Kuvaus

Löytyisiköhän vielä aikuisiällä hyvä ystävä tai ainakin hyvää seuraa näin alkuun. Elämässä muutoin kaikki rullaa mukavasti omalla painollaan, mutta uudelle (suurinpiirtein samaa ikäluokkaa olevalle) ystävälle olisi tilaa. Hyvän päivän tuttuja on ja löytyy se läheisempi ystäväkin, mutta asuu nykyään kauempana. Lähtisin mielelläni esimerkiksi luontopolulle nuotion ääreen tai sienestämään. Dartsia heittelemään tai kevyitä lautapelejä pelaamaan. Museoon, ravintolaan tai muulle satunnaiselle irtiotolle kahdeksasta neljään arjestani. Ystävyydeltä toivoisin kuitenkin kevyen puuhastelun lisäksi nimenomaan tietynlaisen henkisen yhteyden löytymistä. Vaivatonta kaverisuhdetta, jossa voi avoimesti olla oma itsensä ja keskustella henkilökohtaisemmistakin aiheista. Pidän hyvästä ruuasta ja juomasta. Nautin muutoinkin monista kauniista asioista, kuten luonnosta, taiteesta ja musiikista sekä joskus myös niistä vähemmän kauniista. Sanottakoon kuitenkin etten ole tyylitietoinen ja intellektuelli gallerioiden kiertelijä vaan pikemminkin kauniiden asioiden ihmettelijä fiilistelijä. Olen empaattinen ja avarakatseinen sekä perusolemukseltani hyväntuulinen. Mielenmaisemani on leikkisä, värikäs ja hyvin laaja. Arvostan toisessa empaattisuutta, avarakatseisuutta, rentoutta ja tervettä itseironiaa. Sukupuolella ei ole väliä, en etsi parisuhdetta vaan ystävää. Voit laittaa kevyin mielin viestiä, jos tuntuu, että jokin ilmoituksessani herätti mielenkiintosi. Mielelläni kuulisin kuka olet ja mitä etsit.

Samankaltaiset profiilit