Kuvaus

Espoosta 36-vuotias nainen huhuilee, josko löytyisi toinen moinen nainen, jonka kanssa ottaa tämä vakava elämä välillä ei niin vakavasti. 🌞 Minulla on ystäviä ja perhe, mutta ainakin yksi ystävä tai toinenkin mahtuisi vielä elämääni. Moni ystävistäni on pikkulapsiarjen syövereissä, mutta minulla alkaa tilanne jo helpottaa, joten tulee välillä sellainen ”kenelles tässä nyt soittaisi kävelylenkillä tai ketähän pyytäisi grillaamaan tai syömään, sillä henkilöllä x on sitä ja henkilöllä y on tätä” -fiilis. Olen puhelias, iloinen ja tekeväinen tyyppi, joka elelee juuri sitä keskiluokkaisen suomalaisen perikuvaelämää. Toimistoduuni Helsingissä, pientalo Espoossa, liikkuu mielellään autolla, grillaa pihalla ja juo viiniä, joskus innostuu tupakankin polttamaan, matkailua ja mökkeilyä, talvella laskettelua ja jumppatunteja ja hei ne tuijat ja paviljonki löytyy pihalta tietenkin! 😂 Koiran kohdalla jouduimme tekemään talvella sen vaikeimman päätöksen ja antamaan hänen mennä pilvien päälle. Monella on täällä todella ihania ja sympaattisia ilmoituksia, mutta en oikein tiedä mihin niistä osaisin vastata. Päädyin siis laittamaan oman ilmoituksen, jossa kerron hieman itsestäni. Olen koulutukseltani insinööri ja omaan vahvaa yrittäjämäistä ajatusmaailmaa sekä lapsuudenperheeni, että aviomieheni sekä monen ystäväni ansiosta, joten olen melko rationaalinen persoona. Arvomaailma on enemmän oikealla, kuvailisin itseäni oikeistoliberaaliksi. Yritän ymmärtää ihmisiä ja ihmisen inhimillisyyttä, joten minulta löytyy myös muutama vasemmistolaisemmin ajatteleva ystävä, jotka haluavat yrittää ymmärtää minun kantaani asioissa. En ole kovinkaan herkkä loukkaantumaan asioista tai minua eivät haittaa monetkaan asiat toisissa ihmisissä, joten en ehkä aina jaksa harkita pitkään jokaista omaakaan sanaani. En mikään ”moottoriturpa” ole, mutta kovin herkästi loukkaantuva ystävä voisi olla hankala yhtälö. Töissä joutuu olemaan tarpeeksi nätisti, joten vapaa-ajalla ei oikein aina jaksaisi. 🙈 Koska olen itse aika suora tyyppi, en tykkää puhua muista pahaa tai tykkää kieroilusta, enkä arvosta ihmisiä, jotka niin tekevät. Jokainen meistä taapertaa tyylillään. 💗 Minusta saa seuraa esimerkiksi ostoskeskuksiin pyörimään ja ihmettelemään, että mitä tällainen lähempänä 40 kuin 30 ikävuotta oleva nainen voi oikein tehdä, jotta silmäpussit eivät roikkuisi poskipäiden alapuolella tai syödä lihomatta?! 😆 Pilke silmäkulmassa totta kai! Ruoka on ihanaaaa! Videopeleistä en valitettavasti ymmärrä kuin sen, että meidän lapset pelaa Robloxia ja Minecraftia. Käyn harvoin yöelämässä, joten minusta et välttämättä saa kovin usein yökerhoihin seuraa, mutta silloin tällöin sporttibaari, keikka tai terassi kiinnostavat. Musamaku on monipuolinen, myös isommille keikoille on pari kertaa tullut matkattua Tukholmaan ja Tallinnaan. Festarit puolestaan eivät oikein ole mun juttu, vaikka nuorempana niitäkin tuli totta kai rymyttyä läpi. Nykyään järjestän mieluummin grillijuhlia ja illanistujaisia hyvän ruoan ja juoman merkeissä. Kohtahan olisi rapukausi ovella! 🦀 En hae pelkkää kirjekaveria, vaan olisi kiva pystyä näkemään. Olen joskus vähän huono kirjoittelemaan, soitan useammin ja pyrin mielellään sopimaan tapaamisia, tarvittaessa pitkällekin ja pidän sopimistani asioista kiinni. Alan melko helposti höpöttämään ja kertoilemaan kaikenlaista omasta elämästäni, joten toivottavasti sinäkin pystyt ainakin jossain vaiheessa avaamaan omaa elämääsi, muutoin ystävyys jää aika pintapuoliseksi hengailuksi ja sään ihmettelyksi. Siis tätä kaikkea kun lukee, taidan olla lähempänä boomeria kuin Gen Z:n edustajaa 🫠, mutta jos tuli sellainen viba, että meillä voisi natsata, laita viestiä! 😄

Samankaltaiset profiilit