Kuvaus

Täällä kirjoittelee 24 vuotias nainen Tampereelta. Oon asunu Tampereella kohta viisi vuotta mun poikaystävän kanssa, mutta yhtään kaveria ei oo vielä löytynyt, kun aikuisiällä on niin haastava tutustua uusiin ihmisiin ainakin mun mielestä 😅 Olis ihana löytää sellanen kaveri, jonka kanssa näkemiset ei jää vaan pariin kertaan ja pidettäisiin säännöllisesti yhteyttä. Mä oon luonteeltani tosi rauhallinen, huumorintajuinen ja mulle on helppo puhua. Rakastan syvällisiä keskusteluja. Nyt kesäkuun alussa syntyy meidän esikoispoika, niin ois mahtavaa löytää äitikavereita/muita odottajia ja seuraa esim. vaunulenkeille. Lähellä sydäntä on kokkaus ja leipominen ja uusien reseptien kokeilu. Minusta saa seuraa esim. shoppailemaan, kirppiksille ja kahvilaan. Mutta kaikkiin uusiinkin juttuihin olen avoin lähtemään! Vauvavuoden jälkeen ois tarkotus aloittaa opiskelu sosionomiksi 😊 Laita viestiä vaikka snäpissä jos kiinnostaa tutustua: @millatzu12

Samankaltaiset profiilit