Aihe: "kissat"
Tämä on hakemistosivu aiheelle "kissat". Alta löydät tuoreimmat ilmoitukset. Voit myös selata alueittain tai avata tarkemman haun.
Tämä on hakemistosivu aiheelle "kissat". Alta löydät tuoreimmat ilmoitukset. Voit myös selata alueittain tai avata tarkemman haun.
Moikka! Mie oon transnainen ja asustelen Tampereella. Aattelin jos löytäis lisää kavereita täältäpäi, muutin tänne vuos sitte. Ois kiva löytää seuraa iha vaikka netissä jutteluu, mut mielellää nään face to face jos juttu sujuu ja on vähä aikaa keritty jo juttelee. Kävelylenkit vois olla kivoja jos satutaa asuu tarpeeks lähekkäi. Harrastuksista löytyy kitaran soittamine, videopelit, kirppareitten kiertelemine, leffojen kattomine ja joskus jongleeraus. Oma musiikkimaku painottuu pääasiassa jonnekki rockin ja metallin paikkeille (Gojira <3), mutta oon nyt kyl kuunnellu paljo kaikkee mikä ei oo metallia. :D Videopeleistä oon eniten lähiaikoina tykänny yksinpeleistä ja sitte co-op peleistä kavereitten kanssa, online moninpelit jotenki alkanu tökkii itellä, mut voin kyl kokeilla jos joku nappais. Hollow Knight on kyl iha lemppari! Oon myös kasvissyöjä, enkä juo alkoholia, mut nää ei oo semmosia asioita mitä vaatisin juttuseuralta. Kiva jos oisit 20-35v, mut ei oo nii justiisa jos heittää vuodella tai parilla. Lähtökohtasesti etin vaan kavereita. Ois myös tosi kiva löytää lisää queer-porukkaa! :) Ei hetero cismiehiä thanks.
Hei! 🏳️🌈🏳️🌈 Täällä 31-vuotias peikkotyyppi etsisi Jyväskylästä ystävää. :3 Kotoa löytyy ihana puoliso ja kaksi kissaa sekä arsenaali ompelukoneita. Viimeksi mainittujen kanssa pläräämisestä on tulossa ihan ammattikin. Meikäläistä kiinnostaa boheemius, vintage, päihteettömyys, sateenkaaren värinen sisustus (sekä elämä) ja tällä hetkellä kuulokkeissa Litku Klemetti. (Ens kuussa voi soida joku aivan muu, no limits. No okei klassinen musa on off limits.) Fantasiakirjallisuus ilman väkivaltaa, peikot, kissat, paljasjalkakengät, runoilu... Kaikki taidehommat myös viehättää. :3 Lähetkö Uffille ihastelukauhistelemaan retrorytkyjä? Teeleidiin teelle puhumaan kissoista? Luontopolulle haahuilemaan ihan hiljaa? Museoon analysoimaan taiteesta huuhaajuttuja? Havaitusti parhaiten tuun toimeen neurokirjon ihmisten kanssa kun itsekin siellä kirjolla kirjavoin, toki sekin käy jos oot epäsovinnainen neurotyypillinen, tutustutaan ihmeessä. :D Kerro viestiin kuka oot, mitä teet ja mikä sua kiinnostaa :D Tai viimeisin hyperfiksaatiosi! Kokeillaan joskopa kiinnostaa samat asiat ja juttu lentää :3 Huikeinta olisi löytää heimolaisia, tyyppejä joiden seurassa olla oma itsensä ja vähän kummallinen silleen boheemilla tavalla. Oottako tet siellä, toiset peikkotyypit? *korvaansa höristää* ~H PS: Lukutaitoa toivotaan; kuten tuolla lukee, minulla on puoliso! Joten kaikki käsi housussa puuskuttavat hyypiöt voitte jättää ne viestit laittamatta.
Me ollaan hassunkurinen nepsy- ja sateenkaarikirjon pariskunta, S 27v, ja H 31v, Jyväskylästä. 🏳️🌈 Olisi mukava löytää toisia nepsykirjolaisia ystäviksi, pariskuntaystäviä tai muuten vaan ystäviä joiden kanssa viettää aikaa yhdessä tai erikseen. Introvertteinä me viihdytään paljon rauhallisissa ja ihmispaljoudettomissa tekemisissä, kuten ulkoillaan metsissä, pelaillaan helppoja lautapelejä ja muuta rauhallista pööpöilyä. Museot, näyttelyt ja kulttuuri kiinnostaa. S tykkää alelappupatongeista, kiipeilytelineistä, kissoista, tatuoinneista ja hevistä sekä aidoista, mutkattomista ihmisistä. H hyperfiksoi paljasjalkakenkiä, kissojen terveysasioita, ompelua, kirppareilla hiihtelyä sekä yleistä tiedon imurointia lähes aiheesta kuin aiheesta. Hyvät keskustelut ja yhteisten kiinnostuksien jakaminen on parasta- kuten vintage- ja hippihenkisen estetiikan ihastelu. Meidän kanssa saa olla vapaasti oma itsensä autismeineen, homouksineen, ruokavalioineen ja keskittymishäiriöineen, kunhan henkilökemiat vaan kohtaa :3 Kantsii ottaa yhteyttä nopee! Ollaan kivoja ja välillä hauskojakin, kunhan asiaankuuluva alkukiusallisuus sulaa pois. :3 - Ja ihan disclaimerina; ei ole minkäänlaiset sänky- seksi- tai muutkaan K18- hommat mielessä, että kaikki pervohyypiöt hus hemmettiin. Ihan arkisia ystävyyssuhteita ollaan etsimässä.
Täällä 36-vuotias punkero kissaiskä Vaasasta. Oon siis isukki 11-vuotiaalle kollikissalle. Muuten oon vapaaehtoisesti lapseton. Kissat on ollut aina lähellä mun sydäntä, kun meillä on aina ollut kissoja. Koirista en niinkään välitä, kun ne haukkuu ja on pelottavia. Pelkään myös karhuja - ei kannattais kattoa Hopeanuolta, huh!. Tällä hetkellä oon työkyvyttömyyseläkkeellä mielenterveyden takia. Ajattelin täältä ettiä muita samassa elämäntilanteessa olevia ihmisiä. Ensisijaisesti kiinnostais höpistä Discordissa, mutta voin harkita myös muita viestintävälineitä. Ois kiva ystävystyä niin, että voitais joskus nähdäkin vaikka pizzan merkeissä (oon suuri pizzan ystävä - kirjaimellisesti). Mun päivät menee aika lailla tietokoneella Discordissa ihmisten kanssa höpistessä, ja YouTube-videoita ihmetellessä. Tykkään myös katsella leffoja ja sarjoja. Kirjoja tulee myös luettua. Erilaiset tositapahtumiin perustuvat muistelmatyyppiset teokset on mieluisimpia mulle. Mutta tykkään myös esim. Harry Pottereista. Taru sormusten herrasta pitäis ehdottomasti lukea joskus. Muutama huipputeos täytyy myös mainita: Sinuhe egyptiläinen, Schindlerin lista, Papillon, Vihreä maili ja Anne Frankin päiväkirja. Dekkareista tykkään lukea Michael Connellyn tuotantoa. Mulla on myös jonkun verran animetaustaa. TIetokonepelejä ei tule juurikaan pelattua, mutta yksi peli on pakko mainita: Broken Sword II. Palaan sen pariin aina uudelleen ja uudelleen. Jotain huippupelejä mitä on tullut pelattua on mm. Thief-sarja, Crash Bandicoot, Duke Nukem 3D, Kingpin, Grim Fandango, Quake ym. Minusta parhaat pelit tehtiin 90-luvulla, ja näitä voin lämpimästi suositella. Tällä hetkellä suunnitteilla ois pleikkariohjaimen ostaminen, kun menin hankkimaan Tomb Raider I-III Remastered pelit. Tykkään matkustelusta. Laivalla on tullut käytyä Uumajassa, Tallinnassa, Tukholmassa ja Riikassa. Kaikki hienoja kaupunkeja. Reissukaveri vaan puuttuu. Tulevaisuuden suunnitelmissa ois käydä Haaparannalla ja Valamon luostarissa. Oon joskus miettinyt, että sinne luostariin vois jäädä pidemmäksikin aikaa. Jotenkin semmonen askeettinen elämäntapa houkuttelee minua. Joku majakanvartijan pesti vois sopia myös mulle. Autiolle saarelle ottaisin mukaan kirjaston ja hammaslääkärin. Oon semmonen, että jos mulla on vaan läjä kirjoja, niin viihdyn missä vaan. Minusta elämässä on parasta semmoiset pienet nautinnot kuten auringonlaskun katseleminen kera kuubalaisen sikarin. Tykkään myös luonnonvesissä uimisesta. Marjastaminen on myös mukavaa puuhaa. Siksi pidän kesästä. Mun suosikkivuodenaika on kuitenkin syksy. Oon koulutukseltani ylioppilas. Sen lisäksi oon kokeillut mm. kosmetologin opintoja. Sitä japania tuli tosiaan luettua hetki, mutta mulla oli hankaluuksia jo niiden hiraganojen ja katakanojen kanssa. Olin sitten ihan hukassa, kun mentiin kanjeihin. Selitä mulle milloin käytetään on-yomeja ja milloin kun-yomeja. En minä niitä oikeita vetojärjestyksiäkään meinannut millään oppia. Kai mulla on joku lievä ADHD, ettei keskittyminen meinaa riittää niin, että asiat jäisivät päähän. Kävin muutaman kurssin avoimessa amkissa sairaanhoitopuolella. Se oli kiva, kun päästiin harjoittelemaan niitä juttuja ihan käytännössä. Harjoiteltiin kaverille erilaisia injektioita ja kanyylin laittoa. Oon introvertti joka viihtyy yksin mutta ei koe itseään yksinäiseksi. Koulussa erilaiset ryhmätyöt ja esitelmät oli kauhistus. Parityöt on fine, jos on kiva kaveri. Vinkki: kannattaa ottaa kurssille kamu mukaan. Koen itseni helposti porukassa yksinäiseksi. En oikein meinaa keksiä mitä sanoa ja saada puheenvuoroa. Siksi tuntuu helpommalta olla kahdestaan toisen kanssa. Koetko sä samalla tavalla? Kirjoitin taas kauhean romaanin tänne, vaikka piti lyhyesti kirjoittaa. Jaksaako näitä kukaan edes lukea? Jos luit tänne asti, niin laita ihmeessä viestiä, niin tutustutaan. P.S. Ainiin, piti mainita, että oon kova X-Files-sarjan fani. Ihmemies MacGyver on myös kova. Näiden pariin on aina mukava palata.
Moikka 🙋🏻♀️ Täällä tyyppi, joka jää liian helposti koukkuun hyvään sarjaan, huonoon huumoriin ja siihen ajatukseen, että “vielä yks peli”. Asun kumppanin ja kissan kanssa, käyn töissä ja vapaa-ajalla lataan akkuja leffojen, sarjojen ja pleikkarin parissa. Tykkään myös käydä kävelyillä ja treenata kotona. Olisi kiva löytää uusia tuttavuuksia, joiden kanssa voi jutella rennosti, hengata tai keksiä jotain random tekemistä. Jos huumori osuu edes vähän samaan suuntaan, niin laita viestiä ✨
Heipsan! Täällä kirjoittelee 31-vuotta täyttäny mies, joka on asunut Helsingin alueella kohta neljä pitkää vuotta. Ois mahtavaa löytää frendei joiden kans viettää kesäl aikaa :) Suurin syy tähän taitaa olla se että olen pahimman luokan kotihiiri vapaa-ajalla. Arkeni menee tällä hetkellä opintojen sekä harrastuksieni parissa ja harrastukseni nyt sattuvat kaikki olemaan semmoisia missä ei oikein tapaa uusia ihmisiä :D Olisi mahtavaa löytää kavereita aluks vaikka ihan vaan online, lähetellä IG reelsei/memei ja tutustua pikku hiljaa! Lähden kyl spontaanisesti myös näkemään ihan face to face! Olen erittäin sosiaalinen introvertti :) Lähellä sydäntäni on mm. - Uinti - Kirppareilla käynti - Elokuvissa käyminen sekä sarjojen bingetys. - Kissat 🤩 - LOTR / Potterit / GOT - Videogames Sukupuolellasi ei ole väliä kunhan kemiat mätsää :) Pistä viestiä vaikka sähköpostitse tai jos sulta löytyy discord nii sieltä vaa lisäilee kunhan pistät käyttäjänimes :D Pien esittely on aina plussaa ^^ (TÄÄ EI OO MIKÄÄN TINDER)
Moi! Etsin vain uusia ystäviä. Oon luonteeltani puhelias introvertti, tunneälykäs, empaattinen, syvällinen pohdiskelija, rauhallinen, jalat maassa tyyppi. Päihteetön, joten musta ei saa baariseuraa. Mulla on kaks kissaa. Vapaa-ajat tulee vietettyä yleensä kotona mm. pelaamalla tietokoneella/switchillä, selaamalla puhelinta (yleensä tiktokkia), kattomalla sarjoja tai elokuvia (disney, anime, k-draama). Olis kiva jos voitais vaikka yhdessä pelata jotain tai ihan muuten vaan jutella tai hengata. En ihan heti tykkää lähteä tapaamaan kasvotusten. Tykkään ensin tutustua netin kautta paremmin. Lisään jo tähän et en pysty pelaamaan first-person shooter pelejä koska tulee motion sickness. Toivottavasti meillä olis jotain yhteistä, ja jaksaisit myös ylläpitää keskustelua.
Opiskelen etänä ja olisi kiva löytää Helsingistä tai lähialueelta opiskelijaystävä, jonka kanssa käydä yliopistolla lounaalla ja kirjastolla lukemassa, sekä liikkumassa, museoissa, näyttelyissä, ostoksilla tai mitä keksitäänkään. Olen luonteeltani rauhallinen introvertti. Minulle on tärkeää rauhallinen arki, perhe ja läheiset. En ole kiinnostunut pinnallisesta tai materialistisesta elämäntyylistä. Minusta saa luotettavan ja pitkäaikaisen ystävän. Saa ottaa yhteyttä, vaikket ole opiskelija, jos muuten voitaisiin tulla juttuun. Tulen usein hyvin toimeen myös itseäni nuorempien ihmisten kanssa, sillä lähestyvä kolmekymppisyys tuntuu vielä kaukaiselta ajatukselta.
Hei olen sosiaalinen introvertti. Aina asunut Tampereella, mutta omistanut vain muutaman ystävän. Tällä hetkellä ei ole ainuttakaan kaveria tai ystävää. Osalle tullut perhe ja osa muuttanut pois tai elämäntavat ei kohtaa. Olen lähihoitaja eli teen kolmivuoro työtä. Introverttiyden ja 'erityisherkkyyden' takia koen ajoittain uupumista. Omistan pienen oranssin kissapojan 1v. Tykkään kuunnella vanhaa rokkia sekä metallia. Musiikkimaku on aika laaja. Katselen elokuvia ja tykkään käydä kirpputoreilla. Luen kirjoja. Olen kiinnostunut uskonnoista, psykologiasta. Minua kiinnostaa ihminen ja ihmisyys. Olen uskossa. Ajoittain koen masennusta sekä ahdistusta ja olen aikamoinen kotihiiri. Tykkään pelata tietokonepelejä. Lähinnä yksinpelejä tällä hetkellä; fallout, outer worlds, dragon age. Olen ollut pienessä kiltatoiminnassa mukana mm pelit elder scroll ja swtor. Hetken pelasin myös wow. Kaipaan syvällisiä keskusteluja ja ajatusten vaihtoa. Kaipaan myös mukavaa tekemistä. Museot, elokuvat, kahvittelu, mini golf tms. En välitä baareista, mutta välillä voisi muutaman siiderin juoda hyvässä seurassa :) Seurustelen.
Hellou! Täälläki yks muualta muuttanut jonka läheisimmät ystävät asuu just siellä muualla ja nyt kärsin fomosta. Olis kiva löytää uusia kavereita/ystäviä, joiden kanssa lähteä tekemään jotain kivaa, tavallista tai ihan randomia matalalla kynnyksellä. Voidaan mennä vaikka kävelylle, piknikille, kahville, joskus baariin, leffaan, johonkin tapahtumiin, tai mitä näitä aktiviteetteja nyt on ja kukakin keksii. Joskus on kiva vaan olla ja jutella. 🫶🏼 Tykkään monenlaisesta musasta ja haluaisin mennä tänä kesänä Hoodfesteille. 😎 Ja varsinkin nyt kesäaikaan on kiva liikuskella luonnossa ja haluaisin lähteä joskus lappiin. En oo koskaan käyny siellä! Mulla on vähän musta huumori, tykkään tyhmistä meemijutuista ja (/mutta) oon silti jokseenkin järkevä ihminen. Käyn kolmivuorotyössä, joten vapaapäivät on milloin sattuu ja tykkään usein valvoa myöhään. Oon aina pitänyt kirjoista ja videopeleistä. Mulla on kissoja ja koira. 🐾 Ystävyydessä arvostan vastavuoroista yhteydenpitoa, mut ymmärrän että sullakin on varmasti kaikenlaista meneillään elämässä. Niin ku meillä kaikilla. Eli en vaadi jatkuvaa yhteydenpitoa tms. Ihan chillisti vaan. 🩷 ...Okei joo oon huono kirjoittamaan tällasia ilmotuksia, heippa. 😂😂
Olen 30-vuotias nainen, asun miehen ja kissan kanssa Ilmajoella. Toiveissa olisi löytää naispuolinen kaveri (tai kavereita) yhteiseen ajanviettoon. En siis etsi pelkästään viestittelykavereita, vaan viestien lisäksi olisi tärkeää, että vietettäisiin aikaa yhdessä. 😄 Tykkään käydä kahviloissa, ravintoloissa syömässä, joskus shoppailemassakin. Kiinnostaa myös uiminen kesällä, jos vesi on tarpeeksi lämmintä, ja oikeastaan olen aika avoin kaikelle tekemiselle. 😊 Harrastan ratsastusta, joten hevosista juttua ainakin riittää, plussaa jos olet itsekin hevosihmisiä. Osaan kyllä puhua muustakin, joten sinun ei tarvitse olla hevosista kiinnostunut. 🤭 Käyn arkisin töissä, joten etenkin viikonloppuisin olisi kiva viettää aikaa yhdessä. Varmasti onnistuu joskus arki-iltoina töiden jälkeenkin ja lomilla joustavammin. ☀️ Laittele viestiä, jos haluaisit tutustua! 😄 Löytyy instagram, Whatsapp ja snäppi, voidaan siis pitää yhteyttä niidenkin kautta.
Hei! Olen 37-vuotias helsinkiläinen nainen, joka huomasi eron ja elämänmuutosten myötä kaipaavansa ympärilleen uusia ystäviä. Minulla on jo elämässäni tärkeitä ihmisiä, mutta monella heistä on omat perheensä, kiireensä ja arkensa. Kaipaan elämääni ihmisiä, joiden kanssa voisi jakaa tavallista arkea, lähteä kahville, museoon, kävelylle tai vaikka spontaanisti kokeilemaan jotain uutta. Olen luonteeltani utelias ja innostun helposti uusista asioista. Rakastan käsitöitä ja uusien tekniikoiden opettelua. Keramiikka, maalaaminen, askartelu ja kaikenlainen luova tekeminen tuovat minulle paljon iloa. Olen myös valmis kokeilemaan asioita, joita en ole koskaan aiemmin tehnyt. Talvella yksi lempiasioistani on avantouinti ja kuppi kuumaa kahvia termoksesta heti sen jälkeen. Kesällä taas viihdyn luonnossa, kaupunkikävelyillä, tapahtumissa, keikoilla ja museoissa (museokortti löytyy ja sitä käytetään mielellään). Uskon vahvasti siihen, että ihminen voi kasvaa ja kehittyä läpi elämän. Samalla uskon myös keskeneräisyyden hyväksymiseen. Minusta elämä ei ole projekti, joka joskus valmistuu, vaan jatkuvaa oppimista ja oman paikan etsimistä. Pidän syvällisistä keskusteluista ja ajattelen, että myös vaikeista asioista pitäisi voida puhua. Usein raskaatkin ajatukset muuttuvat kevyemmiksi, kun ne saa jakaa jonkun kanssa. Olen kuitenkin hitaasti lämpenevä ihminen. En välttämättä ole se äänekkäin tyyppi ensimmäisessä tapaamisessa, mutta kun tutustun ja tunnen oloni turvalliseksi, avaan mielelläni myös sisäistä maailmaani. Jaan kotini kolmen rescue-kissan kanssa, joten eläimet ovat minulle todella tärkeitä. Olen lakto-ovo-vegetaristi ja arvomaailmaltani melko vahvasti vasemmalle kallellaan. Minulle tärkeitä asioita ovat empatia, yhdenvertaisuus, eläinten hyvinvointi ja ympäristöstä huolehtiminen. Liikunta ja aktiivinen elämä ovat iso osa elämääni. Käyn salilla, lenkkeilen ja liikun mielelläni muutenkin. Tykkään tanssia, oli kyse sitten perinteisistä lavatansseista tai teknoreiveistä. Yksin tanssimaan lähteminen on kuitenkin vähän tylsää, joten olisi ihanaa löytää ihmisiä, joiden kanssa jakaa myös ne iloiset ja energiset hetket. Ehkä tärkeimpänä: koen, että elämässä on tällä hetkellä paljon asioita, joista iloitsen ja innostun, mutta liian vähän ihmisiä joiden kanssa jakaa niitä. Jos tunnistit tästä tekstistä jotain tuttua, laita viestiä. Kahvikuppi, museokierros tai kävelylenkki on usein oikein hyvä tapa aloittaa uusi ystävyys. Viestiäsi innolla odottaen, N.
Moikka! Olen lapseton, kisun kanssa kaksin lähellä Helsingin keskustaa asusteleva sinkkunainen, jonka pitkä parisuhde päättyi jokin aika sitten. Vaikka olen luonteeltani hyvinkin introvertti ja hyvä viihdyttämään itse itseäni, huomaan välillä kaipaavani juttuseuraa ja uusia ystäviä kaikenlaiseen tekemiseen. Olisi kiva löytää pieni kaveriporukkakin, joka voisi kokoontua matalalla kynnyksellä erilaisen oleskelun ja tekemisen puitteissa. Olen aina ollut hieman ujo ja välillä awkward ihmisten seurassa, vaikka ihmisten seurasta pidänkin. Toivon, että tämä ei sinua haittaa ja jos olet itse samanlainen, niin molempi parempi. Nautin syvällisistä ja aidoista keskusteluista mieluummin kaksin tai pienessä porukassa ja toiveena olisi löytää ihmisiä, joiden seurassa voi olla avoimesti oma epätäydellinen itsensä ja jakaa kuulumisia elämästään puolin ja toisin. Voitaisiin ihan vain hengailla kotona ruoan, lautapelien tai leffan merkeissä tai käydä kahviloissa, ravintoloissa, kävelylenkeillä tai mitä suht rauhallista menoa keksitäänkään. Tykkään myös leppoisista baareista, mutta railakkaaseen biletykseen en valitettavasti repeä. Myös museot, leffat, bilis, keilaus yms. käyvät :) Mitä minulle tärkeisiin asioihin tulee, niin eläimet on lähellä sydäntäni ja tulen kaikkien karvakorvien kanssa toimeen. Arvoni ovat enemmän vasemmalla kuin oikealla ja arvostan toisten huomioon ottamista ja epäitsekkyyttä. Kiinnostuksen kohteitani ovat myös yhteiskunnalliset asiat, historia, ihmispsykologia ja myös popkulttuuria seuraan jossain määrin. Vapaa-aikana tykkään käydä salilla ja liikuntatunneilla, neuloa, katsella sarjoja ja kuunnella podcasteja. Jos kuulostaa, että meillä olisi jotain yhteistä, niin olisi ilo kuulla susta :)
Moro. Oon 18 vuotias oululainen, jolla on yks kaveri jonka kaa hengailen ehkä kerran kuussa, mutta yksinäistä on kyllä, ja olisi tosi kiva että olisi useamminkin seuraa. Tykkään esimerkiksi pelata tietokoneella ja konsolilla, piirtää, katsella sarjoja, rakentaa legoilla ja käydä shoppailemassa, kävelyllä ja uimassa. En käytä päihteitä tai käy baareissa, enkä tykkää kovin kovaäänisistä tapahtumista kuten keikoista. Mulle tärkeää on tasa-arvo ja että molemmilla osapuolilla on mukavaa ja turvallista, ja että kaveruus on reilua ja ettei tarvitse peitellä omaa luonnettaan tai pelätä jäävänsä yksin minkään asian kanssa. Eläimistä myös tykkään ja kiinnostais myös kokeilla uusia harrastuksia mahdollisesti!
Olen 60v nainen Pirkanmaalta ja etsin samaa ikäluokkaa miespuolista kaveria ainakin kesäksi, miksei loppuiäksikin. Olethan rehti, luotettava, huumorintajuinen ja tupakoimaton. Olisi kiva järven rannalla nauttia vaikka viiniä ja valvoa aamutunneille. Myös mökkeily ja pienet reissut kotimaassa olisivat mukavaa kesätekemistä.
Hei olen 24 vuotias nuori nainen Etelä-Pohjanmaalta Olen lunteeltani mukava ja rauhalinen ja symppis ihminen ja tykkään kuunella ihmisii jos niillä huolia tai murheita ja pyrin auttamaan parhaan mukaan muita miten osaan mutta puhuminen auttaa jos vaan siihen pystyy. Ensin oon vähän hiljainen mut kyl sit ääntä piisaa kun pääsee eroon alku jännityksestä. Olis kiva tutustua uusiin ihmisii olis kiva nähdäkin kun ei niitä kavereita oo kenen kaa lähtis vaiks kahville tai ulos muuten vaan. Tykkään lävistyksistä ja myös tatuoineista molempia itseltäni löytyy tatskoi löytyy ja myös lävistyksii Ja lisää tulee kun on alkuun päästy et jos niist ei tykkää niin en usko et minustakaan. Rakastan jokasta kuvaa ja jokaista reikää ihos. Ikä haarukka 18-29 olis kiva et joku ees tulis juttelemaan. minulla on sekarotuinen koira joka on minulle todella rakas. Hän on 8v söpö kaveruus jos et tykkää koirista voit jättää viestin laitamatta koska koirani on se tärkeä ja ollut jo pitkään se ystävä jonka kanssa olen kauan ollut. Tuki ja turva Muut somet snäp ja ig saa kysymällä tulkaa rohkeesti laitaa viestii. En pure jos sit et haluu et teen niin. 🥰 Ilmoitus ei vanhene koskaan
Moi kaikki Oon opiskelija hämeenlinnassa ja oon nyt huomannut että tää on aika yksinäistä hommaa. Olisi kiva löytää kaikenlaisia tyyppejä jotka haluais tehdä kaikkea kivaa, etin ihan nettikavereita joille voi jutella kaikesta ja ihan mieluusti myös real life kavereita :) Tykkään tosiaan kirjoitella paljon ja kuulla muiden elämästä ja keskustella kaikesta mahdollisesta joten kirjekaverit käy myös hyvin Lautapeleistä tykkään paljon ja niitä olisi varmasti myös kiva pelata muiden kanssa. Ei oo väliä millanen oot, ei siis välii iällä tai sukupuolel tai poliittisil näkemyksil. Kunhan vaan oot mukava :) Ite tykkään metsässä kulkemisesta, eläimistä erityisesti kissoista. Tykkään videopeleistä ja koneella ja switchillä pelailen, ja muilla. Kattelen myös paljon elokuvii ja tykkään käydä ihan elokuvateatteris, Tykkään myös kaikesta muusta ja varmasti keksitään kaikkee mitä tehdä, teen myös mieluusti juttuja mistä sä pidät :) Laita viestii ja jutellaan, ois kiva löytää hyvii kavereita.
Olisi kiva saada kirjoittelukavereitä. Yksinäisyys vaivaa usein kun ei ole ystäviä jonka kanssa keskustella. Mies ja perhe löytyy ja arki pyörii pitkälti niiden ympärillä. Olisi kiva jos sinullakin olisi perhe ja kumppani niin olisi jo heti jotain yhteistä😊 Tykkään käydä kirpputoreilla, sisustuksesta, vanhoista asioista, luonnosta, lemmikeistä, puutarhatyöstä ja paljon muusta. Asun Pohjanmaalla.
Tere, täällä 31-vuotias nainen Helsingistä koittaa onneaan uusien tuttavuuksien suhteen. Parisuhde löytyy, joten ihan kaveripohjaista ratkaisua kaipaisin. Iällä ja sukupuolella ei erityisemmin väliä, eniten ehkä toivon yhdessä tekemistä, joten asuminen lähialueella olisi iso juttu. Toki pidän matkustelusta ja jos julkisilla pääsee liikkumaan niin ei ne etäisyydetkään mitään sulje pois. Itsellä arkipäivät menevät töissä, illat ja viikonloput vapaalla. Vapaa-aika täyttyy tällä hetkellä pelaamisella ja lukemisella. Käyn myös uimassa säännöllisesti. Kotosalla arkea ilahduttamasta löytyy myös kaksi kissa poikaa. Uudet (ja vanhat) kirpputorit houkuttavat myös aina, niitä varten matkustellaan ajoittain pidemmällekin. En erityisen urheiluhakuinen ole, mutta koitan aina välillä varata aikaa arjesta ainakin pieneen hetkeen ajanviettoon luonnossa. Leffoja, sarjoja ja animea myös tulee ajoittain kulutettua enemmän ja toisinaan vähemmän. Lautapeli-iltoja saisi olla aina enemmän! Kuuntelen myös paljon musiikkia, raskaammasta kevyeen ja menee laajasti kaikkea. Enemmän kahvin nautiskelija, mutta vahvemmat teet sopivat mainiosti makumaailmaan. Oon rento ja aika rauhallinen, vähän kierolla huumorintajulla varustettu. Kaikesta voi puhua ja asiat sanoa aika suoraan. Kiva toki olisi jos jotain yhteisiä kiinnostuksen kohteita löytyy, mutta olen avoin myös uusille jutuille! Laita viestiä valitsemallasi tavalla, juttelu voi siirtyä helposti toiselle alustalle! Esim discord. Ask for the the English version and I shall deliver! 😇
Heii! Täytän kesäkuun alussa 26v, joten laitoin tohon suoraan sen iän :) Tosiaan kohta sen 26v oleva nainen, joka etsii ystävää/ystäviä. Tällä hetkellä mulla ei ole yhtään kun oon muuttanut todella monesti (yhteensä 6x elämäni aikana ja aina kaverit jäänyt edelliselle paikkakunnalle). Tampereella oon nyt asustanut 7v. Kaipaisin hirveästi juttuseuraa ja jotakuta kenen kanssa myös tehdä asioita. Oon parisuhteessa, mutta en viitsisi häiritä aina miestäni kun hänellä kuitenkin on oma elämä ja kavereita 🤣 Multa löytyy 2 kissaa, Nöpö ja Pampula. Nöpö on 10v poika ja Pampula on n. 6v tyttö, hän on rescue eli tarkka ikä ei ole tiedossa 🐱🐱 Atm en oo töissä enkä opiskele. Tarkotuksena ois hakee ens vuonna opiskelemaan bioanalyytikoksi. Kävin amiksen ja sieltä valmistuin laborantiksi niin osaan tehdä jo jotain analysointia 👩🏻🔬 Tykkään mm. -Lautapeleistä -Kävelyillä käymisestä -Kalastamisesta -Telttailusta -Mökkeilystä (harmi kun ei oo omaa, venettäkään ei oo omaa) -Museoiden kiertelystä -Satunnaisesti käyn baareissa (nykyään tosi harvoin kun villi nuoruus on jo koettu 🤣) -Kirpputoreja on ihan kiva kierrellä (varsinkin joitain missä on tavaroita, vaatteita en pahemmin sieltä ostele) -Matkustaminen on kanssa kivaa, ihan jo pelkän Suomen sisällä (joissain kansallispuistoissa ois kiva käydä ja myös Kyllikki Saaren suohaudalla) -Tykkään perehtyä just murhatapauksiin ja katoamistapauksiin -Piirtäminen on ihan hauskaa myös (vaikka oonkin aika kriitikko omia töitäni kohtaan) -Ratsastamassa ois kans kiva käydä, mutta se on niin pirun kallista 😕 Tossa nyt jotain musta. En tiedä oliko sekavasti kirjoitettu, yritin tehdä parhaani et saisin tekstistä selkeen 😬 Toivottavasti ees joku teistä kiinnostuis ja ottais yhteyttä! 😊