Heips đ«đ§đ»
- Sukupuoli ja ikÀ:
- Nainen25v
- Sijainti:
- Tampere, Pirkanmaa
- Aktiivisuus:
- Aktiivinen tÀnÀÀn
Kuvaus
Heips, etsin uutta ystĂ€vyyttĂ€ elĂ€mÀÀn đ«¶đ» TĂ€rkeitĂ€ tyyppejĂ€ löytyy elĂ€mĂ€stĂ€ ja muutama ihana ihan tÀÀltĂ€kin vuosien takaa matkassa mukana, mutta kaipaan piireihini laajennusta! Etsin jotain pitkĂ€aikaisempaa, sellaista pysyvÀÀ liveystĂ€vyyttĂ€! TĂ€ssĂ€ lyhyesti muutamia pointtauksia itsestĂ€ni, ehkĂ€ löytĂ€isit jotain samaistuttavaa myös itsestĂ€si? TykkÀÀn paljon taidejutuista - tĂ€llĂ€kin hetkellĂ€ on monta projektia pöydĂ€llĂ€ ja kotini on myös tavallaan tĂ€llainen vĂ€rikĂ€s oma pieni taidekollaasi kaikesta omasta, ilahduttavasta ja tĂ€rkeĂ€stĂ€. Inspiroidun helposti ja seura nĂ€ihin juttuihin olisi myös kaivattua sillĂ€ vielĂ€ en ole lĂ€hipiiristĂ€ nĂ€ihin kĂ€dentaitoihin löytyvÀÀ jaettua kiinnostusta löytĂ€nyt! EnkĂ€ siis vĂ€itĂ€ olevani mikÀÀn taiteilun ammattilainen, tai edes useinkaan tietĂ€vĂ€ni ideaa pidemmĂ€lle ja tekniikatkin rakentuu matkan varrelta useimmiten xD EnemmĂ€nkinkin siis utelias ja kokeilumielinen visualisti olen jos jotakin xD LĂ€hden mielellĂ€ni myös kokeilemaan kaikenlaista uuttakin ja myös ihmettelemÀÀn taidetta vaikka museoon tai muihin tapahtumiin! Työskentelen myös lasten kanssa tehtĂ€vĂ€ssĂ€ työssĂ€ ja nÀÀ hommat on mulle myös tĂ€rkeĂ€ mielenkiinnon ja luovuuden lĂ€hde elĂ€mÀÀn! TykkÀÀn myös liikuttavista aktiviteeteista ja mulla on myös koira ja tykkÀÀn senkin kautta liikkua paljon myös luonnon ÀÀrellĂ€ ! LĂ€hden mielellĂ€ni mukaan kokeilemaan uuttakin liikuttavaa menoa, mukaan lenkeille tai vaikka metsĂ€n keskelle istuskelemaan! No vaikka Musiikista, mun maku yltÀÀ aika laajasti kaikenlaiseen, keskityn paljon lyriikkaan, fiilikseen ja tunneyhteyteen teoksissa. TykkÀÀn kĂ€ydĂ€ tĂ€rkeiden artistien keikoilla ja olen kesĂ€llĂ€ menossa ystĂ€vĂ€n kanssa myös esim festareilla kĂ€ymÀÀn. Baarit ja juominen on mulle seurakysymys, mutta enemmĂ€n satunnainen valinta - mutta hyvĂ€ seuran ja vaikka muutaman viinilasin kanssa höhötellen tyhmille jutuille sopii toki aina vĂ€lillĂ€! NĂ€in. Toivottavasti jaksoit lukea ja ehkĂ€ jopa pistÀÀ viestiĂ€ tĂ€nnepĂ€in. Etsin tosiaan jotain pysyvĂ€mpÀÀ ja tosissani, joten siis olis aika kiva jos voisit vastauksessa jotain lausetta pidempÀÀ avausta pistÀÀ! :) kerro vĂ€hĂ€n itsestĂ€si, kysy tai kerro jotain mukavaa ! đ«đ«¶đ»