Kuvaus

Heipsan! Täällä kirjoittaa herkkä taiteilijasielu, joka etsii elämäänsä aitoja ja kestäviä ihmissuhteita. Vastavuoroisuus on minulle tärkeä arvo ja minuun yhteyttä ottaessasi toivon sinulta samaa. En kaipaa enää yhtään lisää niitä, jotka eivät ota minuun ikinä yhteyttä ja unohtavat olemassaoloni jos en kannattele koko yhteydenpitoa omilla harteillani. En vaadi jokapäiväistä yhteydenpitoa, (vaikka tämäkin sujuu jos oikein hyvin klikkaa!) mutta enää en jaksa olla se jonka pitää aina tehdä aloite. Olen sosiaalinen introvertti, puhelias persoona ja nauru on supervoimani. Luonteeltani olen mm. luova, huumorintajuinen, pääosin rauhallinen, herkkä, tunteellinen, välittävä ja tarkkaavainen, joskus kenties hieman hyvällä tavalla kuriton nainen, minussa on siis villikin puoli. Olen lempeyttä ja jämäkkyyttä samassa paketissa. 😄 Elämäntilanteeltani olen tällä hetkellä kahden tutkinnon työtön taiteilija. Mielenterveyssyistä myös pitkällä sairauslomalla. Yksinäisyydellä on elämääni ja mielenterveyteeni suuri, negatiivinen vaikutus. Toivon siis myös ymmärrystä mielenterveyden asioista, sillä itse kamppailen mielenterveyteni kanssa. (Tästä kerron kysyttäessä lisää) Asun yksin ja eloa asuntooni tuo vain 14-vuotias kissani. Minulla ei ole tai ole koskaan ollut kumppania. Muuta perhettä kyllä löytyy samasta kaupungista. En haluaisi aina kokea kaikkia elämän asioita pelkästään omassa seurassani. Joskus kokemukset tuntuvat tyhjiltä kun niitä ei voi jakaa kenenkään kanssa. Pitkään jatkunut yksinäisyys tuntuu uuvuttavalta. Haluaisin siis elämääni ihmisiä joiden kanssa kokea ja jakaa elämää. Mielenkiinnonkohteisiini lukeutuvat esim. musiikki, elokuvat, palapelit, videopelit, sanaristikot, kulttuuri, mielen kiemurat ja yleinen elämän pohtiminen. Tykkään myös keskustella monenlaisista asioista päivän kuulumisista henkisiin syvällisyyksiin. Pakko kai mainita että olen itse ulosannissani avoin kirja. 😂 Etsin ystäviä (ikähaarukka abaut 24-38v mutta ei niin pilkulleen tarkkaa), joilla olisi kirjoittelun lisäksi mielellään aikaa ja intoa puhua puheluita discordin tai vaikka wapin kautta. Olethan siis valmis äänipuheluihin! Älä kuitenkaan arkaile ottaa yhteyttä vaikka kirjoitellen tutustuminen olisi enemmän sinun juttusi, useimmiten annan mahdollisuuden. Kirjoittelen kuitenkin monien ihmisten kanssa, joten joskus viesteihin vastaaminen ottaa minulta aikansa. Kehotan siis kärsivällisyyteen. Siihen on syynsä miksi etsin miespuolisia ystäviä. Olen saanut nyt useamman kerran huomata että minun on vaikea kokea ystävyyteen tarvitsemaani henkistä yhteyttä toisiin naisiin taikka kemiat muuten vain eivät kohtaa. Toivon tutustumiselta avoimmuutta sen suhteen että jos kemiat eivät vain kohtaa niin yhteydenpitoa ei tarvitse väkisin jatkaa, en ole hyvä ystävystymään väkipakolla jos en tunne mitään yhteyttä toiseen ihmiseen. Mutta olen valmis antamaan mahdollisuuden, joten ota rohkeasti yhteyttä! Sillä ei ole niin suurta väliä missä päin Suomea asustat, mutta mitä lähempänä olet niin sitä todennäköisemmin voimme tavata kasvokkain. Lähtökohtaisesti snäppikaveruuksia kohtaan olen skeptinen aikaisempien kokemusten perusteella, mutta ei sekään täysin poissuljettua. En myöskään pysty kaveeraamaan kulmikkaiden pilkunviilaajien tai keskustelutaidottomien kanssa. Ota ihmeessä yhteyttä, jos ilmoitus puhutteli ja olet aidosti kykenevä keskustelemaan etkä jumita juttelua kahden sanan vastauksiin jotka eivät vie keskustelua lainkaan eteenpäin. Ja huom! Etsin suomenkielisiä ihmisiä.

Samankaltaiset profiilit