Tällä sivulla näet kaverihakuilmoitukset alueelta Tampere. Löydä pelikavereita, harrastusseuraa tai juttuseuraa ja ota yhteyttä suoraan sivuston kautta. Voit rajata tuloksia iän, sukupuolen ja aiheiden mukaan.
Moikka! ✨ Olisi ihana löytää sellanen oma ihminen jonka kanssa jakaa elämän ilot ja surut, tehdä ikimuistoisia reissuja, ihan vaan viettää rauhallista iltaa jomman kumman luona, käydä kaupungilla tai vaikka samoilla metsässä ihan mitä vaan siis tai mitä vaan sitten keksitään! 😊 Tärkeintä olis, että myös sä olisit valmis panostamaan tutustumiseen ilman toki liikoja paineita, mutta jos tuntuu, että synkkais niin eihän jätetä orastavaa ystävyyttä roikkumaan? Oon itse sosiaalinen, empaattinen, herkkä ja etenkin kaipaisin sellasta tyyppiä, joka katsoisi maailmaa myös sellasten vähän syvällisempien linssien läpi 🥰 Oon innokas kuuntelemaan susta ja kertomaan myös itsestäni, joten jos yhtään kolahti niin ota ihmeessä yhteyttä! Tykkään jutella viesteilläkin, mutta onnistuu suht nopeasti näkeminenkin! Ja asun siis Tampereen seudulla 💗
Hei olen sosiaalinen introvertti. Aina asunut Tampereella, mutta omistanut vain muutaman ystävän. Tällä hetkellä ei ole ainuttakaan kaveria tai ystävää. Osalle tullut perhe ja osa muuttanut pois tai elämäntavat ei kohtaa. Olen lähihoitaja eli teen kolmivuoro työtä. Introverttiyden ja 'erityisherkkyyden' takia koen ajoittain uupumista. Omistan pienen oranssin kissapojan 1v. Tykkään kuunnella vanhaa rokkia sekä metallia. Musiikkimaku on aika laaja. Katselen elokuvia ja tykkään käydä kirpputoreilla. Luen kirjoja. Olen kiinnostunut uskonnoista, psykologiasta. Minua kiinnostaa ihminen ja ihmisyys. Olen uskossa. Ajoittain koen masennusta sekä ahdistusta ja olen aikamoinen kotihiiri. Tykkään pelata tietokonepelejä. Lähinnä yksinpelejä tällä hetkellä; fallout, outer worlds, dragon age. Olen ollut pienessä kiltatoiminnassa mukana mm pelit elder scroll ja swtor. Hetken pelasin myös wow. Kaipaan syvällisiä keskusteluja ja ajatusten vaihtoa. Kaipaan myös mukavaa tekemistä. Museot, elokuvat, kahvittelu, mini golf tms. En välitä baareista, mutta välillä voisi muutaman siiderin juoda hyvässä seurassa :) Seurustelen.
Heippa! Toivottavasti sinulle kuuluu hyvää 😊 Olen energinen, liikkuvainen ja uusista asioista kiinnostuvat ihminen ja isä kahdelle teinille Tampereelta Etsin jotakin kivaa toista ihmistä Pirkanmaalta. joka, haluaisi käyttää vapaa aikaansa pyöräillen, pelaillen, kaupungilla kävellen hämmästelemässä asioita ja ihan olla vaan höpötellen elämästä. tai, ihan vaan yksinkertaisista tolloista asioista 😆 Olen ujohko ja rauhallinen mutta, hetken tutustumisen jälkeen höpötän paljon 😊
Pidän siitä ajatuksesta, että ihmiset internetissä voivat joskus olla oikeitakin :) Olen rauhallisen keskustelun kannalla ilman yritystä tehdä vaikutusta hinnalla millä hyvänsä. Testaan tätä varovasti, ilman äkkinäisiä liikkeitä ;) Keskustelu, kävely, musiikki, kirjallisuus ja luovuus. Yritän yleensä näyttää sivistyneeltä, vaikka todellisuudessa saatan vain miettiä, mitä söisin iltapalaksi. Jos emme kohtaa - ei mitään henkilökohtaista, luultavasti vain minun kaukosäätimeni on parempi kuin sinun.
Lyhyt vapaaehtoinen profiiliteksti ilman ylimääräistä bittien tuhlausta: Tällä hetkellä hyperfokusoitunut treenamiseen ja filosofiaan. Small talk on hankalaa. Päihteet eivät minulle maistu. Paitsi kofeiini. Se on hyvää. P.S. Ymmärrän vain suomea ja englantia, joten turha tulla minun yksityisviesteihin mainostamaan mitään turkinkielisiä vedonlyöntisivustoja.
Moi! Etsin kaveria. Ajattelin tällä kertaa varmuuden vuoksi olla hieman spesifimpi: Toivon sinulta ennen kaikkea että osaat olla olematta itsesi, plussaa on jos ihmettelet suuresti moista slogania ja sen lisääntynyttä käyttöä. Odotan että olet ihan perus sinä, ilman it's-ejä. Minusta, no jaaha: Tykkään liikkua ja laittaa ruokaa, sekä nautin suuresti luonnosta ja syrjäseuduilla liikkumisesta, kauempana kaupungista. Kitaransoitto natsaa myös vaikka oma kitara on tullut suutuspäissään pistettyä mäsäksi. Taas kerran. Nautin myös paheena silloin tällöin olutta ja sikareita, ai ettien että! Juuri tämä! Hyvä pihvi-illallinen, laadukas olut tai lasillinen rommia jälkiruoaksi (vaikkapa Ron Zacapa Centenario XO:ta), Joya de Nicaraguan Antaño (Churchill mallisena) ja auringonlasku - siinähän voisi lähteä jo 51% valmiina, hieman haikeissa mutta hyväksyvissä tunnelmissa kohti hautaa, salamyhkäinen virne naamalla. Henkisestä puolesta, riippuu kaiketi ihmisestä ja vastaanotosta. Kärkästä kommentointia, pätemistä, vahvoja mielipiteitä, teatraalisuutta, verbaalista lahjakkuutta, jääräpäisyyttä/sinnikkyyttä - mutta myös rehellisyyttä. Somea tai älypuhelinta ei löydy. Olen melko provosoiva ja loukkaava persoona, sanon usein mitä ajattelen ja välillä trollailen muita saadakseni heidät hämmentymään, oli se sitten hyvää tai huonoa reaktiota. Ikään kuin olisin joku kaikkitietävä. Tykkään loukkaavasta huumorista sekä minulla on hyvin autoritaarinen maailmankuva, jonka vuoksi nassutan usein ettei meillä ole riittävän hyvää asiainjärjestelmää tällä hetkellä. Nassutan monestakin asiasta ja en ole onnellinen. Se on vaan laatutietoisena ihmisenä uskallettava vaatia parempaa, mutta tuulimyllyjä vastaan ei voi taistella. Pitäkää tunkkinne, haschtolüt! Mun on vaikea päästä perus levelille, kun kaikkia asioita on niin kiva pyöritellä päässä - se on mulle elämän suola yliajatella. Kutsutte tätä korkeaksi metakognitioksi tai "metatasoksi" nykykielellä? En tykkää metasta. Maalla ja luonnossa mieli lepää, sekä puhdas ruoka ym. kiinnostaa... vaikka lähiaikoina on tullut joku sokeri/energiajuoma-addiktio ja röökiä palaa liikaa kahvin kera. Noh, parempi se verrattuna MT-lääkkeisiin joilla suppressoida negatiiviset ajatukset ja tunnetilat, jotka nähdään jo oireyhtyminä eikä humaanina reaktiona elämän tuomiin vastoinkäymisiin A.K.A alamäki. Olisi pitänyt vetää enempi fluoria muksuna jotta myös sinä olisit onnellinen seurassani. Jee. Eikä jengi hiffaa että sanon vaan lopulta "jee" ja näytän peukaloa, hakuna matata ja sen tuoma pelko. :D Olen myös aloitteleva kristitty (n. 2 vuotta), myönnän vajavaisuuteni, lihallisuuteni ja kaikki virheeni, ilkeyteni sun muut. En parane niistä, sillä olen ihminen. Koitan toimia ns. "oikein". Kiellän siksi itseni ja olen mitä olen aivan vapaasti, toki sen hinta sattuu mua syvästi. Sinä saat olla seurassani myös mitä olet, ymmärrä etten lähde sinua käännyttämään. Tämän vuoksi odotan vain että ojennat minua toistuvasti jos toimin väärin sinua kohtaan, sillä ojennan sinua yhtälailla, varsin omalla tavallani jos en pidä sinun toimintatavoistasi. Sinun käytöksellä on vaikutusta minuun sekä ajatuksen että tunteen tasolla. Nämä on hyvä tietää, sillä olen täten raskasta ja vaativaa seuraa. Sinulla on valtaa minuun, jos se on tapasi nähdä asia. Myös itsevarmuus-skeida, se on aika pitkälti näyttelyä ja perustuu siihen miten katsot ja kohtelet minua. Murrun myös paineen alla, tämä osio on naisille jos kiinnostaa mun reaktiot evolutiivisiin oikkuihin. Tulee välillä sellainen fiilis, että on iso kuilu minun ja muiden välillä, että olen epäsovinnainen. Mulle ei tule jutustelemaan muut kuin epäsovinnaiset tavalla tai toisella, elämänkoululaiset tai entiset sellaiset, poislukien toki muut kristityt mut heillä on kova kiire ja harvalla aikaa hengata. Kai siksi kun kaikki he ovat myös menettäneet "itsensä"? No ei siinä, hala butto, kerro jotain elämästäsi ihan vapaasti. Osaan nasauttaa hyvät jutut tulille, se on eri asia että kestätkö?
Hei, Etsin ystäviä ja kirjekavereita, erityisesti Tampereelta ja sen lähialueilta. Toki voit olla muualtakin. Harrastan uintia, ulkoilua, pyöräilyä ja maalaamista. Pidän eläimistä, puutarhanhoidosta, luonnossa liikkumisesta, matkustelusta, rannalla olosta ja kesästä. Tykkään käydä kahviloissa, ravintoloissa ja shoppailemassa. Olen melko sosiaalinen, rauhallinen, suvaitsevainen ja kuuntelijatyyppiä. Kirjoittele, jos tahdot tutustua.
Olen kiinnostunut tutustumaan erilaisiin ihmisiin ja kuulemaan heidän ajatuksiaan sekä tapojaan nähdä maailmaa. Haluan uskoa siihen, että jokainen ansaitsee tulla kohdatuksi omana itsenään. Siksi toisen iällä, sukupuolella tai muilla piirteillä ei ole minulle erityistä merkitystä, kunhan osaa ottaa toisen huomioon. Pidän sekä viestittelystä että kasvokkain tapaamisesta. Olen itse rauhallinen, toiset huomioon ottava ja luotettava. Minussa on myös herkkä puoli, mikä näkyy ehkä siinä, että välitän toisista ihmisistä ja arvostan aitoutta sekä empaattisuutta. Viihdyn hyvin tavallisen arjen keskellä. Toisaalta tykkään myös uusista kokemuksista, ja olisi mukavaa löytää ihmisiä, joiden kanssa voisi joskus lähteä kokeilemaan jotain erilaista - esimerkiksi kulttuuria, tapahtumia, uusia paikkoja tai mitä tahansa, mitä ei ehkä yksin tulisi tehtyä. Rehellisesti sanottuna olen vähän huono itse aktivoitumaan sellaisessa, joten arvostan ihmisiä, jotka osaavat ehdottaa tai innostua yhdessä tekemisestä. Toivon löytäväni avoimia ja hyväsydämisiä ihmisiä, joiden kanssa voisin jakaa ajatuksia, arkea ja ehkä ajan myötä myös syvempää yhteyttä. Ei tarvitse olla erityinen. Riittää, että on oma itsensä.
Oon 21-vuotias mies Tampereelta, joka etsii uusia tuttavuuksia (omaa ikäluokkaa kiitos). Oon tämmönen vähä introvertti, mutta oon muuten aika energinen, huumorintajuinen ja avoin kaikenlaisille uusille kokemuksille. En harrasta mitää ihmeellistä, käyn vaan kuntosalilla ja juoksen, mutta välillä käyn kokeileen kaikenlaisia eri lajeja, kuten kiipelyä. Tykkään myös kattoo sarjoja, elokuvii ja pelata kaikenlaisia videopelejä (lähinnä minecraft). Joskus käyn myös kokeileen urbexia ja muuta vastaavaa. Ois myös kiva löytää joku jonka kanssa vois lähtee vaikka matkustaa jonnekki, tai käydä festareilla tai jotai. Lähden syksyllä opiskelemaan, eli muutan sillon pois Tampereelta, niin en varmaa kesän jälkeen käy täällä kovin usein. Ok kiitti kun luit laita vaan viestiä jos kiinnostuit :)
Moikka! Oon 27-vuotias nainen Tampereelta. Etsin uteliaita ja seikkailunhalusia kavereita, jotka ois valmiita näkemään useemmin ku kerran kuukaudessa! Kaipaisin kavereita erityisesti tosi arkiseen puuhailuun, kuten vaikka kävelyyn tai kahvitteluun. Sen lisäks ois kiva, jos haluisit välil käydä viihteel tai vaikka vaan tanssimas jossain auringonnousuun!! Haluisin myös käydä testaamas jotkut reivit, nii niihin ois kiva saada seuraa. Ja sit ihan keikoillekin :). Mut kuten tuolla ylempänä mainitsin, niin tykkään myös ihan rauhallisista kävelyistäkin tai esim. kirppistelystä myös! Eli aika monipuolista seuraa siis etin! :) Jos vaikutan sun mielestä yhtään kiinnostavalta ihmiseltä, nii saa laittaa viestiä!! Multa löytyy kaikki perus somet ainakin.
Heii! Täytän kesäkuun alussa 26v, joten laitoin tohon suoraan sen iän :) Tosiaan kohta sen 26v oleva nainen, joka etsii ystävää/ystäviä. Tällä hetkellä mulla ei ole yhtään kun oon muuttanut todella monesti (yhteensä 6x elämäni aikana ja aina kaverit jäänyt edelliselle paikkakunnalle). Tampereella oon nyt asustanut 7v. Kaipaisin hirveästi juttuseuraa ja jotakuta kenen kanssa myös tehdä asioita. Oon parisuhteessa, mutta en viitsisi häiritä aina miestäni kun hänellä kuitenkin on oma elämä ja kavereita 🤣 Multa löytyy 2 kissaa, Nöpö ja Pampula. Nöpö on 10v poika ja Pampula on n. 6v tyttö, hän on rescue eli tarkka ikä ei ole tiedossa 🐱🐱 Atm en oo töissä enkä opiskele. Tarkotuksena ois hakee ens vuonna opiskelemaan bioanalyytikoksi. Kävin amiksen ja sieltä valmistuin laborantiksi niin osaan tehdä jo jotain analysointia 👩🏻🔬 Tykkään mm. -Lautapeleistä -Kävelyillä käymisestä -Kalastamisesta -Telttailusta -Mökkeilystä (harmi kun ei oo omaa, venettäkään ei oo omaa) -Museoiden kiertelystä -Satunnaisesti käyn baareissa (nykyään tosi harvoin kun villi nuoruus on jo koettu 🤣) -Kirpputoreja on ihan kiva kierrellä (varsinkin joitain missä on tavaroita, vaatteita en pahemmin sieltä ostele) -Matkustaminen on kanssa kivaa, ihan jo pelkän Suomen sisällä (joissain kansallispuistoissa ois kiva käydä ja myös Kyllikki Saaren suohaudalla) -Tykkään perehtyä just murhatapauksiin ja katoamistapauksiin -Piirtäminen on ihan hauskaa myös (vaikka oonkin aika kriitikko omia töitäni kohtaan) -Ratsastamassa ois kans kiva käydä, mutta se on niin pirun kallista 😕 Tossa nyt jotain musta. En tiedä oliko sekavasti kirjoitettu, yritin tehdä parhaani et saisin tekstistä selkeen 😬 Toivottavasti ees joku teistä kiinnostuis ja ottais yhteyttä! 😊
Heippa! Oon 29-vuotias nainen ja alkuvuodesta Tampereelle muuttanut. En paljoa tunne täältä porukkaa, joten ois ihana löytää ympärille ihmisiä, joiden kaa synkkaa.<3 iällä ei niin oo väliä, kunhan vaan oltais muuten samalla aaltopituudella. Huom! Etin ainoastaan naispuolisia ystäviä. Haluisin löytää aitoja ja luotettavia ihmisiä mun elämään, sellasia joiden kans vois hullutella, mut sitten myös vaihtoehtoisesti myös vaikka olla vaan, ja keskustella asioista maan ja taivaan väliltä ja parannella maailmaa!<3 Mielellään loppuelämän ystäviä, ja sellasia jotka jaksaa aidosti tutustua. Mulla on myös 3-vuotias villakoira joka toivois löytävän koirakavereita! Jos yhtään kolahti niin pistähän viestiä ja tutustutaan!🫶🏻
Moi! Etsitkö kaveria, jonka kanssa on mukava pysähtyä kahvikupillisen ääreen vaihtamaan ajatuksia ja pohtimaan maailman menoa? Tässä olisi sellainen tarjolla. :D Minulle sopii parhaiten pieni määrä hyviä ystäviä ja elämäntilanteisiin mukautuva yhteydenpito. Haluan tavata kasvotusten ihmisten ilmoilla, mutta myös kirjoittamalla voidaan vaihtaa ajatuksia. Jokainen ystävyyssuhde on uniikki ja yhteiset asiat löytyvät keskustelemalla ja kokeilemalla. Tiedän kuitenkin sanoa jo nyt, että baarielämä, penkkiurheilu ja liikuntaharrastukset ovat pois kuvioista. Muunlaiset harrastusjutut voivat tulla kuvioihin mukaan, jos käy niin hyvä tuuri, että meillä on samoja kiinnostuksen kohteita. Olen transnainen, eli miestyyppisen kehon omaava nainen. Etsin nyt vain seksuaali- tai sukupuolivähemmistöön kuuluvaa kaveria, jotta juttukaverilla olisi omakohtaista kokemusta samassa liemessä olemisesta. Pelkkää vertaistukea tai terapeuttia en kaipaa, vaan kaverisuhdetta, jossa molemmin puolin on ymmärrystä noille asioille. Mitä teen vapaa-ajalla? Luen aika laajasti kaikkea tietokirjallisuutta, fiktiota, taidekirjoja. Olen laajasti kiinnostunut oppimaan uusia asioita, eli vähän "knowledge junkie" -tyyppi, ja innostun helposti uusista aiheista. Tykkään myös kirjoitella, minkä ehkä päättelit jo tästä ilmoituksesta. Osaan keskustella maailman menosta, psykologiasta, ihmissuhteista, kulttuuriasioista jne. Ihmisyyden erilaiset puolet ja kaikenlaiset elämänkokemukset ovat kestosuosikkejani. Pidän itseäni avarakatseisena ja lähestyn ihmisiä ja asioita mieluummin yksilön kuin kategorioiden tai kulttuuristen normien kautta. Ajatuksiani saa haastaa, kunhan sen tekee hyvässä hengessä ja tilannetajuisesti. Innostun helposti uusista asioista ja en odota ystävän olevan samanlainen kuin minä. Kuvataide on pitkäaikaisin harrastukseni. Viihdyn taidenäyttelyissä enkä nirsoile tyylien tai aiheiden suhteen. Oma tekemiseni rajoittuu piirtelyyn/luonnosteluun ja satunnaisesti sotken vesiväriä paperille. Taidegrafiikka on ollut vuosikausia todo-listallani ja ehkä jonain päivänä aktivoidun sen kanssa. Kiinnostuitko? Laita viestiä ja kerro jotain itsestäsi.
Silirimpsis sano mummo lumessa, kun puolukkaan hukkui. ☻️ Kerro sun paras vitsi tai vaikka, että mitä sulle oikeesti kuuluu? Millon oot nauranut viimeksi? Yllättävän paljon ihminen muuttuu reilussa puolessa vuodessa, vaikkei varsinaisesti mikään muutu. Mutta edelleen kaverin paikka vapaana, jotkut asiat on hyvä pitää muuttumattomina 😁 Ja edelleen itse olen 50/60 yhtä syvällinen, mitä tyhjäpääkin ja pidän yhtä paljon metsäpoluista kuin vaikka kaupungeista. Molempiin eksyn liian harvoin, suuntavaisto on silti olematon. Joskus elämä myös tuntuu, että on ikään kuin hukassa ja odottaa jotain, muttei silti tiedä mitä odottaa. Mutta syvällisiä en ole edelleenkään oppinut puhumaan ja toisaalta ajattelen enemmän kuin mitä päästän sanoja ulos. Hiljaisuus on parasta, mutta olen silti ihan hyvä kuuntelija. Luonteeltani olen introvertti 🌟🏠🐭, hitaaaaaaaaasti tutustuva, mutta ihan rento, ystävällinen ja hauskakin, jos oppii tuntemaan ja luonteet kohtaa. Maailmassa parasta on hymy ja nauru. Toivon ennemmin yhtä spesiaalia ihmistä, kuin kasaa sinne päin. Uskon myös kaikenlaiseen hömppään ja olen intuitiivinen ihminen. Tällä hetkellä haaveilen Karibian risteilystä, britakakusta ja katuliiduista, joilla värittää räsymatto asfaltiin. 🏖🥥🦩 Mistä sää?☺️
Hello. Oon 26v jätkä Tampereelta. Etsin uusia ihmisiä elämääni. Rakastan uusiin ihmisiin tutustumista eli olen todella sosiaalinen ja puhelias heti alussa. Tykkään huumorista, matkustelusta, lautapeleistä, äänikirjoista, musiikista (todella paljon), historiasta, kahvilla/yksillä käymisestä, ja uuden kokeilemisesta. Olen tällä hetkellä lähihoitaja opiskelija. En kaipaa ainoastaan netti frendei vaan haluan tavata ihan kasvotusten. Viestiä voi laittaa vapaasti. Ootko valmis tutustumaan paremmin?
Heips! Olen 39- vuotias nainen Tampereelta. Ei puolisoa enkä halua puolisoa. Haussa ystävää / kaveria kaikenlaiseen ajanviettoon. Kirpparit, kahvilat, luonto, miksei keikat ja baaritkin. Aika avoin olen kaikkeen ja mukava päästä välillä tuulettumaan! :) Olen ehdottoman luotettava, empaattinen, rehellinen, vähän introvertti mutta myös tykkään jutella ihmisten kanssa. Tarvitsen vain paljon omaa aikaa ja tilaa myös. Haussa olisi luotettava nainen tai mies kaveriksi / kavereiksi kaikkeen mukavaan ajanviettoon ja ajatusten vaihtoon. Parasta tietysti jos löytyisi ihan ystäväksi asti :) <3 <3 Ilmoitus ei todellakaan vanhene, maailmassa on liikaa yksinäisyyttä. <3
Moikka! 🙂 Täällä kirjoittaa 35-vuotias nainen, joka etsii elämäänsä uusia aitoja ja mutkattomia ystäviä. Luonteeltani olen suorasukainen, looginen ja luotettava. DISC-profiililtani olen harvinaisempi kolmen värin yhdistelmä: punainen, vihreä ja sininen – keltaista minussa ei ole tippaakaan. Se tarkoittaa, että arvostan suoraa puhetta, selkeyttä ja rutiineja, enkä lähde mukaan sosiaaliseen draamaan, kilpailuun tai selän takana puhumiseen. Mistä minusta saa seuraa?Vapaa-aikani pyörii juoksun, pyöräilyn, neulomisen sekä PC- ja PS4-pelaamisen ympärillä. Minua kiinnostavat myös mystiikka, astrologia ja tarot-tulkinnat. Olen ateisti, mutta pidän kovasti buddhalaisuuden opeista ja elämänfilosofiasta. Olen täysin päihteetön (en polta tai juo alkoholia). Koska suuret ja kovaääniset tapahtumat ylistimuloivat minua, minusta ei saa seuraa baareihin tai extempore-reissuille hetken mielijohteesta. Lähden sen sijaan erittäin mielelläni sovitusti kahville, kävelylle tai kirpparikierrokselle! Miten toimin ystävystymisessä?Haluan aloitetun keskustelun jälkeen nähdä ihmisiä livenä aika nopeasti, jotta näkee, kohtaavatko kemiat ja tulemme kosaanko toimeen IRL. Pitkät kuukausien kirjeenvaihdot eivät siis ole minua varten. Pari käytännön huomiota sujuvuuden ja turvallisuuden vuoksi:Ei älypuhelinta: En omista lainkaan älypuhelinta ja käytän tätä sivustoa vain tietokoneella omassa rauhassani. En siis ole linjoilla jatkuvasti enkä näe viestejä sekunneissa. Kun olemme livenä kahvilla, huomioni on kuitenkin 100-prosenttisesti sinussa ilman ruudun vilkuilua! Yhteydenpito: Sovitaan tapaamisen aika ja paikka täällä kerralla lukkoon, tai vaihdetaan numerot perinteisiä tekstiviestejä varten. Rutiineja rakastavana tulen takuulla paikalle juuri silloin kuin sovitaan. Ensimmäinen tapaaminen: Oman turvallisuuteni ja mukavuuteni vuoksi tapaan uudet ihmiset ensimmäistä kertaa aina julkisella paikalla (kuten kahvilassa tai kirppiksellä).Jos kaipaat elämääsi rehellistä, rauhallista ja suoraa juttuseuraa, laita ihmeessä viestiä ja sovitaan rauhalliset kahvit!
Moikka! Olen 18-vuotias ja Haluaisin löytää uusia kavereita/ystäviä Tampereelta tai pirkanmaalta mieluiten mutta voi olla mistä päin suomea vain. Olen Rauhallinen ja ystävällinen tyyppi, joka tykkää monenlaisista jutuista. Tykkään esim retkeillä ja viihdyn luonnossa ja pidän myös matkailusta sekä eläimistä etenkin ketuista ja perheelläni onkin 3 kissaa ja tykkään viettää aikaa niin ulkona kuin sisätiloissakin, käyn myös salilla ja tykkään pelata myös tennistä jos siihen saisi kaverin mukaan ja uimakaveriksikin minut saa myös ja saatan kiinnostua vielä monista muistakin asioista. sukupuolella ei ole väliä ja toivon että voidaan nähdä myös kasvotusten ja useimmin ettei vain kerran kuukaudessa. Teen myös kirjaa joka on vielä alussa mutta haavena olisi että kustantaja hyväksyisi sen ja kirjani pääsisi julkisuuteen ja saatan innostua vielä monesta muustakin ja sekin vielä että pidän myös squashin pelaamisesta mutta en ole kauhean hyvä siinä, mutta kuitenkin sekä pidän myös historiasta ja maantiedosta ja pidän myös minecraftin ja välillä robloxin pelaamisesta ja pidän piirtämisestä ja olen alkanut opetella animaatioiden tekemistä että jos osaat animoida jne niin kaveri siihenkin olisi kiva ja jos osaat kuvata videoita hyvin tai muuta vastaavaa niin sekin olisi kiva ja jos olet hyvä piirtää niin sekin olisi kiva ja nettikaverikin käy mutta mielellään sellaisia joiden kanssa voisi nähdä kasvotusten useimmin kuin kerran kuukaudessa ja tuo animaatio juttu on sellainen jota todella nyt teen ja jos sinua kiinnostaa sama aihe tai siihen liittyen niin sekin olisi tosi kiva.
Terve! Täällä 34-vuotias tamperelainen etsii uusia kavereita! Olisi tosi mukava tutustua johonkuhun, jonka kanssa jutustella niitä näitä, ja mahdollisesti jossain vaiheessa tavata myös kasvotusten esimerkiksi jossakin kivassa kahvilassa, kirpputorikierroksella tai mitä ikinä nyt keksitäänkään :) Ihmisenä olen usein alkuun hieman ujonpuoleinen, mutta kunhan pääsen tutustumaan toiseen, ei ujoudesta yleensä jää jäljelle merkkiäkään. Tykkään höpötellä lähestulkoon aiheesta kuin aiheesta, kykenen myös vakavaan keskusteluihin. Hassuttelen kuitenkin mielelläni. Olen naimisissa ja meillä on 15-vuotias mummukoira. Opiskelen ensimmäistä vuotta aikuislukiossa. Tämöinen lyhyt esittely, laittakaahan viestiä tulemaan niin tutustutaan!