Kuvaus

Hei, olen jokunen vuosi sitten Keski-Suomeen muuttanut nainen. Suuri toiveeni on löytää ystävä, jonka kanssa jakaa ilot ja surut, käydä teellä/kahvilla, ehkä kävelylläkin. Mukavaa olisi myös käydä yhdessä vaikka elokuvissa, teatterissa tai jollakin keikalla. Jomman kumman luonakin voisi välillä istuskella ihmettelemässä maailman menoa. Pidän lukemisesta, käyn kävelyllä koirieni kanssa, teen käsitöitä (kudon=neulon), mielelläni hääräilisin puutarhassa, jos sellainen olisi, tuunailen välillä huonekaluja yms. Olen positiivinen luonne, iloinen ja huumorintajuinen. Alussa ujohko, tosin puhelias kun tutustun paremmin. Työssä käyvä, joten töistä on tuttuja, muttei ystävää, samoin kuin harrastuksistakaan ei ole ystävää löytynyt. Raitis ja tupakoimaton olen. Tähän hätään ei mitään nasevaa lopetusta löydy, joten sinä toinen yksinäinen, olehan yhteydessä :)

Samankaltaiset profiilit