Samanhenkinen ystävä etsinnässä
- Sukupuoli ja ikä:
- Nainen27v
- Sijainti:
- Espoo, Uusimaa
- Aktiivisuus:
- Aktiivinen tänään
Kuvaus
Moi! Olen 27-vuotias nainen, ja asustelen Espoossa. Perheeseen kuuluu kumppani sekä kissa. Etsisin samanhenkistä naispuolista ystävää/ystäviä, iällä ei väliä. Viihdyn erittäin hyvin kotona sekä lähinnä rauhallisissa paikoissa, joten uusien ystävien löytäminen on haastavaa. Tämän vuoksi rohkaistuinkin laittamaan ilmoituksen tänne! Etsisin ystävää jakamaan elämän menoa, juttelemaan ja pohtimaan syvällisempiä asioita mitä kummalla tahansa on mielessä, tai jostakin kevyemmästä kiinnostavasta asiasta tai ilmiöstä jutustelua. Ihan vain yhteydessä olemista ja toisen kuuntelemista, ja tapaamista silloin tällöin. Koen että kanssani voi jutella monista eri asioista, olen hyvin avarakatseinen ja kiinnostunut monesta eri jutusta. Toisten rajojen kunnioittaminen ja luotettavuus ovat minulle tärkeitä asioita (ja toivon näissä myös vastavuoroisuutta), eikä ole painetta olla jatkuvasti yhteydessä, ihan miten elämä antaa myöden. Olen introvertti ja ihan jokapäiväinen yhteydenpito ei ole minullekaan tyypillistä. Olen luonteeltani empaattinen, analyyttinen, herkkä ja ymmärtäväinen. Pyrin aidosti asettumaan toisen asemaan enkä koskaan oleta tietäväni parhaiten, miten jonkun toisen kuuluisi elää. Arvostan juuri oman polkunsa kulkijoita ja pyrin sellainen myös itse olemaan! Olen myös huumorintajuinen, kanssani saa mielellään hassutella omalla tyylillään! Aitous on minulle erityisen tärkeää, arvostan uskallusta olla juuri oma itsensä. Elämänmenoni on hyvin rauhallista, ja pohdin paljon miten tekisin elämästäni juuri omannäköistä. Muun muassa tässä pohdinnassa toisen kokemukset ja mielipiteet olisivat kiinnostavia kuulla! Monet osa-alueet minimalismissa puhuttelevat minua; elämän yksinkertaistaminen niin, että energiaa jää kaikista tärkeimmille asioille. En siis ole kulutuskulttuurin ystävä, ja en käytä päihteitä. En ole myöskään missään somessa. Olen hyvin maanläheinen ja olen lähiaikoina innostunut myös erilaisista luonnonmateriaaleista. Olen myös alkanut neuloa, en ehkä ole siinä erityisen lahjakas mutta se on mukavaa! Vapaa-ajallani katselen paljon tv-sarjoja (ikisuosikki Frasier, top-listalla myös Frendit, Sopranos ja Narcos, näitä voisin katsoa yhä uudestaan!), luen (lähinnä tietokirjoja, aihealueina esimerkiksi psykologia, päihteet, minimalismi, avaruus, mutta psykologiset romaanit kiinnostavat myös), pelailen jalkapalloa ja videopelejä (tällä hetkellä vanha kunnon Rayman sekä Fallout 4) ja käyn kävelyillä. Piirtäminen on myös minulle tärkeää, piirrän tyypillisesti hyvin abstrakteja kuvioita, yritän purkaa ajatuksia ja tunteita paperille sen enempää niitä rajoittamatta. Opiskelen tällä hetkellä itsenäisesti ruotsia, ja espanja on kielenä myös hyvin lähellä sydäntäni. Jos tuntuisi, että olet kanssasi samanhenkinen tai että voisimme tulla juttuun, laita minulle ihmeessä viestiä! Voisimme pikku hiljaa tutustua toisiimme paremmin, ja nähdä kasvokkain jos yhteys löytyy.