Kuvaus
Olen rento 25-vuotias äijä Suomesta. Olen alunperäisin Romaniasta, mutta olen asunut Suomessa jo melkein 20 vuotta. Muutin Turkuun vähän aikaa sitten (Seinäjoelta) opiskelemaan. En ole oikein saanut tehtyä ystäviä vielä, ja nyt kun on kesä ja ulkona on mukavaa, haluaisin, että tää muuttuisi :P Olen aika introvertti ja hiljainen, ainakin aluksi. Mutta ihmisiin tutustuessa, tulen vähän mukavammaksi ja alan lörpötellä päätäni puhki. Olen mukaan kaikenlaisissa aktiviteeteissa, tykkään pääasiassa ulkoilusta, mutta omistan tietokoneen ja pelaan silloin tällöin, joten se voisi olla myös jotain, mitä voimme tehdä yhdessä. Tykkään urheilusta, ulos lähtemisestä juomaan tai vaan hengailusta ulkona. Kalastus, grillaus, patikointi ja kaikki sellainen hauska juttu. Käyn myös salilla, jos joku etsii vastuukaveria. Oon aika hullu autojen perään, mulla on vanha shitbox-Civic. Tykkään myöhäisistä ajeluista ihmisten kanssa, jutellaan mistä tahansa, ehkä haetaan piirtelö Mäkkäristä. Tykkään käydä automiiteissä ja alan käymään paljon enemmän, kunhan saan pienen projektini valmiiksi. Ideaalisti haluaisin löytää kokonaisen kaveriporukan, jonka kanssa hengailla, jos jollain löytyy semmone, joka haluaisi adoptoida pienen kömpelön kaverin lmao. Mutta voimme myös tehdä sen porukan itse, joten älä epäröi laittaa viestiä :>!