Kuvaus
Morjesta! Etsin peliseuraa ja jos kaikki menee hyvin niin ois varmaa hyvä nähdäkin niin tulisi lähdettyä pinohimasta uloskin :D (ei pakko todellakaan ole). Oon tällänen rento, tuomio vapaa, elämän ei liian tosissaan ottava maanpäällinen ja mukava jäbä. Ihan kiva puhua syvällisiä jos ihan filosofisia asioita myös. Jos pelaamisen lisäksi tykkäät jostain näistä aiheista niin varmasti löytyy juteltavaa: anime, tietokoneet, autot, meemit, turrit. Steamista löytyy 539 peliä joten pelattavaa varmasti löytyy. Miettinyt tässä gamepass ja D4-DLC pelaillut eniten just nyt. Sker ritual löytyy kans asennettuna. HUOM en pelaa CS, valorant tai muita cs kopioita. DC oon aktiivinen ja Snap mut mieluiten annan DC tarvittaessa. Palaillaan!