Kuvaus

Silirimpsis sano mummo lumessa, kun puolukkaan hukkui. ☻️ Kerro sun paras vitsi tai vaikka, että mitä sulle oikeesti kuuluu? Millon oot nauranut viimeksi? Yllättävän paljon ihminen muuttuu reilussa puolessa vuodessa, vaikkei varsinaisesti mikään muutu. Mutta edelleen kaverin paikka vapaana, jotkut asiat on hyvä pitää muuttumattomina 😁 Ja edelleen itse olen 50/60 yhtä syvällinen, mitä tyhjäpääkin ja pidän yhtä paljon metsäpoluista kuin vaikka kaupungeista. Molempiin eksyn liian harvoin, suuntavaisto on silti olematon. Joskus elämä myös tuntuu, että on ikään kuin hukassa ja odottaa jotain, muttei silti tiedä mitä odottaa. Mutta syvällisiä en ole edelleenkään oppinut puhumaan ja toisaalta ajattelen enemmän kuin mitä päästän sanoja ulos. Hiljaisuus on parasta, mutta olen silti ihan hyvä kuuntelija. Luonteeltani olen introvertti 🌟🏠🐭, hitaaaaaaaaasti tutustuva, mutta ihan rento, ystävällinen ja hauskakin, jos oppii tuntemaan ja luonteet kohtaa. Maailmassa parasta on hymy ja nauru. Toivon ennemmin yhtä spesiaalia ihmistä, kuin kasaa sinne päin. Uskon myös kaikenlaiseen hömppään ja olen intuitiivinen ihminen. Tällä hetkellä haaveilen Karibian risteilystä, britakakusta ja katuliiduista, joilla värittää räsymatto asfaltiin. 🏖🥥🦩 Mistä sää?☺️

Samankaltaiset profiilit