Kuvaus

Moi! Oon 18v ihminen (emmätiiälegit) helsingistä ja etin uusia kavereita. Oon mukava ja puhelias ja vähän myös nörtti. Tykkään vähän kaikesta mutta erityisesti musiikista, taiteesta ja pelaamisesta. Tykkään käydä ulkona spontaanisti ja vierailla vähän missävaan ja ettisin jonkun kenen kanssa lähteä aina välillä ties minnekkin. Viikonloppu reissu tallinnaan tai museo käynti mieleiseen näyttelyyn. Baareihinki voin lähtee vaik ei mul kauheesti kokemusta niistä oo. Mua ei myöskään haittaa urheilu eli jos tarvitsee salikaveria tai jotain kenen kanssa tulis liikuttua niin mieluusti sitäkin teen. Eniten toivoisin ”oikean elämän” kavereita eli näkemistä kun ulkonakin pitäis käydä… Kiitos kun luit ja toivottavasti laitat viestiä!

Samankaltaiset profiilit