Kuvaus

Hei, Olen 61 -vuotias työssäkäyvä, liikkuva, utelias, oppimiskykyinen, seikkailunhaluinen, yksin elävä ja omillaan toimeen tuleva nainen. Ystäviä on, mutta puuttuu vielä sellainen, jonka kanssa olisi kiva käydä konserteissa, teatterissa, pörrätä silloin tällöin pitkin Suomenmaata ihaillen mahtavaa luontoa ja tehdä pikkureissuja Eurooppaan, nauttien kaupunkien menosta ja kulttuuritarjonnasta. Kaukomaat tai rantalomat eivät kutsu enää, mutta kaupunkilomat ja salattujen helmien löytäminen koto-Suomessa ja Euroopassa sitäkin enemmän. Kiinnostuksen kohteena on ihmeellinen elämä - se, mitä silmät näkevät, korvat kuulevat ja sydän tuntee. Jos tykkäät myös akkujen täyttämisestä taiteita ihaillen, kulmien taakse kurkkaillen, tietoja ja kokemuksia keräten, luonnosta maalta ja mereltä sekä hyvästä ruoasta ja viinistä nauttien, eikä ooppera tai balettikaan ole sinulle absoluuttinen no-no, ota yhteyttä. Jos tunnemme olomme toistemme seurassa turvalliseksi, ei muuta kuin seikkailemaan vaan. Kirjoittelemisiin, tutustumisiin, tapaamisiin Irtsu

Samankaltaiset profiilit