Tällä sivulla näet kaverihakuilmoitukset alueelta Pohjois-savo. Löydä pelikavereita, harrastusseuraa tai juttuseuraa ja ota yhteyttä suoraan sivuston kautta. Voit rajata tuloksia iän, sukupuolen ja aiheiden mukaan.
Löytyskö ihmistä jolle voisi jutella ihan mistä vaan. Pitkäaikaista ystävyys suhdetta haussa. Liikunnallinen harrastusseurakin kiinnostaa ja ajanvietto notskilla.
Hei! Olen 30-vuotias nainen, joka kaipaa elämäänsä turvallista ja maanläheistä ystävää miehestä juttuseuraksi ja yhteisiin tekemisiin. Minulla ei ole ollut kunnollista isähahmoa, ja olisi hienoa tutustua kokeneempaan ihmiseen, jonka kanssa voisi vaihtaa ajatuksia ja arkea. En etsi intiimiä suhdetta. Tykkään mm. kävelyistä, pallopeleistä, hyvästä ruoasta ja keskusteluista, elokuvista ja museoista. Olen luotettava, empaattinen ja huumorintajuinen. Arvostan selkeitä rajoja, kunnioittavaa käytöstä ja sovittuja aikatauluja. Toive sinusta: olet noin 45–70-vuotias, tasapainoinen, kuunteleva ja ystävällinen. Toivon, että tapaamme julkisilla paikoilla ja pidämme yhteyden alkuun viestillä/puhelulla. Jos tämä resonoi, kirjoita lyhyt esittely: ikä, paikkakunta ja muutama kiinnostuksen kohde. Kirjoittele, jos tämä kuulostaa sinulta.
Moikka Haen uusia ystäviä/ystävää täältä päin. Voit toki olla muualtakin. Olisi kiva saada seuraa kahville, yksille, kiertelee kirppiksiä tai mettään rämpimään tms. Oon huumorintajuinen (mustahuumori on ihan parasta), mukava, ja suorapuheinen, oon välillä aika ronski suustani. Miun kanssa pystyy keskustelemaan aiheesta ko aiheesta. Olisi kiva jakaa erilaisia ajatuksia maan ja taivaan väliltä jonkun kanssa. Oon ainoastaan hakemassa uusia ihmisiä elämääni en suhdetta. Tuossa jotain miusta, tutustumalla selviää enempi. Haen ainoastaan naispuolisia ihmisiä elämääni. Laita rohkeasti viestiä! :) Ilmoitus ei vanhene.
Saa ottaa yhteyttä minuun jos tarviit kuuntelijaa ym. Heteromies täällä moi! Ajanviettoseuraa lenkille , illan istujaisiin , patikointiiin, pohjoismaata kiertelee kesäisin. Ja vaikka hellittelyyn ym Ja saa ehdotella jos tarviit apua jossain askareissa sillä on jotain kädentaitoa kertynyt eri aloilta tai tehdään yhdessä vaikka polttopuita niin on hauskempaa. Nainen tutustutaanko? Alkoholi ja tupakka ei kuulu minun päiviin. Minuun voi ottaa rohkeasti yhteyttä kaiken ikäiset luotettavasti ! Jos vaikka tarvii jotain neuvoo ym
Aikuisena ystävän löytäminen on vaikeaa, jos ei ole harrastuksia eikä lapsuudessa ja nuoruudessa luotuja ystävyys suhteita. Sen takia ajattelin kokeilla josko täältä tavottaisi muita ystäviä kaipaavia.
Vapaa 77 vuotias yksinäisyyteen kyllästynyt nainen, etsin kaveria ystävää luotettavaa miestä. Yhdessä voisimme etsiä molemmille sopivan harrastuksenkin. Olen hyvä kuuntelija, kuunnellaan toisiamme. En käytä alkoholia enkä tupakoi. Huomioi välimatkamme Kuopioon jotta voisimme tavatakin. Ota yhteyttä keskustellaan.
Moikka! Oon 29-vuotias nainen ja etsin uusia tuttavuuksia Kuopion suunnilta. Oon parisuhteessa, joten etsin pääasiassa naispuolisia kavereita. Tykkään liikkua, kokeilla uusia reseptejä keittiössä ja matkustella. Etsin kaveria, jonka kanssa voisi vaihtaa kuulumisia matalalla kynnyksellä, lähteä vaikka kokeilemaan uutta harrastusta tai ihan vaan kahville, tai mitä ikinä keksitäänkään. Etsin seuraa, jossa molemmat saavat olla täysin omia itsejään ilman esittämistä. Olen introvertti, joten arvostan aitoja kohtaamisia – sellaisia, joissa ei tarvitse suorittaa ja joissa hiljaiset hetket eivät haittaa, vaan ovat osa rentoa yhdessäoloa. Ota rohkeasti yhteyttä, mikäli kiinnostus heräsi.
Olisi mukava laajentaa kaveripiiriä ja löytää naisia, joiden kanssa voisi nauraa ja höpötellä kahvikupin (tai joskus lasillisen) äärellä. Voitaisiin käydä vaikka kävelyllä, bingossa, leffassa, lautapeli-illassa tai keikoilla (musiikki / stand up) – tai keksiä jotain ihan muuta. Eläinten hyvinvointi on minulle sydämen asia ja se näkyy arjessani 🌱 Olen empaattinen, rauhallinen, huumorintajuinen tyyppi ja tykkään sekä syvällisistä keskusteluista että rennosta jutustelusta. Arvostan ystävyydessä sitä, että molemmat pitävät yhteyttä 😊 Asun miehen ja kahden rescue kissan kanssa. Ikää minulla on 43 vuotta mutta sinun iälläsi ei ole väliä, kunhan kemiat kohtaavat 😁 Jos ajattelet että voitaisiin tulla juttuun, laita viestiä vaikka kertomalla vähän itsestäsi tai ehdottamalla mitä tehtäisiin 😊
Kaverit on kaikki hävinneet,omien muuttuneiden elämäntilanteidensa takia.kuopion alueelta haen kavereita..mitä minuun tulee niin.. olen erittäin huumorintajuinen ihminen kaikenlainen huumori uppoaa, alkuun olen hiljainen ja vaikutan ujolta mutta sitten kun sokka on irti sokka on irti 😬voijaan jutella ihan höpöhöpö asioista tai vakavistakin asioista, Lenkkeily ja höpöttely seuraa naispuolisista ihmisistä jos sattuu jutut menemään "tyttöjen juttujen" puolelle luonto on lähellä sydäntä ja raitis ilma, kahvillakin voidaan käydä! en keksi tähän kyllä rehellisesti mittään, laita viestiä jos joku kuullosti vähäkään jollekin 😎
Etsin naiskaveria keskusteluun,pyörälenkille ym hauskan pitoon,ota reilusti yhteyttä niin päästään keskustelemaan asioista ja ulkoilemaan.
Moi! Olen 28-vuotias mies Kuopiosta. Kaipaan elämääni lisää kavereita, sellaista seuraa, jossa voi olla rennosti oma itsensä ja jutella ilman turhaa esittämistä. Viihdyn parhaiten kahdenkeskisissä tai pienissä porukoissa. Tykkään rauhallisista illoista, hyvästä ruoasta, parista lasista viiniä ja keskustelusta, jossa voi olla samaan aikaan sekä keveyttä että vähän syvempääkin pohdintaa. Usein keskustelu lähtee ihan arkisista asioista ja päätyy johonkin yllättävään suuntaan. Kesällä tykkään esimerkiksi piknikeistä, ja festaritkin ovat olleet yllättävän kivoja silloin kun olen käynyt. Usein itse tekeminen on toissijaista, tärkeämpää on seura ja se, että juttu kulkee. Huumorini on aika tilannekohtaista ja usein vähän itseironista. Nykyiset kaverini ovat pääosin naisia, joten olisi kiva löytää myös miespuolista seuraa tasapainoksi. Olen luonteeltani rauhallinen, pohdiskeleva ja helposti lähestyttävä. Tykkään kuunnella ja innostun hyvistä keskusteluista. Mainitsen myös avoimuuden vuoksi, että olen homo, haen kuitenkin nimenomaan kaveriseuraa. Jos tuntuu, että voitaisiin tulla juttuun, niin laita viestiä :) WhatsApp ja Telegram löytyy.
Moi! 🩷 Oon muuttanu Kuopioon opiskelemaan ja ois kiva löytää uusia ystäviä Kuopion suunnilta! Tykkään käydä aktiivisesti kuntosalilla sekä fiiliksen mukaan ulkoilen/käyn kävelyillä. Ois ihanaa saada seuraa esim. kävelylenkeille 🌼 Muutenkin tykkään kaikesta tekemisestä laidasta laitaan, oon avoin monelle eri tekemiselle! Oon rauhallinen, mut samalla melko ulospäinsuuntautunu ja rento. Etsin vain naispuolista kaveriseuraa 🫶🏻☺️
Hei! :3 Täällä suht yksinäinen 35v Kuopiolainen mies. (Vaikka tunnen itseni nuoremmaks, koska näytän myös ikäistäni nuoremmalta) Kaverit ovat kadonneet kukin minnekkin elämäni aikana. Muutama kaveri löytynyt täältä kaverihausta mutta lisää mahtuu elämään! :3 Olisi mukava löytää uusia kavereita joiden kanssa mahdollisesti nähdä ja viettää aikaa. Mutta pelkkä juttuseura netin välityksellä kelpaa myöskin tai peliseura! Olen eläkkeellä joten vapaa-aikaa sitä riittää. :D Tykkään tuhlata aikaani pelien (PS5/PC/Switch 2) ja sarjojen ja leffojen parissa. Pelailen myös nettipokeria. En juo alkoholia ollenkaan ja muutenkaan en käytä päihteitä. Luonteeltani olen alkuun ujo, mukava, huumorintajuinen ja rehellinen tyyppi joka tykkää jutella pitkiäkin keskusteluja. Tykkään eläimistä vaikka itselläni ei ainakaan tällä hetkellä löydy. Mikäli kiinnostaa tutustua niin laita ihmeessä viestiä! c:
Olen Kuopiossa asusteleva nainen. Tykkään liikunnasta ja mielelläni kokeilen kaikkea uutta 🙂 Luonteeltani olen positiivinen iloinen ja suvaitsevainen. Työskentelen hoitoalalla. Laita viestiä jos haluat tutustua paremmin 😉 ps elämänkumppani miulla jo on.
Olen introvertti ja jokseenkin erilaiseksi itsensä tunteva nuori mies. Minulla kestää melko pitkään päästä ylitse alkukankeudesta uusien ihmissuhteiden kohdalla. Kaikesta huolimatta olen pohjimmiltaan hyväntahtoinen ja luotettava tyyppi. Monen mielestä vitsikäskin. Minulla on monia mielenkiinnon kohteita ja harrastuksia. Tällä hetkellä erityisesti terveys, liikunta ja itsensäkehittäminen kiinnostaa. Kirjoitan myös kappaleita ja sävellän musiikkia. Haen lähtökohtaisesti nettituttavuutta, mutta toivoisin että se johtaisi tuttavuuteen myös netin ulkopuolella. Olisi kiva löytää joku, jonka kanssa viettää nämä kesäpäivät yhdessä. Olen myös valmis matkustamaan toiselle paikkakunnalle, joten sen ei tarvitse olla rajoite meidän tutustumiselle.
Morjens! Elämäntilanteen muututtua hakusessa kavereita/ystäviä Kuopion alueelta seuraksi ulos, salille, pelaamaan jne. Tykkään itse kokeilla uusia harrastuksia, tällä hetkellä käyn kuntosalilla ja pelailen tietokoneella/ps5 lla. Kuopiossa olen asunut 6 vuotta mutten ole oikein keskittynyt uusien ihmisien tapaamiseen vaan ollut parisuhde orientoitunut. Työskentelen vuorotyössä hoitoalalla. Ulkoisesti näytän kuulemma siltä ettei uskaltaisi lähestyä (tatuoinnit ja vihainen ilme), mutta itse koen olevani sosiaalinen ja mukava kun kemiat kohtaa :D. Elämän eliksiirinä toimii hevimusiikki, nikotiini ja kofeiini. Tästäpä siis seuraa vaikka oluelle näin kesän saapuessa, peliseuraksi, ajelemaan tai vaikka kävelylenkille. Viihdyn myös luonnossa ja kesäisin tulee heittokalastusta harrastettua. Mikäli ilmoitukseni herätti kiinnostuksen niin laitappa viestiä tulemaan :). Aluksi tutustun mieluiten snapchatin kautta, ei välttämätöntä. Sukupuolella ei väliä kerta kaveri etsinnässä.
Moi! Löytyiskö täältä äitikavereita? Olen saamassa ensimmäistä lastani reilun kahden kuukauden päästä ja olisi mukava tutustua muihin äiteihin.
Kaipaisin luotettavaa, mukavaa ja rauhallista juttukaveria. Iällä nyt ei ole väliä, ja toivottavasti meillä myös olisi jotakin yhteistä. Tykkään lenkkeillä, juosta ja luontoon on päästävä aika ajoin. Tykkään myös paljon eläimistä. Tykkään poltella kynttilöitä. Tämä ilmoitus ei vanhene.
Olen yksin asuva mies ja etsin kaveria ainakin keskusteluun, ehkä myös lenkille ja yhteisiin harrastuksiin. En ole uskonnollinen, joten kovin vahvasti uskovat eivät pärjää kanssani. Talvella hiihdän, kesällä pyöräilen mukavissa maisemissa sekä teen kävelylenkkejä. Urheilua tai kaupallisia kanavia en seuraa, katson ohjelmat mieluiten Yle Areenasta tai maksu-TV:stä. Pidän asiakeskustelusta, kun aihe sattuu olemaan mielenkiintoinen, "turha lörpöttely" ei kuulu vahvuuksiini. Fingerpori-huumorista tykkään, samoin Kamala Luonto on mainio sarjakuva!
Suurinosa kavereista on jostain syystä mennyt eriteille joten nyt olisi taas kiva löytää kavereita joiden kanssa kahvitella, jutella vaikka maailman menosta, Rohkeasti viestiä! :)