Aihe: "yksinäisyys"
Tämä on hakemistosivu aiheelle "yksinäisyys". Alta löydät tuoreimmat ilmoitukset. Voit myös selata alueittain tai avata tarkemman haun.
Tämä on hakemistosivu aiheelle "yksinäisyys". Alta löydät tuoreimmat ilmoitukset. Voit myös selata alueittain tai avata tarkemman haun.
Täällä 36-vuotias punkero kissaiskä Vaasasta. Oon siis isukki 11-vuotiaalle kollikissalle. :D Muuten oon vapaaehtoisesti lapseton. Kissat on ollut aina lähellä mun sydäntä, kun meillä on aina ollut kissoja. Koirista en niinkään välitä, kun ne haukkuu ja on pelottavia. Pelkään myös karhuja - ei kannattais kattoa Hopeanuolta, huh!. Tällä hetkellä oon työkyvyttömyyseläkkeellä mielenterveyden takia. Ajattelin täältä ettiä muita samassa elämäntilanteessa olevia ihmisiä. Ensisijaisesti kiinnostais höpistä Discordissa, mutta voin harkita myös muita viestintävälineitä. Ois kiva ystävystyä niin, että voitais joskus nähdäkin vaikka pizzan merkeissä (oon suuri pizzan ystävä - kirjaimellisesti :D). Mun päivät menee aika lailla tietokoneella Discordissa ihmisten kanssa höpistessä, ja YouTube-videoita ihmetellessä. Tykkään myös katsella leffoja ja sarjoja. Kirjoja tulee myös luettua. Erilaiset tositapahtumiin perustuvat muistelmatyyppiset teokset on mieluisimpia mulle. Mutta tykkään myös esim. Harry Pottereista. Taru sormusten herrasta pitäis ehdottomasti lukea joskus. Muutama huipputeos täytyy myös mainita: Sinuhe egyptiläinen, Schindlerin lista, Papillon, Vihreä maili ja Anne Frankin päiväkirja. Dekkareista tykkään lukea Michael Connellyn tuotantoa. Mulla on myös jonkun verran animetaustaa. TIetokonepelejä ei tule juurikaan pelattua, mutta yksi peli on pakko mainita: Broken Sword II. Palaan sen pariin aina uudelleen ja uudelleen. Jotain huippupelejä mitä on tullut pelattua on mm. Thief-sarja, Crash Bandicoot, Duke Nukem 3D, Kingpin, Grim Fandango, Quake ym. Minusta parhaat pelit tehtiin 90-luvulla, ja näitä voin lämpimästi suositella. :D Tällä hetkellä suunnitteilla ois pleikkariohjaimen ostaminen, kun menin hankkimaan Tomb Raider I-III Remastered pelit. Tykkään matkustelusta. Laivalla on tullut käytyä Uumajassa, Tallinnassa, Tukholmassa ja Riikassa. Kaikki hienoja kaupunkeja. Reissukaveri vaan puuttuu. :D Tulevaisuuden suunnitelmissa ois käydä Haaparannalla ja Valamon luostarissa. Oon joskus miettinyt, että sinne luostariin vois jäädä pidemmäksikin aikaa. Jotenkin semmonen askeettinen elämäntapa houkuttelee minua. Joku majakanvartijan pesti vois sopia myös mulle. Autiolle saarelle ottaisin mukaan kirjaston ja hammaslääkärin. :D Oon semmonen, että jos mulla on vaan läjä kirjoja, niin viihdyn missä vaan. Minusta elämässä on parasta semmoiset pienet nautinnot kuten auringonlaskun katseleminen kera kuubalaisen sikarin. Tykkään myös luonnonvesissä uimisesta. Marjastaminen on myös mukavaa puuhaa. :D Siksi pidän kesästä. Mun suosikkivuodenaika on kuitenkin syksy. Oon koulutukseltani ylioppilas. Sen lisäksi oon kokeillut mm. kosmetologin opintoja. Sitä japania tuli tosiaan luettua hetki, mutta mulla oli hankaluuksia jo niiden hiraganojen ja katakanojen kanssa. Olin sitten ihan hukassa, kun mentiin kanjeihin. Selitä mulle milloin käytetään on-yomeja ja milloin kun-yomeja. :D En minä niitä oikeita vetojärjestyksiäkään meinannut millään oppia. Kai mulla on joku lievä ADHD, ettei keskittyminen meinaa riittää niin, että asiat jäisivät päähän. Kävin muutaman kurssin avoimessa amkissa sairaanhoitopuolella. Se oli kiva, kun päästiin harjoittelemaan niitä juttuja ihan käytännössä. Harjoiteltiin kaverille erilaisia injektioita ja kanyylin laittoa. Oon introvertti joka viihtyy yksin mutta ei koe itseään yksinäiseksi. Koulussa erilaiset ryhmätyöt ja esitelmät oli kauhistus. Parityöt on fine, jos on kiva kaveri. Vinkki: kannattaa ottaa kurssille kamu mukaan. :) Koen itseni helposti porukassa yksinäiseksi. En oikein meinaa keksiä mitä sanoa ja saada puheenvuoroa. Siksi tuntuu helpommalta olla kahdestaan toisen kanssa. Koetko sä samalla tavalla? Kirjoitin taas kauhean romaanin tänne, vaikka piti lyhyesti kirjoittaa. Jaksaako näitä kukaan edes lukea? Jos luit tänne asti, niin laita ihmeessä viestiä, niin tutustutaan. :D P.S. Ainiin, piti mainita, että oon kova X-Files-sarjan fani. Ihmemies MacGyver on myös kova. Näiden pariin on aina mukava palata. :D
Hei, olen kolmikymppinen mies ja etsin aluksi ainakin juttuseuraa tänne nettiin jos sellaista sattuu löytymään sopivia. Olen luonteeltani rauhallinen ja introverttiuteen taipuvainen, mustan huumorin viljelijä mutta en mikään tosikko tosiaankaan ja omaan vähän erikoisen oman huumorintajun. Mitä harrastan ja miten kulutan vapaa-aikani, niin kiinnostaa esim. yhteiskunnalliset aiheet, historia, kulttuuri, tiede. Ja aika paljon tulee kuunneltua äänikirjoja ja podcasteja ja luettua sekä tuijotettua sarjoja tai elokuvia, eli melko maltillista ajantappamista. Tosin olen kiinnostunut melko paljon eri aiheista, myös kevyemmistä niin monesti juttua riittää vaikka mistä. Ja jos pitäisi leikillisesti kuvailla mikä kiinnostaa niin kaikki paitsi äijäjutut ja muoti. Arki kuluu töissä ja vastapainona on pakko latautua eli ei houkuttele viihteellä käynti eikä festarit sun muut ryyppäjäiset tai mikään paikka missä on ryysis. Mieluiten vietän vapaapäivät omalla mökillä ainakin kesällä. Mutta en ihan täyserakkokaan ole ettenkö ikinä missään kävisi. Parhaiten tulen juttuun muiden yksinäisten kanssa ja sellaisten jotka kokevat ulkopuolisuutta kaikesta tästä meiningistä mitä nykyään on ja koko oravanpyörästä missä me eletään, siitä saisikin hyviä syvällisiä keskusteluita aikaan mikä merkitys tällä kaikella on. Hyvää kevään jatkoa
mikä minussa on vikana kun ei mikään onnistu eikä kavereita vaan löydy? kaipaisin päiviin ihmistä jonka kanssa voisi soitella tai viestitellä (Whatsapp tai snapchat) Olen etsiny kauan ihmistä/ihmisii jotka pysyisi elämässäni kauemmin kuin vain sen hetken Olen yksinäinen vaikka olen naimisissa ... ajan myötä tosiaan on hävinny ympäriltä ystäviä Olen huumorintajuinen,kuunteleva,rento ja auttava hyväsydäminen ISO plussa juuri olisi että minut hyväksyttäisiin juuri tälläisenä kuin olen! Kaikki saa unohtaa minut jos katsotaan ulkonäköö/kokoa! EN etsi mitään seurustelusuhdetta! Että turha odottaa vastausta jos tulee jotain seuranhakuun liittyvää! Pelaan paljon pleikalla että jos kaipaa seuraa niin oon valmiina! Huumoria riittää minulla :) Kärsin ahdistuksesta ja siksi minä haluan ensin tutustua Mua ei ihan heti saa mihinkään kahville varsinkaa kutsut tule luokseni tai anna osoite tulen sinne
Etsin naista, jonka kanssa voisin luoda luottamusta ja jonka kanssa voisin vaihtaa keskipitkiä tai pitkähköjä kirjeitä/sähköpostia ehkä muutaman kerran kuukaudessa. Olen alkuun ujo, joten luottamuksen rakentaminen on minulle tärkeää. Toivottavatta sulla on tilaa erilaisuudelle.
Moro. Oon 18 vuotias oululainen, jolla on yks kaveri jonka kaa hengailen ehkä kerran kuussa, mutta yksinäistä on kyllä, ja olisi tosi kiva että olisi useamminkin seuraa. Tykkään esimerkiksi pelata tietokoneella ja konsolilla, piirtää, katsella sarjoja, rakentaa legoilla ja käydä shoppailemassa, kävelyllä ja uimassa. En käytä päihteitä tai käy baareissa, enkä tykkää kovin kovaäänisistä tapahtumista kuten keikoista. Mulle tärkeää on tasa-arvo ja että molemmilla osapuolilla on mukavaa ja turvallista, ja että kaveruus on reilua ja ettei tarvitse peitellä omaa luonnettaan tai pelätä jäävänsä yksin minkään asian kanssa. Eläimistä myös tykkään ja kiinnostais myös kokeilla uusia harrastuksia mahdollisesti!
Etsin kestäviä ystävyyssuhteita. Olen ollut hyvin yksinäinen ihminen ison osan elämästäni (sisaruksia ei ole, kuulun sukuun joka ei pidä yhteyttä, koulukaverit katosivat elämästä koulujen päättyessä, nettipalstat joihin koin kuuluvani lakkautettiin). Elämänfilosofiani keskiössä on jatkuva itsensä kehittäminen ja kaikista välittäminen. Tajusin hiljattain Raymond Smullyanin kirjan myötä että olen tainnut olla koko ikäni ainakin osittain taolainen! (Pähkinänkuoressa: taolaisuus painottaa sitä että antaa asioiden mennä omalla painollaan ilman turhaa vääntämistä - esim. herätyskello on taolaisen pahimpia vihollisia koska se torppaa tämän omalla painollaan etenemisen nukkumisen osalta!) Harrastan lukemista* ja musiikin kuuntelua** ja olen kiinnostunut japanin kielen opiskelusta (pitemmällä aikavälillä tavoitteena myös muiden kielten opiskelu - japani valikoitui ykköseksi kohtuu runsaan animen ja mangan kulutuksen seurauksena (päivitys 2/2026: en ole oikeastaan pariin vuoteen katsonut mitään animea...)). Tällä hetkellä en ole työelämässä, mutta haaveilen urasta teoreettisena fyysikkona (innostuin alasta Brian Greenen kirjojen myötä) tai mahdollisesti kääntäjänä. Minulla on myös muutama raakileidea scifi-novelleiksi, mutta saas nähdä tuleeko niistä mitään. Myös japanilainen katumuoti kiinnostaa, vaikka olen liian laiska että olisin saanut omaa asukokonaisuutta rakennettua - ehkä voisimme tehdä tätä yhdessä? *) Eniten luen tietokirjoja, välillä scifiä, harvakseltaan muita romaaneja. Lempikirjailijoitani ovat ainakin: Brian Greene, Raymond Smullyan, Simon Singh, Jim Al-Khalili, Richard Dawkins, Walter Isaacson, Yuval Noah Harari, Arika Okrent, Ursula K. Le Guin, Cixin Liu, Andy Weir, Neal Stephenson, Isaac Asimov, Umberto Eco... **) Musiikkimakuni on hyvin monipuolinen. Ainoastaan seuraavista genreistä en pidä: black metal, gangsta rap, hard rock, heavy metal, doom metal, hardcore punk ja noise. Lempigenret lienevät j-pop/rock, new age -musiikki ja metallin tyylilajit lukuunottamatta edellä mainittuja. Flow-festivaaleilla olisi kiva käydä joskus jonkun kanssa. Ja muillakin keikoilla. (Päivitys 5/2026: Ostin äskettäin Playstation 5:n joten voi kai sanoa että harrastan myös videopelejä tätänykyä. Tykkään peleistä jotka ovat rakenteellisesti yksinkertaisia mutta sisällöllisesti monimutkaisia (ei siis yksitoikkoista grindausta (esim. WoW/Diablo) tai rakentellisesti niin sekavaa kamaa että menee viikko ennen kuin osaa tehdä mitään (jotkin sivilisaatioiden rakentelupelit ovat tällaisia)). Tätä kuvausta vastaavia suosituksia otetaan vastaan!) Olen transsukupuolinen. Lisäksi olen autismikirjolla. Poliittisesti olen ehdottomasti vasemmalla/sosialisti ("jokaiselta kykyjen mukaan jokaiselle tarpeiden mukaan"), enkä ole kiinnostunut vänkäämään oikeistolaisten kanssa - olen perehtynyt taloustieteeseen ihan riittävästi tietääkseni useimmat oikeistoargumentit virheellisiksi. En ole uskossa (ei haittaa jos sinä olet). En tupakoi (ei haittaa jos sinä teet). En ole absolutisti, mutta en myöskään kiinnostunut känniörvellyksestä. Iälläsi tai sukupuolellasi ei ole väliä. Minut saa helposti innostumaan lähes mistä tahansa uusista asioista, joskaan penkkiurheilu ei ole minun juttuni (ei haittaa jos sinun on - olen suunnitellut hakevani Haluatko miljonääriksi? -ohjelmaan joten tarvitsen urheilutietäjiä kilautuskavereiksi!). En pidä myöskään pokerista, enkä hyvää motoriikkaa vaativista urheilulajeista (esim. minigolf), koska kyseinen statsi on itselläni umpisurkea (esim. seinäkiipeilyä/boulderointia sitävastoin voisi olla kiva kokeilla). Go'ta olisi kiva oppia pelaamaan! (Tykkään tosi paljon Blokus-pelistä.) Ilmoitus ei vanhene. Kerrothan jotain itsestäsi joko viestissäsi tai profiilissasi, en vastaa viesteihin jos ainoa asia mitä toisesta tiedän on tasoa "olen 30-vuotias Oulusta". P.S. Jos aiot ghostata jossain vaiheessa, niin älä vaivaudu ottamaan yhteyttä. Minulle voi sanoa suoraan jos ei enää kiinnosta.
Moi! Tuntuuko ettei kukaan laita viestiä puhelimeen eikä ole ketään jolle kertoa päivän tapahtumista? Olisi kiva matkustella mutta ei ole matkaseuraa? Etsin kavereita muista yksinäisistä naisista (40-55v.) kävelylenkille, museoihin, juttukaveriksi ja matkakaveriksi kaupunkilomille kotimaassa/ulkomailla. Etsin kaveria josta voisi saada ystävän jota nähdä säännöllisesti. Satunnaista kaveriseuraa en ole etsimässä. Tutustun parhaiten samassa elämäntilanteessa oleviin lapsettomiin joilla ei ole lemmikkieläimiä. Olen 45v. lapseton nainen Tampereelta. Vietän paljon aikaa yksin ja olen tottunut käymään paikoissa yksin. En omista lemmikkejä. En viihdy meluisissa kahviloissa tai ruuhkaisissa paikoissa. Sanotaan että kaveruus syntyy 50 tunnissa, ystävyys 90 tunnissa ja läheinen ystävyys vaatii 200 tuntia. Kuinka monta tuntia sinulla olisi aikaa tutustumiseen? Laita viestiä vain jos on oikeasti aikaa tutustua. Jos elät ruuhkavuosia tai poltat niin emme löydä yhteyttä.
Olen hyvää juttuseuraa ainakin tunniksi Certegon lukkoasentajan mielestä. Noin niinku suosittelijoita jos kaivataan. Sosiaalisilta taidoiltani olen siis ihan yhteiskuntakelpoinen. Huumorintajuni on sellaista, että Vikiä ja Köpiä pystyn kuuntelemaan sujuvasti. Kuuntelen paljon äänikirjoja ja podcasteja. Olen enemmän introvertti ja pohdiskeleva luonne. Käyn työssä, jota ei voi tehdä etänä ja vapaat ovat usein viikolla. Kotona minulle seuraa pitää kaksi kissaa ja oma peilikuva. Ei siis sillä tavalla, että kuljen kotona peili kädessä ja mutisen itselleni, vaan tavataan aina hampaita pestessä ja hiuksia harjatessa. Uloslähteissäkin on hyvä vilkaista porstuassa peilistä, että on muistanut laittaa vaatetta päälle ennenkuin poistuu asunnosta. Etsin ystäväksi ihmistä, jonka ystäväkriteerit voi täyttää vähän pienemmälläkin checklistalla. Mahtaako sellaisia löytyä..?
Hei, toivoisin löytäväni syvän yhteyden jonkun keskustelutaitoisen ihmisen kanssa. Eletään omituisia aikoja - toivon elämältä iloa, hymyä, tuoksuja ja tunteita - mutta ennen kaikkea mukavia kohtaamisia aitojen ihmisten kanssa.. Palailin pitkäst aikaa sivulle, touhusin kenties liian aktiivisest ku viestirajoitus meni päälle... joten vastailen kun se tuosta aukeaa... 🤭
Olen 36-vuotias Mies Hollolasta. Viihdyn kotona ja paljon omassa seurassani. Olen päättänyt etsiä ystäviä elämääni sillä ystäviä minulla ei ole ollut aikuisiällä käytännössä ollenkaan. Harrastan elokuvien katsomista, joskus käyn musiikkia kuuntelemassa erinäisissä tapahtumissa. Äänikirjoja kuuntelen. Kävelyt ja kahvittelut (tai tee) ja ihan vaikka sohvalla pötköttely ja keskustelut on musta myös hyvää tekemistä. Voin lähteä myös mukaan vaikka karaokea kuuntelemaan. Käyn arkisin päivätöissä. Minulla ei ole lapsia, tai lemmikkejä, mutta ei haittaa jos sinulla on, mulla on muutama huonekasvi. Olisi mukava löytää immeisiä sukupuolesta riippumatta, ja jos asut Lahdessa tai Hollolassa, tai lähiseudulla, ja kaipaat myös ystävää, niin ota yhteyttä ja tutustaan!
Onko maailmassa enää empatiaa? Osaatko kysyä kaverilta mitä kuuluu? Pitääkö olla kokoajan äänessä että pääset maailman kartalle? Osaatko kuunnella mitä maailmalla on sinulle sanottavaa? Mitä jos et ole mallin näköinen? Mitä jos et halua mennä muiden mukana vaan kulkea omaa tietä? Ahdistaako sinua maailman suunta? Kaikkia noita tulee mietittyä päivittäin. Mitä sinä mietit? Täällä on pohdiskeleva, kiltti, rento, luotettava ambivertti joka kaipailee elämäänsä samankaltaisia ystäviä.. Olisi siis mukava tutustua uusiin tyyppeihin läheltä ja kauempaakin kun on tää some keksitty ni yhteydenpitokin on helpompaa.... Nii ja Tämä Ei ole seurusteluhakemus Pistä viestiä jos kolahti.
Terve! Hakusessa otsikon mukaisesti tyyppejä juttelemaan ja tutustumaan. Pääasiassa etsin naispuoleisia mutta kaikki ovat tervetulleita. Pelailen sillon tällön, Dead by daylight on lempparipelejäni, ja fortnite menee siinä sivussa. Oon aika introvertti luonne ja hitaasti lämpenevä ja aluksi hiljainen mutta kun muhun tutustuu niin oon oikeesti mukava tyyppi ja mikäli kemiat kunnolla kohtaa voi tulla todella hauskaakin! Tykkään myös paljo musiikista, lempibändi on Depeche Mode mutta kuuntelen laajasti kaikenlaista mikä vaan kuulostaa hyvältä. Keikoilla tykkään silloin tällöin käydä. Oon hyvä kuuntelemaan ja myös ite tykkään puhua jos mun jutut aidosti kiinnostaa. Jos yhtään tuntuu että joku minussa kolahti, laita viestiä.
40 v nainen uudeltamaalta etsii ystävää. Voit olla mistä päin vain. Välimatka ei ole este! Olis ihana löytää just se mun tyyppi, jonka kanssa alkuun viestitellä ja mahdollisesti nähdä ihan livenäkin. Rakastan musiikki, leffoja ja sarjoja, kirppiksiä, museoita, teatteria, kahviloita ja ravintoloita. Olen avoin, huumorintajuinen, rehellinen ja luotettava. Alkuun saatan olla ujo, mut kyl se omituinen höpöttäjäkin sieltä äkkiä kuoriutuu. Toivon sinulta avoimuutta, huumorintajus, rehellisyyttä, luotettavuutta ja avarakatseisuutta. Jos yhtään siltä tuntuu, niin laita viestiä ☺️
Mitähän tähän laittaisi... Maailmanmenoon melko kyllästynyt ihminen etsii kaltaisiaan turhantoimittajia ja väliinputoajia. Ihmisiä, joita on potkittu päähän mutta asenne elämään on silti myönteinen. Pitkään työelämästä poissaolleena mutta nyttemmin oravanpyörään palanneena olen joutunut havahtumaan, että ulkopuoliseksi olen aina itseni tuntenut mitä tulee odotuksiin keskivertoihmisenä oloon ja vaikuttaa siltä, että sellaisena myös pysyn. Ura ja omaisuuden kerryttäminen ei ole minua varten, kaikki on näennäistä. Kolmio ei millään mene ympyrän muotoisesta reiästä läpi. Eipä tälle muuta voi kuin levitellä käsiä ja nauraa kiusallisesti, pyyhkiä kyynel silmäkulmasta ja jatkaa eteenpäin jonnekin, minne lie. Elämä kantaa, sanotaan. Miksi Kaverihaku? Viihdyn yksin, mutta olen huomannut tuntevani oloni ajoittain yksinäiseksi. Arkielämässä lähestyn varsin helposti ihmisiä, mutta todellisen yhteyden saaminen, ns. samalla aallonpituudella oleminen on hankalaa. Siksipä mietin, josko tätä kautta voisi löytyä pienellä kynnyksellä järkevää jutteluseuraa, ellei peräti ihan ystäviä, joilla samankaltaisia tuntemuksia ja kokemuksia ulkopuolisuudesta, ahdistuksesta tms. eli valmiiksi jotain yhteistä. Sijainnilla ei merkitystä, joskin silloin tällöin voisi tavatakin ihan kasvotusten. Olen avoin melkein mille tahansa ajanvietolle, mutta ex tempore alle parin tunnin varoitusajalla ei onnistu tämänhetkisessä elämäntilanteessani. Lähden mielelläni kulttuuririentoihin, kokeilemaan uutta urheilulajia tai vaikka ihan vain samoilemaan luonnonhelmaan tai kaupungille bongailemaan hienoja ikkunanpuitteita ja muita ihmeellisyyksiä. :P Vapaa-aika kuluu kirjoitellen, kirjoja lukien, joskus dokkareita katsellen. Elokuvia (synkkiä, tiätysti) haluaisin katsoa, mutta lista on pitkä enkä saa aikaiseksi lyhentää sitä. Kirpputoreilla tykkään etsiä varsinkin mielenkiintoisia kirjoja ja koruja. En ole some-ihmisiä an sich, erilaisten nettipalstojen parissa vietän joskus liikaakin aikaa sen sijaan, että vaikkapa preppaisin saksaa tai muuta kieltä. Luen pääasiassa tietokirjallisuutta (esim. sosiologia, elintarviketeollisuus, uskontotieteet, vastakulttuurit), näennäistieteitä (rajatieto) viihdykkeeksi, mutta romaanejakin löytyy kirjahyllystä. Mangasta pidän, mutta en ole vuosiin lukenut. Videopelit (eritoten survival horror, rpg) ovat lähellä sydäntä, mutta energiaa ja aikaa niille ei ole pitkään aikaan löytynyt. TL;DR Etsin siis eritoten yksinäisiä mutta elämänmyönteisiä ihmisiä, joiden kanssa etsiä merkityksiä elämään ja tukea toinen toisiamme. Elämä on lyhyt ja ainutkertaista. Alkuun viestittelyä täällä ja ehkä sähköpostittelua, koska olen kalkkis, sitten Whatsapp/Signal ja/tai Discord mikäli jaksan opetella sen käytön.
Heips! Kevät alkaa tulla ja illat valostuu Olisi kiva löytää seuraa naisesta ei niin väliä mistä päin suomea olet viestit kulkee yms uudet ystävät on tervetullutta täällä 45v mukava htajuinen rehellinen luotettava avoin herkkä savuton lapseton yksinäinen mies vailla ystävää jolle puhua avoimesti niin hyvät kuin huonotkin asiat harrastan kalastusta sienestys metsätyöt luontopolut pyöräily musiikki yms t.syksyä odottelen ! Ps.ystäviä ei ole ikinä liikaa ole!
Semi yksinäinen susihukka kiikaroimas aitoja kontakteja/vertaistukea👌 Harrastukset pörrää pääosin taiteen mm. piirrostelun/keramiikan/musailun ympäril. Kans välil tulloo valokuvailtuu luonnos erilaisii elukoita mullan ja pilvie välilt😎🪲 Syvälliset jupinat kolahtelee kans oikee jebast c: erityisest hengellisyytee liittyvät tai ns maailmankaikkeus asiat, mut avoimin portein aiheel ku aiheel;DD Ehk löytyis kohtalotoverii🙏! Discord: artaddict0547
Moikka! Olen 35-vuotias mies ja asun Helsingissä. Elän aika perinteiseltä kuulostavaa elämää, käyn arkipäivisin töissä ja mulla on arki-illat ja viikonloput vapaat. Työskentelen IT-alan tehtävissä. Vapaa-aikani ja oikeastaan koko elämäni on ollut todella yksinäistä, johon haluaisin todella muutosta. Elämässäni on ollut monenlaisia vaikeuksia, joista haluaisin päästä yli. Haluaisin viestitellä kanssasi ensin hieman ja jos tunne on positiivisesti molemminpuolinen, niin voitaisiin sen jälkeen nähdä. Haluaisin löytää pitkäaikaisen ystävän kaikenlaiseen yhteiseen tekemiseen, joka ei jäisi ainoastaan pintapuoliseksi kaveruudeksi. Sukupuolellasi ei ole väliä. Etsin ystäviä, jotka olisivat iältään 27-40 vuotiaita. Saatan vaikuttaa ensin ujolta ja hiljaiselta, mutta kun ”muuri on murrettu”, niin muutun puheliaammaksi. Parantelen sosiaalisia taitojani parhaillaan paremmiksi. Itselläni on mielenterveyden kanssa paljon haasteita, joita hyvä ystävyyssuhde parantaisi huomattavasti. Tykkään kevyemmistä kuin syvällisemmistäkin keskusteluista. Olen rauhallinen, herkkä, huumorintajuinen sekä suhtaudun uusiin asioihin ja ajatuksiin avoimesti. Olen rehellinen, empaattinen ja hyvä kuuntelija. Osaan suhtautua asioihin sopivalla vakavuudella, mutta tykkään myös hassutella ja nauraa. Olen positiivisella asenteella liikkeellä. Kuulun seksuaalivähemmistöön, joten kyseiset asiat ovat minulle todella tärkeitä. Kaikenlaiselle syrjimisille, kiusaamiselle, yms. minulla on ehdoton nollatoleranssi. Vapaa-ajalla tykkään kuunnella paljon erilaista musiikkia ja katsoa erilaisia ohjelmia sekä Youtube-videoita (varsinkin komediaa, dokumentteja ja kissavideoita). Tykkään myös mm. Disneyn ohjelmista ja Hello Kittystä. Pelaamista ja keilaamistakin tykkään harrastaa, mutta ne ovat liian usein jääneet tekemättä johtuen yksinäisyydestä. Käyn pubeissa/baareissa/diskoissa ja fiiliksestä riippuen tykkään joko rauhallisemmasta illan istumisesta keskustellen/pelaillen tai sitten diskossa tanssien. Lenkkeily ja uiminen yhdessä olisi myös kivaa. Haluaisin siis ystävää, jonka kanssa nähtäisiin livenä ja tehtäisiin yhdessä jotain mukavaa. Mahdollisesti tanssin ja cosplay-harrastuksen aloittaminen on käyneet mielessä. Olen myös avoin kaikenlaiselle muulle yhdessä tekemiselle. Harrastuksiani/kiinnostuksen kohteitani ovat; -Valokuvaaminen -Liikenteen eri muodot -Tietotekniikka -Musiikin kuuntelu ja keikoilla käyminen -LGBTQ-asiat -Pelaaminen (lautapelit ja videopelit) -Keilaaminen -Minigolfaaminen -Kissat (en omista omaa kissaa) -Uiminen ja ulkona oleminen -Vintage/retro -Pienoismallit -Matkustelu -Muoti/tyylit -Meikit ja korut -Ruoka- ja juomakulttuuri -Nikkarointi Toivottavasti viestini vaikutti mielenkiintoiselta ja voitaisiin aloittaa viestittely sekä voitaisiin nähdä jossain vaiheessa. Toivottavasti meistä tulisi ystäviä. :-)
Olen aika ujo, suht yksinäinen nainen. Mulla on hiljattain diagnosoitu ADHD. Asun mieheni ja kissan kanssa. Arki menee tällä hetkellä joko koneella tai sohvalla istuskellessa, pääosin kotona. Olis kiva löytää lähialueelta tai miksei kauempaakin ystävä(mieluiten 20-35v ja nainen), jonka kanssa vois tehdä, mennä, pelata tai ihan vaan jutella vaikka Discordissa ilman sen suurempia suunnitelmia. Tykkään mm. pelaamisesta (koneella suurkulutuksessa mm. LoL & Escape Simulator. Muuten lautapelit, ristikot yms...), taiteesta, leffoista ja syvällisistä keskusteluista, ja tykkään nauraa tyhmillekin jutuille. En tykkää tosikoista tai pinnallisista ihmisistä. En juurikaan juo alkoholia enkä tupakoi. Huumorintaju on erittäin mustaa ja raskasta. Kun tunnen oloni turvalliseksi toisen seurassa ja uskallan olla oma itseni, sanoisin olevani outo ja höpsö, mun juttuja saa siis ihmetellä ja niille saa nauraa, kunhan naurettaisiin yhdessä.😆 Oon sosiaalisesti aika taidoton ja kömpelö. Oon koittanut aiemmin erinäisiä alustoja ystävien etsimiseen, mutta ne on aina jääneet ykspuoliseksi, eli omanlaiset ihmiset vielä löytämättä (jos sellaisia siis on). Plussaa, jos mahdollinen ystävä olisi myös nepsy, ja jos teksti kuulostaa yhtään samaistuttavalta.
Hei! Olen 27 nainen pieneltä paikkakunnalta Turun lähettyviltä . Etsin ystäviä joita nähdäkin kun ensin viestitelty jonkin verran, ei nettikaveruuksia siis ja jonka kanssa jakaa ilot sekä surut. Mulla vaan yks hyvä ystävä ois kiva jos ois enemmän.Pidän esim. Liikunnasta, shoppailusta, rannoilla käymisestä, piknikeillä olemisesta, baareissa käydä, festareista, eläimistä, syömispaikoissa käydä . Iältäsi voisit olla n. 20-30v. Mutta vaikka oisitkin vähän nuorempi tai vanhempi tuostakin ja kokisit kuitenkin että voitais tulla juttuun niin laita vain viestiä!😊Oon tosi avoin tekemisille! Toivoisin myös että ei kiinnostuksesi lopahtaisi yhtä äkkiä jos viestiä satut laittamaan. Myös ois kiva et yhteydenpito olisi molemminpuolista tutustumis vaiheessakin. Luonteestani sen verran että saatan alkuun olla ujo mut sit se häviää, aika sosiaalinen, huumorintajuinen, luotettava ja ymmärtäväinen. Naispuolisia ystäviä mieluiten hakusessa. Esim. Snäpin saa kysymällä! Rohkeasti vaan yhteyttä ottamaan! 😊❤️
Etsin kaveriseuraa vapaa-ajalle. Harrastan aktiivisesti salikäyntiä ja yritän pitää itsestäni huolta. Luen paljon, erityisesti historia kiinnostaa. Olen sosiaalinen ja aktiivinen, mutta kaipaan kahdenkeskistä luotettavaa seuraa jutteluun tai yhteiseen harrastukseen. Poliittisilla tai ideologisilla taustoilla ei ole merkitystä.