Aivovamman saaneet
- Sukupuoli ja ikä:
- Mies34v
- Sijainti:
- Uusimaa
- Aktiivisuus:
- Aktiivinen tänään
Kuvaus
Tervehdys! Onko täällä ketään muuta joka on saanut tapaturmisen aivovamman? Mä olen saanut autokolarissa oman. Olisi kiva jakaa kokemuksia jonkun kanssa mahdollisesti ihan kasvoitustenkin sitten. Mulla ei ole oikeastaan oirekuva varsinaisesti näkyvissä juuri mitenkään mutta ei kaikilla muillakaan aina. Olis silti kiva kuulla!