Kuvaus

Moi! Etsin uusia ystäviä kuopiosta tai läheltä. Oon nörtihkö kotihiiri joka rakastaa musiikkia. Eniten joku metalcore/post-hardcore/pop-punk iskee. Joku vois vaikka kutsua hyvin elder emoksi. vaikka ulkoa se ei aina näy näin vanhalla ihmisellä :D Pelannu oon aika paljon elämäni varrella. lähinnä blizzardin pelejä eli wowia ja hs.. kokeillu muitaki. Sarjoja katson paljon ja tällä hetkellä tuhlaan elämääni vaa kököttämällä tosiaa koneella. Oon eläkkeellä mielenterveysjuttujen takia. eli tyhjää aikaa on paljon. toivoisin että jos joku yhteyttä ottaa nii hänelläki ois aikaa sitten. Asustan yksin ja ei oo eläimiä tällä hetkellä. Vaikka kissa tekisi mieli ottaa taas, mutta pitää harkita vielä, koska asun pienehkössä yksiössä. Huumorini on mustaa ja sarkasmia viljelen. niin ois hyvä että semmosta ymmärtää eikä varsinkaa loukkaannu. Oon muuten kiltti ja muut huomioiva ihminen vaikka aika räväkkä silti.

Samankaltaiset profiilit