Kuvaus
Moro, Täällä reilu kolmekymppinen oululainen mies. Kaipailisin uusia kavereita elämääni. Oon luotettava, rauhallinen ja ihan chilli mies. Tykkään pelata pleikkarilla ja käydä ulkoilemassa. Käyn kokopäivä töissä ja asun yksikseen. Ainakin omasta mielestäni musta voisi saada hyvän ystävän. Yhteydenpitoon löytyy whatsapp, snapchat ja discord mm.