Kuvaus

Hei! Olen Saksalais-Suomalainen ja 24 v. Elään jo 18 vuotta Saksassa, mutta tulen joka vuosi Suomeen, jos vain jotenkin mahdollista, näkemään isän-puolista perhettä. Sen takia suomen kielen taitoni ei ole täydellinen. ^^' Mutta, tänä vuonna tulen Suomeen Ruisrockin vuoksi! Tämä on ensimmäinen kerta mulle ja olen tosi innostunut, mutta näillä näkymin mun täytyy mennä yksin. Ehkä sä haluat mennä yhdessä mun kanssa, jos etsit itsekin vielä ystävää festareille! Olisi tosi kivaa tutustua suhun :)) <3 Pauliina :) Lisätietoja musta, jos haluat lukea ^^': - opiskelen erityisopettajaksi Saksassa, mutta kirjoitan juuri kandintyöni yhdenvertaisuudesta Suomen koulujärjestelmässä xD - rakastan eläimiä - luen juuri eniten romantasy kirjoja (romance + fantasy) - kuuntelen tosi paljon true crime podeja

Samankaltaiset profiilit