Kuvaus

Helou! Oon 28-vuotias töissä käyvä oululainen mies. Viime aikoina on tuntunut, että ois kiva tutustua uusiin ihmisiin ja löytää kavereita, joiden kanssa vois viettää aikaa ja keksiä kaikenlaista tekemistä. Ois mukava löytää joku tai vaikka muutamakin tyyppi, joiden kanssa vois hengailla, ulkoilla, pelata lautapelejä tai tehdä ihan mitä vaan hauskaa tulee mieleen. Tykkään erityisesti sellasista kaverisuhteista, joissa voi sekä höpötellä kaikenlaista että vaan viettää aikaa ilman sen kummempaa ohjelmaa. Luonteeltani oon rauhallinen ja huumorintajuinen, vaikkakin alkuun ehkä vähän ujo ja hiljanen. Kun tutustutaan paremmin, niin mullakin kyllä juttua riittää. Oon myös aika pohdiskeleva tyyppi ja kun tutustuu vähän paremmin, niin tykkään keskustella vähän syvällisemmistäkin aiheista, mutta en ota elämää kuitenkaan liian vakavasti. Mun juttuja on mm. jääkiekon seuraaminen, musiikin kuuntelu, ulkoilu, lenkkeily, lautapelit, pakohuoneet, sarjat ja silloin tällöin myös kokkailu tai leipominen. Lisäksi tulee välillä innostuttua vähän milloin mistäkin, joten uusien juttujen kokeileminenkin kiinnostaa. Baari-iltoihin musta ei todennäköisesti saa seuraa, mutta melkein kaikkeen muuhun kyllä! Etsin kavereita sukupuolesta tai paikkakunnasta riippumatta. Jos satut asumaan lähempänä, ois kiva jossain vaiheessa nähdä myös ihan livenä, jos kemiat kohtaa :D Jos oot itsekin kaipaillut uusia tuttavuuksia, lautapeliseuraa tai ihan vaan ihmistä, jonka kanssa vaihtaa kuulumisia, niin laita ihmeessä viestiä :D

Samankaltaiset profiilit