Tällä sivulla näet kaverihakuilmoitukset alueelta Jyvaskyla. Löydä pelikavereita, harrastusseuraa tai juttuseuraa ja ota yhteyttä suoraan sivuston kautta. Voit rajata tuloksia iän, sukupuolen ja aiheiden mukaan.
Löytyisikö Jyväskylän alueelta mukavaa naispuolista juttukaveria tai seuraa? Arki tuntuu aina vähän paremmalta, kun on joku jonka kanssa vaihtaa ajatuksia. Iällä ei ole niin väliä, noin 30–60 v.
Mies, joka on kohdannut kriisin. Vaimoni kuoli jonkun aikaa sitten.Nyt etsin ihmisverkostoa elämääni, sillä havaitsin, että minulta puuttuu ystävyyssuhteita, joita selvästi tarvitsen. Jos olet kiinnostunut kohtaamaan ihmistä keskustelun, ulkoilun tai jonkun vastaavan merkeissä, niin saa ottaa yhteyttä. Etsin pääsääntöisesti liveystäviä, joten viestin vaihtelu netissä ei ole vaihtoehto pidemmän päälle. Etsin vain ystäviä - eikä sukupuolella ole merkitystä eikä oikeastaan iälläkään. Olen pitänyt itseäni taiteellisena - mutta kömpelönä - Olen ollut elämässäni hiljainen ja toisinaan hyvin paljon puhetta täynnä. Voin mennä kanssasi kävelylle, käydä elokuvissa, mennä johonkin tapahtumaan - vaihtoehtoja on monia. Sinä voit keksiä niitä lisää.
Moi. Oon jo opiskellut täällä ties kuinka monetta vuotta, mutta valitettavasti vuosien vieriessä + etätöiden lomassa ei tule oikein tavattua uusia ihmisiä, ja se on vähän alkanut painaa. Olisi mukava löytää mitä tahansa joksenkin omanikäistä seuraa Jyväskylästä tekemään, noh oikeastaan mitä vaan. Lautapelejä, kahvittelua, seuraa kesän tapahtumiin, peliseuraa koneelle, ihan muuten vaan kävelylle, olis tosi mukava päästä kotoa välillä pois. Sukupuolella ei väliä. Kiinnostuksenkohteet kohdistuu melkeenpä kaikkeen nörtteilyyn, niinku pelaamiseen ja musisointiin, mutta innostun superhelposti kaikesta muustakin uudesta. Laita vaikka snäppisi tai discordisi niin katotaan siitä eteenpäin!
Olisi mahtavaa saada uusia ystäviä arkiseen tekemiseen ja ajatusten vaihtoon sekä välillä niihin spesiaalimpiin hetkiin. Oman arkeni täyttää pikkulapsiperheen touhut ja toivoisinkin uusia ystäviä juuri tavallisiin päiviin. Kaipaan arkista yhteydenpitoa ja hauskuutta elämään. Toki elämään kuuluu myös juhlat ja oma aika, joten olisi kiva jos meillä olisi yhteisiä mielenkiinnon kohteita myös sillä saralla. Vapaa-ajallani tykkään liikkua, syödä hyvää ruokaa, matkustella, kokea uusia asioita ja elämyksiä. Olen innokas kokeilemaan uutta ja olisikin kiva löytää vaikka uusi harrastus. Kaipaan mielenkiintoisia keskusteluja, hersyvää naurua ja aitoa läsnäoloa.
On todella vaikea löytää uusia ystäviä enään näin 60 vuotiaana. Olemme kauan yhdessä ollut pariskunta, työ, sekä vapaa-aika on yhteistä eikä vanhoja ystäviä enään ole. Olisko mahdollista löytää kivaa seuraa, pariskunnista joiden kanssa vois istua vaikka iltaa, syödä, juoda.... Iällä ei ole väliä, tulemme juttuun kaiken ikäisten kanssa. Olisitteko juuri te joiden kanssa saatas kivaa juttua aikaiseksi🥰
Moii! Otsikko kertookin jo olennaisen, mutta opiskelen tosiaan toista vuotta yliopistossa, ja etsin kavereita, jotka olis suunnilleen saman ikäisiä, sukupuolella ei väliä. Mulle on tärkeetä pitää yhteyttä ja nähdä säännöllisesti myös kasvokkain. Kaipaisin seuraa siis ihan perus ajanviettoon, kuten kahvitteluun, shoppailuun ja ihan vaan jutteluun. Lisäks ois kiva, jos tykkäisit pelaamisesta (esim. Roblox XD) niin voitais pelata yhessä! Oon luonteeltani rauhallinen, ystävällinen ja herkkä, ja tykkään pohdiskella syvällisiä. Vapaa-ajalla tykkään soitella pianoo, kattoo tv-sarjoja, kuunnella musiikkia, käydä kävelyillä ja pelata. Laita vaan viestiä tulemaan, snäpin tms. saa kysymällä :)
Morjens! Olen AMK-IT-opintojen loppuvaiheessa oleva ukkeli Keski-Suomesta. Huomasin tässä, että vuosien varrella kaikki entiset kaverit ovat jotenkin etääntyneet perheiden, töiden ynnä muiden syiden takia. Yhtäkkiä tuli fiilis, että "hetkinen, en ole puhunut heistä monien kanssa kuukausiin", joten on tullut aika etsiä uusia tuttavuuksia. :) Harrastuslistani on aika tyypillinen nörtille: kaikenlainen animaatio, pelaaminen sekä tekniikkaan ja koneisiin liittyvä puuhastelu kiinnostavat. Myös lauta- ja roolipelejä on tullut pelattua pitkään. Leivontaa olen aktiivisesti harrastanut jossain vaiheesa. Aloitin vähän aikaa sitten tutustumisen 3D-mallinnuksen maailmaan sekä ihan perinteiseen piirtämiseen. Lukeminenkin kuuluu harrastuksiini, ja kiinnostuksen kohteina ovat oikeastaan melkein kaikki mahdollinen – aina 1920-luvun historiasta ihmissuhteisiin ja fantasiaan. Musiikki on tärkeä osa elämääni. En itse soita mitään soitinta, mutta en voi kuvitella olevani yli paria tuntia kuuntelematta jotain. Genrivalikoima on aika laaja – kristillisestä- ja poprockista breakcoreen asti. Tällä hetkellä panostan siihen, että saisin kehoni takaisin kuntoon, joten vietän päivittäin tunteja kävelylenkeillä ja salilla. Ihmisenä olen aika rento, ja minulla on jonkin verran outo huumorintaju. Pidän itseäni melko suvaitsevaisena erilaisia ihmisiä kohtaan. Tykkään myös kuunnella muiden avautumisia, joten jos on ollut p*ska päivä, voi purkaa tunteita :D. Täältä etsin ensisijaisesti juttuseuraa ja ehkä myös seuraa yhteiseen ajanviettoon, kuten kahville tai leffaan. Olisi kiva jutella eritaustaisten ihmisten kanssa, sillä viime vuodet olen pyörinyt aika samanlaisessa sosiaalisessa kuplassa. Iällä tai sukupuolella ei ole mitään väliä. Varoituksena etukäteen, että äidinkieleni on muu kuin suomi. Kaikki koulut ja muut on kuitenkin käyty suomeksi ja tämä tekstikin kirjoitettuna ilman mitään apuvälineitä, joten kyllä kieltä osaan. Englannin kieli kelpaa myös. X) Suosin: Discord/TG, löytyy myös Snap ja Wappi.
Heipsan! Täällä kirjoittaa herkkä taiteilijasielu, joka etsii elämäänsä uusia, aitoja ja kestäviä ihmissuhteita. Etsinnässä on sellaiset ystävät jotka ovat aidosti valmiita vastavuoroiseen yhteydenpidon ylläpitämiseen. Elämässäni on ollut jo ihan tarpeeksi niitä jotka eivät ota minuun ikinä yhteyttä ja unohtavat olemassaoloni jos en kannattele koko yhteydenpitoa omilla harteillani. En vaadi jokapäiväistä yhteydenpitoa, (vaikka tämäkin sujuu jos oikein hyvin klikkaa!) mutta enää en jaksa olla se jonka pitää aina tehdä aloite. Olen sosiaalinen introvertti, melkoisen puhelias ja nauru on supervoimani. Luonteeltani olen muunmuassa luova, huumorintajuinen, pääosin rauhallinen, herkkä, välittävä ja tarkkaavainen, joskus kenties hieman hyvällä tavalla kuriton nainen. 😄 Minulla on luovia harrastuksia piirtämisestä ja maalaamisesta kirjoittamiseen ja kollaasiaskarteluun. Elämäntilanteeltani olen tällä hetkellä kahden tutkinnon työtön taiteilija. Mielenterveyssyistä myös pitkällä sairauslomalla. Mielenkiinnonkohteitani ovat esim. musiikki (mieltymykseni kulkee sujuvasti edm:stä metalliin), elokuvat, palapelit, videopelit, kulttuuri, mielen kiemurat ja yleinen elämän pohtiminen. Tykkään myös keskustella monenlaisista asioista päivän kuulumisista henkisiin syvällisyyksiin. Minulla olisi tarve ystäville (ikähaarukka abaut 22-38v mutta ei niin pilkulleen tarkkaa), joilla olisi kirjoittelun lisäksi mielellään aikaa ja intoa puhua puheluita discordin tai vaikka wapin kautta. Eli HUOM: Olethan valmis äänipuheluihin! Älä kuitenkaan arkaile ottaa yhteyttä vaikka kirjoitellen tutustuminen olisi enemmän sinun juttusi, useimmiten annan mahdollisuuden. Kirjoittelen kuitenkin monien ihmisten kanssa, joten joskus viesteihin vastaaminen ottaa minulta aikansa eli kehotan kärsivällisyyteen. Toivon myös ymmärrystä mielenterveyden asioista, sillä itse kamppailen mielenterveyteni kanssa. (Tästä kerron kysyttäessä lisää) Toiveena minulla on löytää elämääni miespuolisia ystäviä. Olen saanut nyt useamman kerran huomata että minun on vaikea kokea ystävyyteen tarvitsemaani henkistä yhteyttä toisiin naisiin taikka kemiat muuten vain eivät kohtaa. Olen yksinäinen susi ja yksinäisyydellä on elämääni ja mielenterveyteeni suuri, negatiivinen vaikutus. Seurustellut en ole koskaan, mutta mainittakoon että nykyään olen avoin myös parisuhteelle. En vain haluaisi olla aina niin yksin ja kokea kaikkia elämän asioita pelkästään omassa seurassani. Joskus kokemukset tuntuvat tyhjiltä kun niitä ei voi jakaa kenenkään kanssa. Toivon tutustumiselta avoimmuutta sen suhteen että jos kemiat eivät vain kohtaa niin yhteydenpitoa ei tarvitse väkisin jatkaa, en ole hyvä ystävystymään väkipakolla jos en tunne mitään yhteyttä toiseen ihmiseen. Mutta olen valmis antamaan mahdollisuuden, joten ota rohkeasti yhteyttä! Olethan kärsivällinen odottaessasi mahdollista vastaustani. Joskus tuntuu vaativalta aloittaa aina keskusteluja alusta uusien ihmisten kanssa. Sillä ei ole niin suurta väliä missä päin Suomea asustat, mutta mitä lähempänä olet niin sitä todennäköisemmin voimme joskus tavata kasvokkain. Lähtökohtaisesti snäppikaveruuksia kohtaan olen skeptinen aikaisempien kokemusten perusteella, mutta ei sekään täysin poissuljettua. En myöskään pysty kaveeraamaan kulmikkaiden pilkunviilaajien tai keskustelutaidottomien kanssa. Ota ihmeessä yhteyttä, jos ilmoitus puhutteli ja olet aidosti kykenevä keskustelemaan etkä jumita keskusteluja kahden sanan vastauksiin jotka eivät vie keskustelua lainkaan eteenpäin. Ja huom! Etsin suomenkielisiä ihmisiä.
Hi! Abdul here, a software engineer in Jyväskylä who genuinely believes coffee solves most problems ☕ (still testing this theory). I love good music, random walks that turn into long ones, and conversations that actually go somewhere. My jokes are objectively terrible but I tell them anyway. Forewarned is forearmed. I believe in quality over quantity when it comes to friendships. You won't find a huge circle around me, but the people in my life are ones I actually show up for. Whether it's a spontaneous café visit, a long walk with no real destination, or just talking about life over coffee, I'm genuinely here for it. Right now I'm chasing a big dream. I want to become a researcher or scientist and contribute something meaningful to the world. Long-term goal? A big house full of rescued animals. Yes, I'm serious. 🐾 Oh, and I have a soft spot for good coffee shops and long drives with good music. Simple things honestly. I am looking for someone who is honest, funny, and actually chasing something in life. People with goals and a real personality are genuinely the most attractive kind of humans to me. If that sounds like you, just send a message!
Moii! Musta ois ihanaa tutustua uusiin ihmisiin ja solmia uusia ystävyyssuhteita <3 Monet ystävät ja kaverit on muuttanu kauemmas joten ois ihanaa löytää uusia ihania ihmisiä elämään! Tällä hetkellä luen pääsykokeisiin, joten arki pyörii opiskelun ympärillä. Muuten vapaa-ajalla tykkään maalailla, käyä leffoissa, kirppiksillä ja kaupoilla, tehä jotain kivoja diy käsitöitä ja sillon tällön lähtee ulos viettää iltaa! Ois maailman siisteintä opetella tekemään ite vaatteita tai ees tuunaamaan vanhoja! Lähen helposti mukaan aikalailla kaikkeen! +arjen romantisointi ja kivojen juttujen tekeminen arjessa on semmone mihin oon tykästyny tosi paljon Ihmisenä kuvailisin itteeni empaattiseks, spontaaniks ja helposti innostuvaks! Jos aattelet yhtään, että voitais tulla juttuun niin laita viestiä :3 voit vaikka laittaa mulle sun ig/tai muun somen jos sieltä helpompi lähtee jutusteleen
Moikka, Olen 46 vuotias mies ja kanssani on helppo tulla toimeen. Olen luonteeltani ystävällinen, sosiaalinen, hymyileväinen, avoin ja rehellinen. Ja Minut saa mukaan moneen juttuun ja tykkään käydä kävelyllä metsässä ja poluilla. iällä ja sukupuolella ei ole merkitystä.
Oletko Keski-Suomessa asuva nainen? Olisitko kenties uusi sydänystäväni? Etsin ystäviä jakamaan arkea, ajatuksia, hetkiä, retkiä ja uusia kokemuksia. Arjen kotini on Jyväskylässä, mutta viihdyn tiiviisti myös vapaa-ajan asunnolla maaseudun rauhassa pohjoisessa Keski-Suomessa. Kulttuuri on tärkeä osa arkeani. Lähden mielelläni teatteriin, museoon, elokuviin tai keikoille. Lukemisen maailmaan uppoudun lisäksi erityisen mielelläni. Liikun säännöllisesti ryhmäliikuntatunneilla ja pyrin motivoimaan itseäni ulkoilemaan nykyistä enemmän. Hyvä kasvisruoka, kirpputorilöydöt ja kiireettömät kahvilahetket tuovat lisäksi iloa arkeen. Myös puutarhanhoito ja erityisesti hyötyviljely kiehtoo, vaikka näissä melko vasta-alkaja olenkin. Työkseni edistän järjestökentällä kestävämpää tulevaisuutta, ja kestävät sekä vastuulliset arvot ovat minulle tärkeitä. Minulla on mainio alakouluikäinen poika, jolla on kaksi kotia. Äitiys on toki tärkeä osa elämääni, mutta koen olevani paljon muutakin kuin äiti, joten uskon, että löydämme yhteistä puhuttavaa ja arjen yhtymäkohtia sinun elämäntilanteestasi riippumatta. Olen onnellisesti naimisissa, joten etsin ”vain” ystäviä.
Moi! Täällä kirjoittelee 25-vuotias mies Jyväskylästä, ja etsin uusia ystäviä. Vapaa-aikani kuluu leffoja ja sarjoja katsoen, kirjoja lueskellen, ja luonnossa liikkuen. Tykkään myös käydä erilaisissa tapahtumissa ja reissata kotimaassa sekä kierrellä kirpputoreilla. Pidän myös rauhallisista koti-illoista sekä hyvistä ja syvällisistäkin keskusteluista. Etsin ystävää jonka kanssa voitaisiin käydä esim. kahvilla, syömässä, lenkillä, elokuvissa, erilaisissa tapahtumissa, pelata lautapelejä ja ehkä aloittaa yhdessä jokin uusi harrastus. Nyt kun kesä tulee, niin voisi myös vaikka terassille lähteä. Myös jokin yhteinen kotimaan reissu voisi olla mukava tehdä sitten kun tunnetaan paremmin. Toki muutakin yhteistä tekemistä saa ehdottaa, oon mielestäni persoonana sellainen että lähden mielelläni kokeilemaan uusiakin juttuja:) Mua tuntevat kuvailevat mua mm. luotettavaksi, avoimeksi, huomaavaiseksi, huumorintajuiseksi, keskustelevaiseksi, mutta myös hyväksi kuuntelijaksi. Monet ovat sanoneet mua myös ikäistäni kypsemmäksi, joten tulen hyvin toimeen myös itseäni vanhempien kanssa. Oon ambivertti, saatan alkuun olla vähän hiljaisempi, mutta kun tullaan tutuiksi, niin mustakin tulee puheliaampi. Mainittakoon että en viihdy isoissa porukoissa, vaan etsin ystävää kahdenkeskiseen ajanviettoon. Etsin ystäviä Jyväskylästä ja lähikuntien alueelta. En ole kiinnostunut pelkistä nettiystävistä. Sukupuolellasi ei ole väliä, iältäsi voisit olla vaikka 20-35 väliltä. Haluaisin pitkäaikaisia ja kestäviä ystävyyksiä, joten toivon että otat yhteyttä vain jos olet oikeasti kiinnostunut tutustumaan ja näkemään, eikä niin että ghostaat muutaman viestin jälkeen. En välitä pitkistä kirjoitteluista, vaan haluaisin aika pian tavata potentiaalisen ystävän kanssa, niin nähdään että kohtaavatko kemiat. Mikäli löysit ilmoituksesta jotain mihin samaistut, niin toivoisin kuulevani juuri susta:) Toivon että vastasessasi ilmoitukseen kertoisit itsestäsi enemmän kuin vain muutamalla sanalla. Tämä ilmoitus ei vanhene.
Mooi! Oon pitkään ollut ilman kaverisuhteita joten päätinpä nyt kokeilla tätä xD Etsin siis naispuolista kaveria Jyväskylän alueelta. Tällä hetkellä olen työtön enkä opiskele, joten aikaani käytän lähinnä elämän romantisointiin, joogaamiseen ja kehonpainoharjoitteluun. Sekä tykkään ihan vaan kävellä ja seikkailla ympäri kaupunkia ja metsiä. Muita juttuja mitä tykkään tehdä on valo- ja videokuvaus sekä kirjoittaminen. Nörttään paljon eri aiheita esim astrologia, musiikki, henkisyys ja kauneus ja hyvinvointi. Etsin samanhenkistä kaveria kahville, kiertelemään paikkoja ja kirppareita, tanssimaan ja kuuntelemaan livemusiikkia. Ja muuten vaan olemaan ja juttelemaan syvällisiä. Lähden kyllä helposti mukaan muhinkin juttuihin. Sanoisin että oon jonkin verran ujo ainakin aluksi, huumorintajuinen ja syvällinen. Jos kiinnostelee nii saa laittaa viestiä :P
Moi! Etsin uusia kavereita, jotka olisi valmiita näkemään säännöllisesti. Asun Jyväskylässä, joten hienoa, jos sinäkin tai muuten pystyt tänne kulkeutumaan. Musiikki on mulle tärkeää ja erityisesti soittokaverit jammailuun tai vakavampaankin proggikseen olisi tervetulleita. Kuuntelen monenlaista musiikkia, mutta erityisesti rock, punk, indie ja kaikenlainen vaihtoehtokama saa mun pään heilumaan ja jalat vispaamaan. Lähden mielelläni myös esim. keikoille, kahville, leffaan, kävelylle, museohin, terassille, lautapelejä pelaamaan. PC-pelailua tulee harrastettua myös, mutta työpäivät menee jo näyttöpäätteen edessä, niin muu puuhailu toisi hyvää vaihtelua :)
Moikka! Oon jyväskylästä kotoisin oleva naishenkilö :D Asun kahden kissan ja kumppanini kanssa kerrostalossa💖 Etsin kavereita, joiden kanssa voisi esimerkiksi käydä kuntosalilla taikka kierrellä kauppoja tai viinittelemässä tai mitä vain😆 mua kiinnostaa autot ja haluaisin oppia laittamaan niitä, joten jos osaat niin opettelen mieleläni😇 oon tosiaan 20v ja tänä vuonna täytän 21. oon tutussa seurassa sosiaalinen ja mulla on tosi huono huumorintaju, niin jos et tykkää huonoista jutuista niin et varmasti jaksa mua🤣 oon ylpee vassari, joten jos käännyt vahvasti oikeelle päin niin meistä ei ehkä tuu kavereita. muuten kaikki erilaiset otukset ovat tervetulleita elämääni☺️ otahan pienellä kynnyksellä yhteyttä 🫱🏼🫲🏽
Hei! Etsin kavereita Jyväskylästä. Olen mukava rehellinen ja luotettava nainen. Tykkään monista asioista, käydä kahvilla, syömässä, shoppailemassa, markkinoilla, keikoilla ja jne. Käyn välillä lenkillä ja harrastan vielä käsitöitä, teen koruja. Laita viestiä, jos kiinnostaa tutustua paremmin 😊
Olen musiikkipedagogiopiskelija ja toivoisin tapaavani uusia ystäviä läheltä tai miksei kauempaakin. Vapaa-ajallani musiikin harjoittelun ja kuuntelun lisäksi tykkään lukea, käydä salilla ja katsoa elokuvia/sarjoja. Olisi mukavaa saada seuraa esimerkiksi kahville, näyttelyihin, museoihin tai keikoille. Laita viestiä jos kiinnostuit!
Tervehdys! Olen 34-vuotias hiljattain Jyväskylään muuttanut yksin elävä mies. Olen rauhallinen, luotettava ja ainakin aluksi melko hiljainen. Pidän luonnosta, kulttuurista, huumorista ja pyöräilystä. Seuraan aktiivisesti ajankohtaisia asioita ja joitakin urheilulajeja, kuten ampumahiihtoa ja rallia. Olen uskossa, mutta en tuputa sitä muille. Olen ollut hetken aktiivielämän ulkopuolella sairasteluiden takia, joka on lisänny toiveitani uusista ystävistä. Tällä hetkellä olen toimintakykyinen ja omaan normaalit vuorovaikutustaidot, joten lähes mitkä tahansa aktiviteetit onnistuvat. Tupakoin ja olut maistuu satunnaisesti. Sinun sukupuolella tai elämäntilanteella ei ole väliä, mutta toivoisin sinun asuvan Jyväskylän alueella ja olevan suurin piirtein ikäiseni. Haluaisitko tutustua?
Moikka! Oon muutama kuukausi sitten muuttanut Jyväskylään ja oon aika yksinäinen. Etsin pääasiassa ystäviä Jyväskylän/Keski-Suomen alueelta, mutta miksei kauempaakin, jos sydänystävä/ystäviä löytyis🥹 Olispa ihana löytää ystävä, jonka kanssa yhteydenpito on molemminpuolista, joka tykkää myös pohtia elämää ja puhua syvällisiä, mutta toisessa hetkessä nauraa ja heittää läppää, joka lähtis mun kanssa syömään/kahviloihin, luontoretkille, talvella luistelemaan kuuman kaakaon kera, kattomaan auringonlaskuja, hengailla päämäärättömästi kaupungilla tai vaikka kaupoilla yrittäen ettiä parhaita ilta-alennuksia, kirppareille, keikoille/konsertteihin, haaparantaan karkkiostoksille, ulkomaille nauttimaan ja luomaan uusia muistoja, (toivottavasti sulla on hyvä kielipää, koska mulla ei oo), lappiin ruskaretkelle, kesällä yöuinnille, jonka kanssa vois lähetellä ääniviestejä ja puolessa välissä unohtaa mitä oli edes sanomassa, koska oli niin paljon asiaa itellä ja samalla piti muistaa mitä toinen sano omassa ääniviestissä, ilta-ajeluille, mitkä joskus päätyykin koko yön ajeluun, (mulla ei oo korttia, toivottavasti sulla on😆), huvipuistoihin tai vaikka norjaan lofooteille ja ystävä, jonka luo voi vaan tulla tai sä voit tulla mun luo ja istutaan sohvalla ja ollaan vaikka hiljaa ja tekemättä mitään🫶🏼 Mä oon luonteeltani suorapuheinen, aito luonnonlapsi, erityisherkkä, rauhallinen, mutta mulla on myös huumorintajua ja on sanottu, että oon hauska. Oon hyväksyvä ja kunnioittava ihminen. Oon myös luotettava ja rehellinen ja multa kun kysyy jostain asiasta, niin saa aina rehellisen vastauksen. Sanon miten asiat on ja haluan, että toinenkin sanoo suoraan, ettei tarvitse yrittää miettiä ja kysellä oliko joku asia nyt niin tai noin. Kaipaan yhteyttä toisen ihmisen kanssa ja aitoa läsnäoloa. Oon positiivinen ja kiltti ja monesti oon kuullut, että oon oikeudenmukainen ja pidän läheisteni puolia. Luotan enemmän tekoihin kuin sanoihin, joten en luota aluksi kovin helposti, mutta kun mun luottamuksen on saanut, niin luotan suhun enemmän kuin itseeni. Haluan aina olla ystävieni tukena ja turvana ja ihminen, kenelle voi soittaa vaikka keskellä yötä jos sellainen tilanne tulee. Tykkään pohtia paljon elämää ja jutella syvällisiä. Oon sosiaalinen introvertti, viihdyn paremmin kaksin tai pienemmissä porukoissa ja musta saa kaikista parhaiten irti kahdestaan, mutta osaan myös joustaa ja olla isommissa porukoissa tarvittaessa. Mua ei saa mukaan yöelämään eikä päihteillä oo kovin suurta roolia mun elämässä. Tykkään kuitenkin silloin tällöin nauttia pari hyvässä seurassa terassilla, piknikillä tai illanistujaisissa.☀️ Jos koet, että me voitas olla toisillemme sydänystäviä, meillä on yhteistä ja samanlaisia mielenkiinnonkohteita ja oot myös yksinäinen/haluat uusia ystäviä ja oot ikähaarukaltasi melko samaa ikäluokkaa kun mä, niin älä epäröi ottaa yhteyttä muhun ja kertoa myös itsestäsi mulle!🤍