Tällä sivulla näet kaverihakuilmoitukset alueelta Helsinki. Löydä pelikavereita, harrastusseuraa tai juttuseuraa ja ota yhteyttä suoraan sivuston kautta. Voit rajata tuloksia iän, sukupuolen ja aiheiden mukaan.
Heipsan! Täällä kirjoittelee 31-vuotta täyttäny mies, joka on asunut Helsingin alueella kohta neljä pitkää vuotta. Ois mahtavaa löytää frendei joiden kans viettää kesäl aikaa :) Suurin syy tähän taitaa olla se että olen pahimman luokan kotihiiri vapaa-ajalla. Arkeni menee tällä hetkellä opintojen sekä harrastuksieni parissa ja harrastukseni nyt sattuvat kaikki olemaan semmoisia missä ei oikein tapaa uusia ihmisiä :D Olisi mahtavaa löytää kavereita aluks vaikka ihan vaan online, lähetellä IG reelsei/memei ja tutustua pikku hiljaa! Lähden kyl spontaanisesti myös näkemään ihan face to face! Olen erittäin sosiaalinen introvertti :) Lähellä sydäntäni on mm. - Uinti - Kirppareilla käynti - Elokuvissa käyminen sekä sarjojen bingetys. - Kissat 🤩 - LOTR / Potterit / GOT - Videogames Sukupuolellasi ei ole väliä kunhan kemiat mätsää :) Pistä viestiä vaikka sähköpostitse tai jos sulta löytyy discord nii sieltä vaa lisäilee kunhan pistät käyttäjänimes :D Pien esittely on aina plussaa ^^ (TÄÄ EI OO MIKÄÄN TINDER)
Olen pk-seudulla asuva mies ja etsin täältä kavereita valokuvaamaan kanssani. Voit olla aloittelija ja voin opastaa valokuvauksen maailmaan, tai lähes ammattilainen ja antaa uusia näkökulmia. Jos haluat olla vain kuvattavana, niin malleille löytyy myös käyttöä. Paikkakunnalla, sukupuolella tai iällä ei ole väliä.
Moi! Täällä 32-vuotias rauhallinen ja rento tyyppi Helsingistä. Olen lapseton ja asun yksin. Etsin uusia kavereita pk-seudulta (sukupuoleen katsomatta) jakamaan arkea ja harrastuksia. Museokortti löytyy ja on aktiivisessa käytössä, lähden mielelläni myös kahville, valokuvaamaan, leffaan, pyöräilemään tai vaikka sulkapalloa pelaamaan Vapaa-aika kuluu usein luonnossa liikkuen, lauta- ja videopelien parissa tai elektronista musiikkia (trance, tekno) kuunnellen. Myös matkustelu ja uudet seikkailut kiinnostavat Laita viestiä, jos tuntuu että meillä voisi synkata, mennään vaikka näyttelyyn tai testataan uutta peliä
Hei! Haen uusia ystäviä elämääni ja vapaa-ajan viettoon. Voidaan viestitellä ennen kuin tavataan kasvotusten. Vapaa-ajalla tykkään lueskella kirjoja ja kirjoitella omia tarinoita. Tykkään muutenkin harrastaa kulttuuria, käydä teatterissa ja keikoilla. Ooppera ja balettikin kiinnostaisi nähdä. Niitä en ole kai koskaan kokeillut. Museokorttikin löytyy. Tykkään myös haahuilla luonnon helmassa, olenhan maalta kotoisin, ja seikkailla uusissa maisemissa. Jos yhtään kuulosti siltä, niin laita vaan viestiä. :)
Hei, Olen 42-vuotias mies, joka kaipaa keskustelutaitoista miespuolista kaveria Helsingistä tai muualta kesäkaveriksi, salille, muihin harrastuksiin tai mikä nyt sattuu kiinnostamaan kumpaakin. Rento hyvä seura mielessä. Ihminen, jonka kanssa voisi puhua asiasta kuin asiasta. Olen luotettava ja huumorintajuinen kaveri, jolle usein tilannehuumori iskee parhaiten. Seuraa kaipaan tosiaan salille, luontoon retkeilemään esimerkiksi päiväretkiä mielenkiintoisiin kohteisiin, museoon tai ihan vain kävelylle. Mukava tietty kuulla, mikä sinua kiinnostaa ja mitä itse harrastat? En liiku yöelämässä, käytä päihteitä ja toivoisinkin samanhenkistä kaveria, jolle terveellinen elämäntapa on lähtökohta. Tärkeintä, että tulee hyvin juttuun ja on samalla aaltopituudella.Itse olen konservatiivinen kristitty, jolle usko on tärkeä osa elämää. Tapaan mielelläni kasvotusten kaffe-kupin ääressä, koska silloin on aina helpompi tutustua. Jag pratar också svenska.En etsi treffiseuraa tai muuta vastaavaa vaan hyvää kaveria/ystävää. Rento seura tärkeintä ja että uskallat olla oma itsesi.Sillä varmasti päästään pitkälle.
Terve! Täytynee tehdä tänne ilmoitus vaikka tykkään lisätä satunnaisia ihmisiä. Tälläiset suodattaa mielestäni liikaa mielenkiintoisia ihmisiä puolin ja toisin :( Tykkään tutustua usein nopeasti koska tekstitse voi aina saada monitulkintaisia vastauksia joita sitten selitellä. Parempi olisi vaikka mennä johonkin tapahtumaan ja jutella? ite oon töissä käyvä hieman introvertti, mutta ekstrovertiksi haluava heppu joka tykkää tosin pienemmissä ryhmissä olla ja mennä tekemään asioita. Mieluusti etsin sellaista kaveruutta joka ei jäisi vaan pinnalliseksi vaan voisi useamminkin käydä jossain tai viestitellä/pelailla. Laitetaan viestiä aktiivisesti molempiin suuntiin ettei jää miksikään ihme hiljaisuuteen ja tutustutaan nopeasti vaikka wa tai muualla. Parasta olisi jos kaveruus muuttuisi aidoksi ystävyydeksi ja löydettäisiin vaikka ehkä kaveriporukka joka kasata ja vaihdella kuulumisia. Mut saa helposti mukaan katsomaan ja ihmettelemään useampia asioita, mutta erityisesti sosiaaliset ympäristöt kiinnostaa. Mennäänkö esim. Keikat Conit Pubivisat Sporttailu Biljardi (suunnitelmissa)matkailu koti- ja ulkomailla Muutkin random tapahtumat kiinnostaisi ja helposti saa mut mukaan
!!EN ETSI MINKÄÄNLAISTA MIES SEURAA!! !! OLEN ONNELLISESSA PARISUHTEESSA!! Heips! Etsisin uusia ystäviä pk-seudulta joiden kanssa vois käydä ulkona ja muuten vaan hengailla ja tehä kaiken laista. Oon aika extempore tyyppi, valmis lähtemään lähes aina lähes mihin vaan :) ja peli seura kelpaa myös, tällä hetkellä oon pelaillu R.E.P.O. Mimesis Ja Deep Rock Galactic. Mut oon aika avoin myös uusille ja erilaisille peleille 😄 Laita rohkeasti viestiä nii tutustutaan ja vaikkapa nähdään kahvin äärellä.💕
Moi! Oon 27-vuotias nainen Keskisestä Helsingistä ja olisi kiva päästä tutustumaan sekä ystävystymään uusien ihmisten kanssa! 😊 On pidemmän aikaa tullut jo kaivattua lisää kavereita rinnalle, joten rohkaistuin viimein tehdä asialle jotain 😁 Luonteeltani olen avoin ja iloinen, helposti lähestyttävä persoona ja lähden helposti mukaan kaikkeen spontaaniin tekemiseen. Innostun paljon uusista asioista ja osaan pitää hauskaa. Osaan myös olla rauhallinen ja toimia hyvänä kuuntelijana sekä tukijana 😊 Pidän paljon keskusteluista ihmisten kanssa, myös syvällisemmistä. Olisi kiva kuulla sun kuulumisista ja ajatuksista. Tykkään paljon käydä juoksemassa, olla ihan vaan luonnossa, hoitaa viherkasveja, lukea kirjoja, käydä kahvilla ja shoppailemassa, soittaa pianoa, matkustella, nautiskella hyvän ruoan äärellä. Olisi kiva jakaa noita hetkiä jonkun kaverin kanssa 😊Voitaisiin myös kokeilla esim. jotain täysin uutta harrastusta tai käydä paikoissa missä ei olla ikinä käyty. Laita viestiä niin tutustutaan lisää! 😊
Hi everyone! I'm an English speaker, and my Finnish is far from fluent, so I'm looking for people who are comfortable with communicating in English. I'm looking for a twin sister or brother in Helsinki metropolitan area for a meaningful connection, having both deep conversations and carefree fun as well as sharing hobbies. I do have a few good friends (btw, I met two of them on this website), but we have different life situations and lifestyles, so I don't see them nearly as much as I would like to. So, ideally, I'm hoping to find someone who has the same values as me and enough time and energy for another quality friendship. I'm a 36 -year-old female from Helsinki. However, I don't feel like I'm 35 at all, I feel like my life has only recently begun. I'm married and therefore looking for a strictly platonic kind of friendship. I'm an atheist, a pacifist and childfree by choice. A true cat lover and a proud guardian of an adopted cat. A housewife and occasional freelance worker with no intention of getting a regular job. I've been pursuing a creative career my whole life, I have an important and challenging role in the songwriting industry, but unfortunately, I'm often behind the scenes. I also take cat sitting gigs and lead walking tours in Helsinki whenever I have a chance, but I don't imagine doing anything other than these three things for a living. My creativity and mental energy are at their best at night. I always stay up late and wake up late, so I prefer planning all the social activities for late afternoon or evening. Traveling is more than just a hobby for me; it's a passion, and it's vital for my mental health. Having a travel buddy who is fine with budget travels would be great: I strongly prefer hostels, pet sitting in exchange for free accommodation or Couchsurfing a few times a year to a luxury escape once a year. "A citizen of the world" is more than just a cliche, it's the way I truly feel. I'm an ambiverted and outgoing person who requires a lot of social interaction. I sometimes feel lonely in my marriage because my husband needs much more personal time than I do, and we have quite different interests. Speaking of my interests: I enjoy playing board games and watching movies/series, especially psychological thrillers, dramas and plots with a twist. I'm quite outdoorsy, my favorite activities include swimming (both in summer and in cold water after sauna), berryand mushroom picking, beginner-level hiking and skywatching. I love singing karaoke and can definitely call myself a party person. I don't like nightclubs with loud electronic music, but I'm fond of parties in the style of 80s/90s/00s as well as different events that are often held in bars (pub quizzes, Bar Olympics, DildoBingo etc.) When there are no particular events I'm interested in, and I have an opportunity to host a party at my place, I will always take this chance to save money for my future travels and create a cozy environment where it's easier to communicate, with my lovely cat as a bonus :) I love cooking something for my guests or together with them and entertain them with party games (I have all the Jackbox games, for example). Oh, and I love good meals (especially seafood, spicy food, comfort food) and will never say no to craft beer, a few Bloody Mary cocktails or any wine, so soberers and super healthy eaters will probably feel bored with me. If you can relate to most of this, you're welcome to send me a message, I can't wait to know something about you :) I will try my best to reply to every meaningful message as soon as possible.
On mukavaa tavata ihmisiä ja eläimiäkin (toivottavasti ei autotiellä tosin..). Poikkeuksellisen ajankohdan myötä.. olisin kohtaamisia vailla. Sillä ei ole niinkään väliä, että tuleeko siitä kaveruutta taikka ystävyyttä. Sitä on kuitenkin mielenkiintoista kokeilla ^_^ Tykkään tehdä kaikenlaista aktiivista ja vähemmänkin aktiivista.. Esimekkeinä seikkaileminen, liikkuminen (ei lajilla niin väliä), ulkona oleminen, konsertit/keikat, keskusteleminen missä vain, sauna, luontosamoilu, telttailu, musiikin harrastaminen, lukeminen, impro, keräily: kasvit,marjat,ruokasienet, joskus pelaaminen ja myös suunnittelematon oleminen jossain julkisissa paikoissa: voi katsoa mitä tapahtuu ja melkein aina tapahtuu jotain jännää. Muuten olen ekstro- ja introvertin välimaastosta: ambivertti? tai jokin sen tyyppinen. On yhtä mielekästä olla porukassa, kuin yksityisemminkin ja myös yksin. Myers-Briggs persoonallisuusteoria-stereotypian mukaan olisin enfp-a ' liekittelijä ' (vapaa käännös suomeksi) ja horoskoopiltani jousimies. Oma ja etenkin kaikkien muiden vapaus on mulle tärkeää. Siis, että kukin saa toteuttaa itseään ilman rajoittamista, niin että myös muiden oikeutta samaan vapauteen kunnioitetaan. Minulla ei taida olla mitään tabu-aiheita, niin sana on myös vapaa keskusteltaessa. Mahdollisilta vastaajila en oikein toivo mitään. Kaikki käy ja kelpaa niin sukupuolista, iästä, taustoista, suhdestatuksista tai niiden puuttumisista, aatteista ja muistakin asioista riippumatta.. Vaikka useimmiten tulen helpoiten toimeen ehkäpä noin yli 20-vuotiaiden kanssa (yläikärajaa ei ole). Voin mielelläni lähteä kokeilemaan melkein mitä vain tai vaikka seuraksi johonkin ulkoilmatapahtumaan. Käytän chat-ohjelmista eniten telegram, discord ja toiseksi eniten fb-msn. Kohtaamisiin! Also if someone is speaking English only - feel free to send a message :)
Löytyykö shakinpelaajia? Olen 35v mies Helsingistä ja tasoltani noin 1400 (chess.com, ei elo-luku) Jos jotain kiinnostaa lähteä pelaamaan tai vähän vaan harjoittelemaan (en oo siis itse mikään pro)😄 niin laita viestiä! Mun kanssa tulee hyvin toimeen. Jos shakinpelaajia ei löydy niin voi ehdottaa jotain muutakin vaikka samaa kategoriaa.
Moi! Oon 17-vuotias ihan kohta 18-vuotias lukiolainen tyttö Helsingistä, joka haluaisi tutustua uusiin samanikäisiini ihmisiin ja jopa saada uusia ystäviä, jolla olisi samanlaisia kiinostuksen kohteita. Oon luonteeltani rauhallinen, ystävällinen , huomaavainen, luotettava ja puhelias. Tykkään lukea, soittaa pianoa, käydä museoissa, piirtää ja maalata sekä urheilu on myös tärkeä osa elämää. Mitä ystävyyteen tulee olen aina halunnut ystäviä joiden kanssa voin olla oma itseni ja voimmme puhua mistä tahansa asioista ilman tuomitsemista. Kesä on myös ihan kohta ovella, joten tykkäisin kesällä tehdä kaikkea kivaa kuten käydä kaupungilla shoppailemassa, käydä rannalla, kävelyillä ja paljon muutakin. Lisäyksenä vielä, että mulle ystävyydessä on just tärkää luotettavuus ja toivonkin löytäväni ihan tosiystäviä joiden kanssan nähtäisiin ihan kasvotusten:) Tykkään myös muodista ja ainakin itse stockholm style tyyppisistä vaatteista. Et jos siellä on joku muukin jolla on saman tyyppinen tyyli niin Ihanaa! Tottakai ei haitaa ollenkaan vaikka ei olisikaan, mutta kiva jos jaamme tyylissäkin samoja piirteitä:) Laita siis vaan rohkeasti viestiä, jos kiinnostaa tutustua ja snäppiäkin voi pyytää, jos haluaa siellä mielummin puhua. Mukavaa kesän odotusta kaikille!
Moi! Etsin suunnilleen oman ikäisiä naispuolisia ystäviä, joiden kanssa vois jakaa elämää, olla avoin ja aito oma itsensä, tehdä mukavia ja rentoja juttuja ja vaikka vaan viettää koti-iltaa parvekkeella jutustellen. Kesällä olis ihanaa lähteä vaikka rannalle, meren äärelle, piknikille tai metsään samoilemaan 🌲 tykkään myös pelata beach volleyta ja käydä ulkokuntosaleilla, ja siihen ois kiva saada seuraa! (oon sellanen höntsäkuntoilija eli en treenaa mitenkään kovaa 😅) Saatan olla aluksi vähän ujo mutta kun pääsen mun kuoresta ulos, oon rento ja nauravainen tyyppi. Rakastan lukemista ja luen monipuolisesti kaikenlaista, erityisesti historia ja yhteiskunnalliset aiheet, psykologiset romaanit ja kaikenlainen jännä ja outo kiinnostaa. Haluutko alottaa lukupiirin mun kaa? Oon myös suuri kauhuleffojen ystävä! Toivoisin että oot muut hyväksyvä, maailmaa avoimesti katsova ihminen 🌞
Hei olen 27v nainen helsingistä , yksinäisyyttä ollut aina paljon elämässä ja ollut vaikea löytää kavereita/ystäviä Tai miestä Kokeilen täältä kautta jos täällä tutustuisi saman henkiseen /henkisiin ihmisiin Nais kavereita 25-30v esim Tekemään yhdessä kaikkea kuten kahville,shoppailemaan,kyläilemään, leffaan,salille,viihteelle,matkalle yms Mies parisuhteeseen iältää noin 25-37v Nähdään jos arvot, huumori, luonteet yms mätsää ja jutustelu on mukava Itse oon 27v 🇫🇮/🇬🇷 Helsingistä Olen huumorintajuinen, avoin, suorasanainen, Syvällisistä keskusteluista pitävä, hengellinen✝️, Perhekeskeinen Musiikki vähän laidasta laitaan pop,iskelmä,hardstyle,latino,tekno Tykkään esimerkiksi kokkailla, koirista, kahvista, salilla käyminen, ulkoilu, kesäterdet, sushista, ystävien näkeminen, kirkko Siinä jotain pientä alkuesittelyä :)
Haussa pitkäaikainen ystävä, mutta myös kesäulkoiluseura käy hyvin. Pyöräilyä, kävelyä, matkailua, museoita. Pyörälenkkejä ajatellen sijaintini on Sellon, Kaaren ja Myyrmannin alueella (n. 40–50 km). Kävelyssä 10+ km on sopiva mitta. Arkisin rajoitteena työt, elokuussa loma, muuten ei sitoumuksia. Etsin ihmistä, jolla on oma elämä, oma suunta ja omat kiinnostuksensa. En kaipaa mukautujaa enkä etsi ketään täyttämään tyhjää tilaa. Parhaimmillaan yhteys syntyy kuin kahden itsenäisen kissan kulku: kuljemme rinnakkain silloin, kun suunnat ja kiinnostukset sattuvat kohtaamaan, eikä kummankaan tarvitse luopua omasta itsenäisyydestään. Arvostan suoruutta ja avoimuutta. Myös vaikeista asioista pitää puhua. Tykkään ihmisestä, jolla on omaa ryhtiä ja näkemystä. Tasaväkinen seura on minulle tärkeämpää kuin myötäily. En ole laumasielu. Asenne on kuitenkin tosi rento, tule sellaisena kuin olet. Aina voi lähteä kävelylle ja jutella.
Oon aika yksinäinen ja hieman syrjäytynyt autisti, luonteeltani hiljainen ja matalaenerginen. Mulla on kognitiivista hitautta/tyhjyyttä (cognitive disengagement syndrome), joten keskustelu ja ajatusten tuottaminen voi joskus olla vaikeaa. En siis aina oo kovin puhelias tai nopea, mutta oon silti aidosti kiinnostunut toisesta ihmisestä. Oon aika avoin ja rehellinen, ja arvostan sitä myös muissa. Tykkään erityisesti pohtia ihmismieltä ja psykologiaa. Rakastan myös kaikkea kaunista: klassista musiikkia, muotia, estetiikkaa ja kaikkia hassuja ja söpöjä asioita. Etsin ymmärtäväistä kaveria, joka ei säikähdä hiljaisuutta tai hitautta ja jonka kanssa voisi olla oma itsensä ilman painetta.
Moikka! Olen lapseton, kisun kanssa kaksin lähellä Helsingin keskustaa asusteleva sinkkunainen, jonka pitkä parisuhde päättyi jokin aika sitten. Vaikka olen luonteeltani hyvinkin introvertti ja hyvä viihdyttämään itse itseäni, huomaan välillä kaipaavani juttuseuraa ja uusia ystäviä kaikenlaiseen tekemiseen. Olisi kiva löytää pieni kaveriporukkakin, joka voisi kokoontua matalalla kynnyksellä erilaisen oleskelun ja tekemisen puitteissa. Olen aina ollut hieman ujo ja välillä awkward ihmisten seurassa, vaikka ihmisten seurasta pidänkin. Toivon, että tämä ei sinua haittaa ja jos olet itse samanlainen, niin molempi parempi. Nautin syvällisistä ja aidoista keskusteluista mieluummin kaksin tai pienessä porukassa ja toiveena olisi löytää ihmisiä, joiden seurassa voi olla avoimesti oma epätäydellinen itsensä ja jakaa kuulumisia elämästään puolin ja toisin. Voitaisiin ihan vain hengailla kotona ruoan, lautapelien tai leffan merkeissä tai käydä kahviloissa, ravintoloissa, kävelylenkeillä tai mitä suht rauhallista menoa keksitäänkään. Tykkään myös leppoisista baareista, mutta railakkaaseen biletykseen en valitettavasti repeä. Myös museot, leffat, bilis, keilaus yms. käyvät :) Mitä minulle tärkeisiin asioihin tulee, niin eläimet on lähellä sydäntäni ja tulen kaikkien karvakorvien kanssa toimeen. Arvoni ovat enemmän vasemmalla kuin oikealla ja arvostan toisten huomioon ottamista ja epäitsekkyyttä. Kiinnostuksen kohteitani ovat yhteiskunnalliset asiat, historia, ihmispsykologia ja myös popkulttuuria seuraan jossain määrin. Vapaa-aikana tykkään käydä salilla ja liikuntatunneilla, neuloa, katsella sarjoja ja kuunnella podcasteja. Jos kuulostaa, että meillä olisi jotain yhteistä, niin olisi ilo kuulla susta :)
Kiinnostuksen kohteita ovat näyttelyt, elokuvat, kulttuuri, keskustelu, kirjoittelu, hyvä ruoka ja viini, liikunta, pallopelit, pyöräily, luonto, matkustelu ja moni muukin asia. Olen liikkuva, mutta myös rauhallinen ajattelija. ystäviä ei ole koskaan liikaa. Olisi mukavaa jakaa asioita jonkun toisen kanssa, etupäässä livenä, mutta kirjoittelukin ok. Voit olla nainen tai mies. Parisuhdetta en ole etsimässä. Lähettele rohkeasti viestiä.
Löytyiskö liikunnallista, huumorintajuista kaveria/kavereita, jonka kanssa voisi keskustella päivän polttavista asioista ja vaihtaa ajatuksia. Myös luonto, museot, erilaiset tapahtumat ja reissut kiinnostavat. Jos samat ajatukset, niin laita viestiä, niin katsotaan, miten ajatukset sopivat yhteen.
Hei! Etsin kaveria/ystävää josta saisi live seuraa tapahtumiin tai ihan vaikka lenkille tai kahvilaan. Olisi kiva nähdä vaikka muutamia kertoja kuukaudessa. Iälläsi tai sukupuolellasi ei ole minulle niin väliä. Kaipailisin siis mieluiten kaveria jota nähdä livenä sillä omat vanhat kaverit asuvat kauempana ja heidän kanssaan pelaan jo netissä. Toki voidaan mekin pelailla yhdessä joskus mutta se ei ole se pääjuttu mihin uutta kaveria kaipaisin. Olisi kiva saada vaikka seuraa vaikka kuntoportaisiin, kiertämään kauppoja, festareille (esim. tuskassa kävin viime vuonna) tai ihan mihin vaan, että olisi enemmän syitä lähteä ulos kotoa. Olen kiinnostunut mm. luonnosta, tieteestä ja yhteiskunnallista asioista. Olen pohdiskeleva, positiivinen ja rauhallinen tyyppi. Sinä saat olla tosi erilainenkin, se ei ole este ystävyydelle. Toivoisin että olet kuitenkin yleisesti hyväntahtoinen etkä kovin synkistelevä tyyppi.