Kuvaus

Moikka! Etsin nettikaveria. Livetapaaminen ei toki poissuljettu ajatus, mutta tuntuu itselle helpommalta aloitella nettikaveruutena ja viestittelyn muodossa. Alustojen osalta paras itselleni olis sähköpostien vaihto, täällä yksityisviesteillä, discord tai telegram. Olen Helsingissä asuva 32-vuotias miespuolinen (identiteettitasolla muunsukupuolinen/demiguy). Elämässä on vaivannut mielenterveyteen liityviä haasteita, joista eniten esillä ollut ahdistus, masennus, paniikkihäiriö, sosiaalisten tilanteiden jännitys ja niihin liittyvä stressi. Voimakas yksinäisyyden tunne vaivaa myös pahasti. Vertaistuki olis jees! Luonteeltani olen ehkä sellainen rauhallinen kuuntelijatyyppi ja sosiaalisesti ujo, ainakin alkuun. Tykkään katsoa elokuvia ja kuunnella musiikkia. Elokuvissa kolahtaa parhaiten aasialainen & eurooppalainen elokuva (pelkän hollywoodin sijaan), draama, scifi/kauhu sekä arthouse. Musiikin osalta aikalailla mikä vaan kuulostaa hyvältä -meininki. Tykkään myös tällä hetkellä pelata lähinnä yhtä tiettyä peliä PC:llä, yleensä jumitun aina yhteen peliin kerrallaan pitkäksi aikaa, sen sijaan että pelaa montaa peliä samaan aikaan. Sukupuolella ei väliä. Jos löytyy jotain yhdistäviä asioita niin olis kiva, toki ei tarvitse mennä kaikkien kiinnostuksen kohteiden/muiden asioiden aivan yks yhteen ja saa mulle myös kertoa mielenkiinnon kohteista, joista itse en mitään tietäisi!

Samankaltaiset profiilit