Aihe: "leipominen"
Tämä on hakemistosivu aiheelle "leipominen". Alta löydät tuoreimmat ilmoitukset. Voit myös selata alueittain tai avata tarkemman haun.
Tämä on hakemistosivu aiheelle "leipominen". Alta löydät tuoreimmat ilmoitukset. Voit myös selata alueittain tai avata tarkemman haun.
Moii! Oon 22-vuotias opiskelija Helsingistä, joka etsii suunnilleen samanikäisiä ystäviä pk-seudulta, joiden kanssa voisi nähdä livenä ja puuhailla kaikkea yhdessä! 💗 Oon pohdiskeleva, rento ja spontaani. Ystävänä oon empaattinen ja innokas keksimään yhteistä tekemistä. 🥰 Viihdyn luonnossa, kuten merenrannoilla ja metsissä. 🏞 Pyöräily, lenkkeily, leipominen, lukeminen ja kivien maalaaminen on kans jees! 🚲🏃🏼♀️🎨 Kuuntelen kaikenlaista musiikkia klassisesta räppiin. Olisi ihanaa mennä Zara Larssonin Flow-keikalle elokuussa! Mennäänkö yhdessä? 💖 Olisi hauska mennä esim. piknikille pelikorttien kera, kuuntelemaan iltasoittoa Suomenlinnaan tai Purkutaidenäyttelyyn Arabianrantaan. 🍓🎺🖼 Musta saa myös opiskelukaverin, jonka kanssa mennä niin kirjastoon opiskelemaan kuin opiskelijatapahtumaankin. 📚 Ota ihmeessä yhteyttä, jos tunnun yhtään sun tyyliseltä! Ilmoitus ei vanhene. 🫶
Moikka! Löytyiskö tätä kautta 24v äitille ja 3kk pojalle seuraa? Olisi ihanaa tutustua ihan rennolla fiiliksellä, meistä saa seuraa kahville, vaunulenkeille, kirppiksille, ihan vaan viestittelyyn tai mitä ikinä keksitäänkin! Toki kaverit ilman lapsiakin ovat tervetulleita! Päästään liikkumaan varsinais-suomi ja uusimaa alueilla ☺️
Kaipailisin elämään läheistä ystävää. Aika paljon tykkään kotosalla oleilusta, en pidä kiireestä ja arjen suorittamisesta. Silloin tällöin on kuitenkin kiva käydä ihmettelemässä maailman menoa vaikka kahvilassa istuen, kirpparilla pyörien tai jonkun aktiviteetin parissa. Minusta ei saa seuraa yöelämään, se maailma on jo nähty. Muuten olen kyllä helposti innostuvaa sorttia ja uudet ideat on parhaita. Itseäni kiinnostaa monet asiat kuten luonnollisuus niin ruuassa kuin kosmetiikassa, hidastaminen ja elämän suuret kysymykset. Rakastan hitaita aamupaloja, vintagelöytöjä, kesäiltoja, vanhoja kaupunkeja, luonnon yksityiskohtien kuvailua, maalla asumista, spontaaneja reissuja, pastellinsävyjä, luonnossa liikkumista, listojen kirjoittamista, naisellisia vaatteita, itsetehtyä jäätelöä, omiin ajatuksiin uppoutumista.. listaa voisi jatkaa loputtomiin. Olisi kiva löytää toinen jolla samankaltaista ajatusmaailmaa ja ehkä tuntee itsensä hieman ulkopuoliseksi tässä maailman menossa. Äitikaverille olisi myös tarvetta, joten jos elät pikkulapsiarjessa ja tunnet muutenkin samankaltaisuutta niin kirjoita. Etsin vain naispuoleisia ystäviä. :)
Naiskaveria etsimässä kahville, teatteriin,lenkille. Parisuhde on, eli hakusessa vain naiskavereita.
Moi täällä kirjoittelee 27 vuotias ujo,herkkä,luotettava,mukava,rehellinen tykkään reissailla,shoppailla käydä keilaamassa,elokuvissa,festareilla, kävelyllä,kalastaa,leipoa,biljardia pelata,pleikkarilla pelailla etsin täältä 22-38 vuotiaista kavereita vapaa aikaan kainuun puolelta kauempaakin päin käy mukavia,luotettavia,rehellisiä,auttavaisia ja ymmärtäväisiä Itselläni niitä kavereita ei ole Saa ottaa rohkeasti yhteyttä jos haluaa tutustua minuun aidosti
Hei löytyisikö uudeltamaalta ja pääkaupunkiseudulta seuraa naisesta viestittelyyn ja yhdessäoloon, kävelylenkille. Olen sinkku 69 vuotias. Harrastan vesijuoksua.
Moi 🙋 Tulin katsomaan onko täällä yksinäisiä tai muuten vaan höpöttelykaveria vailla olevia. Mulle voi tulla juttelee mistä vaan,iloisista ja vähemmän iloisista asioista. Olen 35 vuotias mies,asun Jyväskylässä, vuoroviikoin 3 lapsen kanssa. Tykkään pelata ps5 ja lautapelejä,kokkailla ja leipoa.
Moi! Asun Tampereella mutta vietän osan ajastani myös Nokialla perheen luona. Vanhat kaverini eivät asu enään lähellä, etsin uusia ystäviä viettämään aikaa yhdessä. Oon rauhallinen ja melko ujo, rehellinen ja ymmärtäväinen. Uusien ystävien sukupuolella ei ole väliä :) Tykkään videopeleistä ja lautapeleistä, lukemisesta, animesta, mangasta, musiikista, uimisesta ja kaikenlaisesta yhdessä hengailusta. Pääfandomini tällä hetkellä on transformers :) Voidaan viettää aikaa ihan rennosti pelaten, jutellen, animea katsellen etc, mutta lähden mielelläni myös coneihin, kahviloihin, uimaan, minne vaan ^_^ I also use Discord!
Moi, mä oon 27-vuotias nainen Vantaalta, joka etsii kavereita🥰🫶🏻 ei haittaa vaikka oot toiselta paikkakunnalta, junat ja bussit kuitenkin kulkevat🤗 mun poikaystävä asuu Seinäjoella ja siellä päin tulee välillä käytyä että sieltäkin päin olisi ihanaa tutustua uusiin ihmisiin😇 🫶🏻 Mielummin naispuolisia henkilöitä. Oon luonteeltani suvaitsevainen, reilu, uusien ihmisten kanssa aluks ujo, mutta sitten kun mä oon tutustunut ihmiseen ja päässyt juttuihin mukaan, niin kyllä multa sitten juttua lentää ja mussa piileää se räväkkä puoli. Harrastukset sun muut näkyvät tuolta alhaalta. Snäpistä mut saa parhaiten kiinni ja sen saa kysymällä😇👻 Laita vaan rohkeasti viestiä jos yhtään kolahti🫶🏻
Hei sinä! Olen 35-vuotias Kontiolahdella asuva parisuhteessa oleva nainen. Toivon löytäväni elämääni uusia ystävyyssuhteita etenkin Joensuusta ja sen lähikunnista. Olen perusluonteeltani melko rauhallisesti, mutta avoimen iloisesti menoissa mukana oleva ambivertti. (Huonoa) Huumorintajua ja sietokykyä elämän ylä-ja alamäkiin löytyy. Olen avoin, mukava, empaattinen, ihmiset parhaani mukaan huomioiva, rehellinen ja suora ihminen. Vapaa-aikaani vietän esimerkiksi ulkoillen ja kevyesti eräillen (eritoten luontopoluilla), meditoiden, kirppareilla ja mahdollisuuksien mukaan pienimuotoisissa tapahtumissa käyden, valokuvaten, viherkasveja ja pihaa hoitaen, leipoen ja nähden läheisiäni, joita elämään mahtuisi lisää. Estetiikka, taide, käsityöt, sisustaminen ja luonto ovat sydäntä lähellä. Olen eläinrakas ihminen, muttei itselläni tai kumppanillani lemmikkejä ole, joten lässyttelen mielelläni uskottavuuteni uhalla muiden karvavauvoille. Toivoisin löytäväni elämääni uusia ystävyyssuhteita eritoten naisista noin 25-55 vuoden ikähaarukasta. Ethän hae minusta elämääsi parisuhdetta tai seksiseuraa. Pidän monenlaisista ihmisistä, mutta eritoten positiivisuus, avoimuus ja huumorintaju viehättävät. Avoimuus, rehellisyys ja toisten kunnioittaminen ovat arvostettavia piirteitä, mitä koitan parhaani mukaan tarjota vastavuoroisesti. Pidän mieluiten yhteyttä ihmisiin ihan kasvotusten kahvitellen tai teetä hörppien (vaikka kirjoittelu ihan mukavaa onkin), ja toivoisin seuraa välillä vaikkapa ulkoiluun/eräilyyn, kirpparikäynteihin, elokuviin tai joihinkin pienen budjetin tapahtumiin ja menoihin. Erityisesti (taide)näyttelyt ja livekeikat kiinnostavat. Toisaalta välillä on ihanaa vaan istuskella toistemme nurkissa ja päivittää kuulumisia rauhassa. Minulle saa ehdottaa yhteistä tekemistä melko laidasta laitaan. Viime talvena esimerkiksi tutustuin ja ihastuin avantouintiin, joten pientä arkista seikkailuhenkeä ja avoimuutta löytyy. Valoisaa kevään alkua ja toivottavasti kuulemisiin!
Moikkuu! Olen 25-vuotias nainen, kotoisin Pohjois-Savosta, mutta muuttanut opintojen perässä tänne Mikkeliin. Opiskelen tällä hetkellä tradenomiksi, mutta minua kiinnostaisi opiskella myös yhteiskuntatieteitä tai historiaa. Luonteeltani olen avoin iloinen ja huumorintajuinen persoona, joka välittyy jo ensi kohtaamisella. Asun kihlattuni sekä meidän kissan kanssa ja puolison harrastuksen takia olenkin paljon yksinään kotona. Siksi halusinkin kokeilla tälläistä tapaa tutustua uusiin ihmisiin! Arjessa pidän lenkeilystä, salilla käymisestä ja viihdyn paljon erilaisilla luontoreiteillä. Tykkään myös kierrellä kaupungilla shoppailemassa tai muuten vain. Pidän paljon leipomisesta, maalaamisesta ja askartelusta. Haluaisin myös löytää itselleni uuden harrastuksen, joten jos etsit kaveria lähtemään kokeilemaan jotakin uutta harrastusta, olen innokas lähtemään mukaan! Minuun voi rohkeasti olla yhteydessä ja voidaankin tutustua ensiksi vaikka snäpin välityksellä ja jos on fiilistä voidaan lähteä esim. kahville tai kiertelemään kaupungille!🤗
Oon vähä ujo ja Introvertti mut jos tutustutaan nii oon kyl sit tosi puhelias
Kaverit jäänyt vähemmälle kun kasvettiin eri suuntiin. Tykkään monista asioista kuten taiteesta, muodista, kaikenlaisesta musiikista (erityisesti metallin eri genret), mysteereistä, storytelling, outouksista, folkloresta ja urbaani legendoista, video peleistä, tv sarjoista, luonnosta ja luonnossa olemisesta, eläimistä (mulla on kissa), psykologiasta ja ihmismielestä ylipäänsä, historiasta, kirjoista, elokuvista, eri kulttuureista, kielistä, ruuasta, leipomisesta jne. Tuossa nyt muutama mitä mieleen tuli. Romantisoin joka päivää ja nään kauniita asioita ja arvostan elämää. Mieluusti about 22-27v kavereita etsin jonka kanssa voisi tehdä mitä vaan. Ulkoilla, kahvitella, käydä elokuvissa jne tai ihan vain arki asioita tai kysyä mukaan johonkin minne ei viitsi yksin mennä. Haluaisin avoinmielisen ystävän jonka kanssa voi myös olla syvällinen ja joka arvostaa mua tällasena. Jos tykkäät samanlaisista jutuista kuin mä niin laita viestiä :) Ja baareihin mua ei välttis saa raahattua mut pubeihin kyllä.
Olisi kiva löytää uusia samanhenkisiä ystäviä lähialueilta, joiden kanssa yhteydenpito olisi molemminpuolista. Olen introvertti ja alkuun saatan olla ujo ja vähän sosiaalisesti kömpelö. Pidän eläimistä, tatuoinneista, kasveista, musiikista, erilaisista peleistä, sarjoista ja haluaisin opetella neulomaan. Olen melko kotihiiri, mutta ajoittain uskaltaudun lähtemään katsomaan keikkoja. Musiikkimaku suurimmaksi osaksi metalli/rock painotteista, mutta välillä menee muutakin. Olen rauhallinen, luotettava, empaattinen ja avarakatseinen. Toivoisin uusilta tuttavuuksilta myös ainakin jotain näistä piirteistä. Kotoa löytyy puoliso, kaksi koiraa sekä kaksi kissaa. Vapaa-ajasta iso osa meneekin näiden kanssa. Etsin ystävää/ystäviä joiden kanssa voisi jakaa elämän iloja tai suruja, välillä käydä kahvilla/syömässä, pitää peli- tai leffailtoja, käydä koirapuistoissa/lenkeillä, käydä kirppiksillä, käydä katsomassa bändejä, kyläillä muuten vaan jne.
Hei, kiikareissani on löytää ystäviä sekä juttu- ja peliseuraa ympäri Suomea. Pidän mm liikunnasta, langalla tekemisestä, ja musiikista. Pelaan jonkin verran tietokoneella, ja nautin eniten rennoista tiimipeleistä ja visuaalisista novelleista. Olenkin visuaalinen ihminen ja juuri aloittanut piirtämis harrastuksen, toiveena oppia digitaalista taidetta. Olen optimistinen ja herkkä ja näitä piirteitä arvostan myös muissa. Iälläsi ei ole minulle merkitystä, kunhan sydämesi on oikealla paikalla.
Hei! Olen 24-vuotias nainen Oulusta. Haluaisin löytää uusia kavereita, joiden kanssa voisi jutella, käydä kahvilla, pelailla tai käydä ulkona yksillä. Olen ystävällinen ja rauhallinen tyyppi ja tykkään tutustua uusiin ihmisiin. Vapaa-ajalla tykkään pelata videopelejä, kuunnella musiikkia, leipoa ja viettää aikaa hyvässä seurassa. Olisi kiva löytää samanhenkisiä kavereita Oulun alueelta. Voidaan vaikka ensin jutella täällä ja myöhemmin vaihtaa snäppi,ig yms.😊
Haukiputaalainen vauvan ja nelivuotiaan lapsen äiti etsii ystäviä. Olen rento ja huumorintajuinen, tykkään liikkua, ulkoilla, käydä ravintolassa syömässä, siivota ja puuhata lasten kanssa kaikenlaista. Olis kiva löytää elämään samanhenkisiä ystäviä, joiden kanssa viettää aikaa ja jakaa arkea.
Hei, oon 22-vuotias nainen Vantaalta ja etsin ystäviä Uudeltamaalta. Oon muuttanut tänne muutama vuosi sitten ja on ollut vaikeeta löytää uusia ystäviä. Olis kiva jos saatais kokoon porukka, jolla voitaisiin yhdessä nähdä ja viettää aikaa. Etsin ystäviä, joita voi nähdä livenä, en kirjekavereita. Luonteeltani oon iloinen, empaattinen, ymmärtäväinen ja huumorintajuinen. Tykkään pelailla lautapelejä, urheilla, shoppailla, käydä kahviloissa ja ravintoloissa yms. Oon aikalailla avoin kaikelle muullekin tekemiselle! Laita mulle sun yhteystiedot niin katsotaan jos saatais aikaan Whatsapp ryhmä! ☺️
Hei etsin ystävää tosi tarkoituksella iälläsi eikä sukupuolellasi ole väliä eikä millään ulkoisella seikalla minusta olisi ihanaa Jos olet autoileva hyväkäytöksinen rento mukava hauska minusta olisi ihanaa saada ystävä luotettava kiltti rehellinen ja välittävä minusta olisi ihanaa päästä freesailemaan tutustumaan eri kulttuureihin paikkoihin Ja tapoihin haluaisin ystävän jonka kanssa voisin kokea erinlaisia asioita sellaisen kanssa joka on avoin
Hei, oon 18 vuotias, joka haluais löytää tosiystäviä. Mulla ei oo oikein kavereita jotka välittää tai on kiinnostuneita muusta kuin itsestään. Oon luova monella tapaa. Tykkään maalata, 3D mallintaa, leipoa ja viettää aikaa rennosti kotona. Oon 4H yrittäjä ja asun omillani. Laita ihmeessä viestiä vastaan yleensä nopeesti :)