestävä kehitys, kierrätys, shoppailu, sisustus ja design, meikki-asiat (vaikken pidä meikkiä itse :p), feministiset ajattelumallit, anime ja animaatio yleisesti, videopelit/lautapelit/jos kunto saatais kohotettua niin urheilupelit saattais kiinnostaa myös lol, kritiikki ja analyysi (youtube analysis ja teoriavideot on *mwah* nice), olen leiponut lähiaikoina paljon, öö makeiset ja sokeri yleensä mut myös hedelmät (bruh jos mul ei oo jotain sweet treat syötävää per päivä niin mä suunnilleen alan pureskella puutaヾ(≧▽≦*)o), itsensä kehitys, hyvätahtoinen argumentointi tai "kiivas keskustelu" (jos pidät siitä myös 👀), tiede, miltei mikä tahansa asia mistä toinen henkilö on innostunut kertomaan, jne...
Hoii 🙋 Olen rauhallinen ja avoin tyyppi Uudeltamaalta. Osaan nauraa itselleni enkä ota elämää liian vakavasti. Huumori on halvempaa kuin terapia. 😉🙂 Elämäntilanne on vakiintunut ja mutkaton arki rullaa omalla painollaan ilman turhaa draamaa. Arjen vastuuta löytyy sopivasti, mutta aikaa ja kiinnostusta riittää silti uusille tuttavuuksille. Pidän hyvistä, luontevasti etenevistä keskusteluista ilman väkisin vääntämistä. Aiheiden ei tarvitse olla mitään elämän suurempaa, arkipäiväinenkin jutustelu riittää. Jos juttu luistaa, olisi kiva nähdä välillä myös kasvotusten. Tykkään liikkua monipuolisesti, mutta viihdyn hyvin myös kotona elokuvien, sarjojen ja lautapelien parissa.
Aktiivinen ja nuorekas 58-vuotias nainen. Luotettava ja eläinrakas. Nautin estetiikasta, tykkään lukea kirjoja ja matkustaminen on lähellä sydäntä. Myös puutarhanhoito kiinnostaa, samoin arkiliikunta kunnon ylläpitämiseksi. Olisi kiva saada uusia ystäviä erilaisiin aktiviteetteihin! Huom, en etsi miesseuraa.
Etsin kestäviä ystävyyssuhteita. Olen ollut hyvin yksinäinen ihminen ison osan elämästäni (sisaruksia ei ole, kuulun sukuun joka ei pidä yhteyttä, koulukaverit katosivat elämästä koulujen päättyessä, nettipalstat joihin koin kuuluvani lakkautettiin). Elämänfilosofiani keskiössä on jatkuva itsensä kehittäminen ja kaikista välittäminen. Tajusin hiljattain Raymond Smullyanin kirjan myötä että olen tainnut olla koko ikäni ainakin osittain taolainen! (Pähkinänkuoressa: taolaisuus painottaa sitä että antaa asioiden mennä omalla painollaan ilman turhaa vääntämistä - esim. herätyskello on taolaisen pahimpia vihollisia koska se torppaa tämän omalla painollaan etenemisen nukkumisen osalta!) Harrastan lukemista* ja musiikin kuuntelua** ja olen kiinnostunut japanin kielen opiskelusta (pitemmällä aikavälillä tavoitteena myös muiden kielten opiskelu - japani valikoitui ykköseksi kohtuu runsaan animen ja mangan kulutuksen seurauksena (päivitys 2/2026: en ole oikeastaan pariin vuoteen katsonut mitään animea...)). Tällä hetkellä en ole työelämässä, mutta haaveilen urasta teoreettisena fyysikkona (innostuin alasta Brian Greenen kirjojen myötä) tai mahdollisesti kääntäjänä. Minulla on myös muutama raakileidea scifi-novelleiksi, mutta saas nähdä tuleeko niistä mitään. Myös japanilainen katumuoti kiinnostaa, vaikka olen liian laiska että olisin saanut omaa asukokonaisuutta rakennettua - ehkä voisimme tehdä tätä yhdessä? *) Eniten luen tietokirjoja, välillä scifiä, harvakseltaan muita romaaneja. Lempikirjailijoitani ovat ainakin: Brian Greene, Raymond Smullyan, Simon Singh, Jim Al-Khalili, Richard Dawkins, Walter Isaacson, Yuval Noah Harari, Arika Okrent, Ursula K. Le Guin, Cixin Liu, Andy Weir, Neal Stephenson, Isaac Asimov, Umberto Eco... **) Musiikkimakuni on hyvin monipuolinen. Ainoastaan seuraavista genreistä en pidä: black metal, gangsta rap, hard rock, heavy metal, doom metal, hardcore punk ja noise. Lempigenret lienevät j-pop/rock, new age -musiikki ja metallin tyylilajit lukuunottamatta edellä mainittuja. Flow-festivaaleilla olisi kiva käydä joskus jonkun kanssa. Ja muillakin keikoilla. (Päivitys 5/2026: Ostin äskettäin Playstation 5:n joten voi kai sanoa että harrastan myös videopelejä tätänykyä. Tykkään peleistä jotka ovat rakenteellisesti yksinkertaisia mutta sisällöllisesti monimutkaisia (ei siis yksitoikkoista grindausta (esim. WoW/Diablo) tai rakentellisesti niin sekavaa kamaa että menee viikko ennen kuin osaa tehdä mitään (jotkin sivilisaatioiden rakentelupelit ovat tällaisia)). Tätä kuvausta vastaavia suosituksia otetaan vastaan!) Olen transsukupuolinen. Lisäksi olen autismikirjolla. Poliittisesti olen ehdottomasti vasemmalla/sosialisti ("jokaiselta kykyjen mukaan jokaiselle tarpeiden mukaan"), enkä ole kiinnostunut vänkäämään oikeistolaisten kanssa - olen perehtynyt taloustieteeseen ihan riittävästi tietääkseni useimmat oikeistoargumentit virheellisiksi. En ole uskossa (ei haittaa jos sinä olet). En tupakoi (ei haittaa jos sinä teet). En ole absolutisti, mutta en myöskään kiinnostunut känniörvellyksestä. Iälläsi tai sukupuolellasi ei ole väliä. Minut saa helposti innostumaan lähes mistä tahansa uusista asioista, joskaan penkkiurheilu ei ole minun juttuni (ei haittaa jos sinun on - olen suunnitellut hakevani Haluatko miljonääriksi? -ohjelmaan joten tarvitsen urheilutietäjiä kilautuskavereiksi!). En pidä myöskään pokerista, enkä hyvää motoriikkaa vaativista urheilulajeista (esim. minigolf), koska kyseinen statsi on itselläni umpisurkea (esim. seinäkiipeilyä/boulderointia sitävastoin voisi olla kiva kokeilla). Go'ta olisi kiva oppia pelaamaan! (Tykkään tosi paljon Blokus-pelistä.) Ilmoitus ei vanhene. Kerrothan jotain itsestäsi joko viestissäsi tai profiilissasi, en vastaa viesteihin jos ainoa asia mitä toisesta tiedän on tasoa "olen 30-vuotias Oulusta". P.S. Jos aiot ghostata jossain vaiheessa, niin älä vaivaudu ottamaan yhteyttä. Minulle voi sanoa suoraan jos ei enää kiinnosta.
Moi! Tykkään puhua paljon ja haluaisin ainakin kuvitella olevani myös empaattinen kuuntelija. Minua kiinnostaa erityisesti ihmisen mieli ja sen erikoisuudet. Aiheen parissa voisin viettää aikaa pohdiskellen toisen kanssa useitakin tunteja kerrallaan. Isoissa porukoissa viihdyn todella huonosti joten juttukavereita on löytynyt vähän ja kaipaamani hetket jäävät kiireen takia usein lyhyiksi.
Tykkään liikkua luonnossa, ihailla sen kauneutta, matkustaa, keskustella syvällisiä, olla vain hiljaa, pelata pelejä tenniksestä korttipeleihin. Kesäterassit ja konsertit kuuluu kesän hyviin hetkiin.
Moi! Olen reilu nelikymppinen helsinkiläinen mies, joka etsii rauhallista ja aitoa ystävyyttä. Olen neurokirjolla (Asperger + ADHD), ja se näkyy elämässäni monin tavoin – erityisesti niin, että viihdyn parhaiten kahdestaan tai pienessä porukassa. Isot ryhmät ja small talk eivät ole minun juttuni, mutta kahdenkeskiset syvemmät keskustelut ovat. Luonteeltani olen introvertti, rauhallinen, kiltti, herkkä ja empaattinen — vaikka en aina osaa pukea sitä sanoiksi tai näyttää ulospäin. Arvoiltani olen punavihreä liberaali, pasifisti ja ateisti. Kahvi ja tee kuuluvat arkeen, ja toisinaan myös viini, olut tai muu lasillinen. Erityisesti pidän rauhallisista keskusteluista juoman äärellä: politiikasta, yhteiskunnasta, maailman menosta, elämän tarkoituksesta tai ihan vain siitä, miltä elämä tuntuu juuri nyt. Pidän pelaamisesta (konsolit ja PC), ja keräilen sekä pelejä että konsoleita. Musiikki on tärkeää, ja keräilen myös levyjä (erityisesti vinyylejä, mutta myös CD:eitä). Elokuvia ja sarjoja tulee katsottua fiiliksen mukaan kotona tai elokuvateatterissa. Liikun omalla tavallani: skeittaus, uiminen ja kävely ovat tuttuja, mutta olen utelias kokeilemaan lähes mitä tahansa uutta, jos vain on kaveri mukana. Museot, taidenäyttelyt, roolipelit, karting, baletti tai vaikka brassijujutsu – kaikki kiinnostaa :) Etsin ensisijaisesti nepsy-ystävää tai -ystäviä, joiden kanssa kohtaaminen olisi luontevaa ja rehellistä. Viihdyn parhaiten kahdestaan tai pienessä porukassa; isommissa ryhmissä menen helposti lukkoon, varsinkin jos ihmiset ovat ennestään vieraita. Tykkään kuitenkin aidosti muiden seurasta, kun ympäristö tuntuu turvalliselta. Kotona minulla on kaksi kissaa ja vaimo, joten en etsi parisuhdetta. Ystävyyden osalta olen kuitenkin usein kokenut, että minun on helpompi avautua naiselle, mutta arvostan yksilöitä sukupuolesta riippumatta – tärkeintä on, että kemiat kohtaavat. Jos tämä herättää yhtään ajatuksia tai tuntuu tutulta, laita rohkeasti viestiä. Alkuun voi jutella netissä ihan tällä alustalla tai sitten vaikkapa Discord, WhatsApp, Telegram, Signal tai Instagram. Toiveena olisi, että nettikaveruus voisi ajan kanssa syventyä myös kasvokkain tapahtuvaksi ystävyydeksi – mutta ihan rauhassa, askel kerrallaan.
Olen tosi surkea kertomaan mitään itsestäni mutta sen verran voin sanoa että olen rento huumorintajuinen ystävällinen mutta osaan olla myös menevä tapaus! Ja no se minusta ja ystävältä/kaverilta toivon että on samantyypinen kun minä ja luonteet kohtaisivat hyvin! Mutta sen näkee sitten! Voimme alkuun kirjotella ja tutustua vaikka snäpissä hipstace tai sit laitat vaa mulle tätä kautta viestii ja sun tietoja 🙏🏻 sukupuolella eikä iällä nyt niin merkitystä ole mutta jos joku ikä katto pitää laittaa ni 20v-40v mieluiten. Toivottavasti pian törmätään 🙏🏻
Olen pk-seudulla asuva mies ja etsin täältä kavereita valokuvaamaan kanssani. Voit olla aloittelija ja voin opastaa valokuvauksen maailmaan, tai lähes ammattilainen ja antaa uusia näkökulmia. Jos haluat olla vain kuvattavana, niin malleille löytyy myös käyttöä. Paikkakunnalla, sukupuolella tai iällä ei ole väliä.