Tällä sivulla näet kaverihakuilmoitukset alueelta Pohjois-savo. Löydä pelikavereita, harrastusseuraa tai juttuseuraa ja ota yhteyttä suoraan sivuston kautta. Voit rajata tuloksia iän, sukupuolen ja aiheiden mukaan.
Moikka Haen uusia ystäviä/ystävää täältä päin. Voit toki olla muualtakin. Olisi kiva saada seuraa kahville, yksille, kiertelee kirppiksiä tai mettään rämpimään tms. Oon huumorintajuinen (mustahuumori on ihan parasta), mukava, ja suorapuheinen, oon välillä aika ronski suustani. Miun kanssa pystyy keskustelemaan aiheesta ko aiheesta. Olisi kiva jakaa erilaisia ajatuksia maan ja taivaan väliltä jonkun kanssa. Oon ainoastaan hakemassa uusia ihmisiä elämääni en suhdetta. Tuossa jotain miusta, tutustumalla selviää enempi. Haen ainoastaan naispuolisia ihmisiä elämääni. Laita rohkeasti viestiä! :) Ilmoitus ei vanhene.
Olen nuorekas, liikkuva, leikkivä ja harrastava mies Kuopiosta. Haen mukavaa naispuolista seuraa niin kahville, lasilliselle, kävelylle, sopivan hitaalle hölkälle, sisä- ja ulkokuntosalille, metsäpolulle, järvelle, mökille, museoon, festareille, jutusteluun, mökille, urheilun live-seurantaan, lavatanssien alkeiden opiskeluun kuin monenlaisiin pallopeleihin. Ja kysymällä asiat selviävät...
Hei! Olen 28-vuotias urheilullinen ja musiikillinen kaveri. tykkään pelata sulkapalloa, käydä salilla, saunoa ja avanto uida, keilata, frisbeegolfata, pelata esim cs 2, käydä keikoilla ja tapahtumissa sekä kirppareilla. tykkään koirista ja eläimistä ja olen ambivertti, eli tykkään olla ihmisten seurassa, mutta tarvitsen omaa aikaa. saatan olla hiljainen välillä, mutta oikeiden ihmisten sattuessa kohdalle olen kyllä puhelias. soittelen kitaraa ja olenkin tehnyt 3 albumia oman bändin kanssa ja bändi on etsinnässä jos jollakin sattuu kitaristille olemaan paikka niin hit me up! kalja maistuu välillä. asun jyväskylässä, mutta tulen käymään aina joroisissa 1-2 kertaa kuukaudessa, joten aikaa olisi täälläpäin uusille ystäville hyvinkin. joroisissa minulla on käytössä auto joten pääsen sillä varkauden suunnille helposti.
Moro, etsin pelikavereita elden ringiin(seamless co-op). Jos etsit kokenutta souls-genren veteraania niin täältä löytyy sellainen. Voisin hyvin toimia senseinä jos olet uusi elden ring pelaaja😊 tykkään myös kilpa-ajo peleistä(F1 25) ja dead by daylightia tulee myös pelailtua. souls peleistä omistan dark soulssit, bloodbornen ja lies of p
Ujohko ja vähän hiljaisenpuoleinen maalaismies olisi vailla viestiseuraa. Viihdyn yksin enkä sen kummemmin kumppania kaipaa, mutta juttuseura olisi silloin tällöin tervetullutta. Kaverit aika pitkälti kaikonneet perheitä perustamaan. Väittäisin olevani rehti ja luotettava, ihan asiallinen tyyppi. Etsin siis mukavia (aitoja ja oikeita) naisia ajatusten vaihtoon sekä kirjoittelemaan niitä näitä tai sitten syvällisempää. Olen sen verran vanhanaikainen, että mitään mobiili viestimiä en käytä. Eli ensisijaisesti puhelimella tekstiviestien vaihtoa. Voisit olla sellainen "vanhan ajan tolokun ihminen" jonka päätä ei ole sotkettu kaiken maailman muotiaatteilla. Ikähaarukka voisi olla vaikka noin 35-60 v. Huumori ja pilke silmäkulmassa katsotaan eduksi. Ja paikkakunnalla ei ole merkitystä.
Täällä mies Kuopiosta Etin juttuseuraa ja uusia tuttavuuksia, oon rento, luotettava, huumorintajuinen, avoin ja rehellinen, kuuntelen paljon musiikkia ja tykkään myös tatskoista ja liikkumisesta, lähinnä kävelemisen muodossa. harrastan valokuvausta ja piirtämistä :) Olisi mukava saada täältä edes yksi ystävä. Instassa saa myös viskata viestillä nimim. small_crow_photography
Saa ottaa yhteyttä minuun jos tarviit kuuntelijaa ym. Heteromies täällä moi! Ajanviettoseuraa lenkille , illan istujaisiin , patikointiiin, pohjoismaata kiertelee kesäisin. Ja vaikka hellittelyyn ym Ja saa ehdotella jos tarviit apua jossain askareissa sillä on jotain kädentaitoa kertynyt eri aloilta tai tehdään yhdessä vaikka polttopuita niin on hauskempaa. Nainen tutustutaanko? Alkoholi ja tupakka ei kuulu minun päiviin. Minuun voi ottaa rohkeasti yhteyttä kaiken ikäiset luotettavasti ! Jos vaikka tarvii jotain neuvoo ym
Tervehdys, juuri sinä! Jos olet tiedonhaluinen, utelias, nauravainen, valmis kyseenalaistamaan kaiken, hassuttelija, avoinmielinen, herkkä ja pidät erikoislaatuisista ihmisistä- SINUN TÄYTYY OTTAA MINUUN YHTEYTTÄ! Noh, ei tarvitse kaikkea olla mutta jos nyt edes vähän sinne päin, heh heh. Ainiin ja liikunnallisuus olisi miellyttävä piirre myös! Kaikenlainen urheilu on todella kivaa. Harrastan juoksemista ja lihasten kasvattelua. Jos haluat kokeilla kanssani mitä tahansa lajia, olen valmis lähtemään mukaasi. Tai mitä tahansa muuta aktiviteettia. Mutta ei mitään baarijuttuja koska olen raitis. Olen tällainen 34 vuotias yksinäinen nainen Kuopiosta. Vähän sellainen erakkoluonne. Minun kiinnostuksenkohteeni ovat sellaisia asioita, joista muut eivät tykkää puhua, koska se saa heidän olonsa tuntumaan pahalle. Minua ei kiinnosta mukavat valheet; Haluan nähdä maailman kaikessa sen brutaaliudessaan. Se inspiroi minua! Olen ottanut elämäni tavoitteeksi tiedon ja ymmärryksen laajentamisen. Koska, miksipä ei. Jotain täällä on tehtävä, muuten sitä vain mädäntyy ja aivot lahoaa. Ja sellainen ei käy päinsä, ehei.. Luonteeltani olen melko sopeutuvainen, energinen, eksentrikko, ja mitäköhän vielä. Dementia iskee.. Hajamielinen olen niin. Noh, nyt pitää lähteä töihin niin kirjoittelemisiin vaan sitten. XD Lisää discord: rndom4962 Ps. Kaikenlaiset yhteydenotot ovat oikein arvostettuja! Ole rohkea!!!!!! YOU CAN DO IT!!! Hyvää päivänjatkoa. :)
Hei! Olen 29 vuotias mies Kuopiosta ja asun Kuopiossa mutta minulla on yhteyksiä Tampereelle! Pidän pelaamisesta, Legoilla rakentelusta, Sci-Fi elokuvista ja Harry Pottereista, K-Popista ja hyvästä ruuasta (Tex Mex, välimerellinen, ravintola ruoka ja sekä itämainen ruoka!) Ja olen melko nirso ruuan suhteen. Olen hieman huono huumorissa ja smalltalkissa! Olen hieman ujo mutta puhun tilanteen salliessa paljon riippuen aiheesta ja tykkään puhua syvällisempiä aiheita. Lempi vuoden aikani on syksy koska synttärini on tuolloin mutta kaikki vuoden ajat käy! En juo alkoholia enkä käytä tupakkaa yms päihteitä! Energia juomia tulee silloin tällöin juotua mutta kahvia en juuri juo! En ota juurikaan kantaa politiikkaan mutta olen hieman vasemmalle kallellaan! Haaveilen maailman ympäri matkasta jonkun hyvän ystävän kanssa pääasiassa junalla sekä laivalla! Itse hieman pelkään lentokoneella matkustamista. (etenkin Eurooppa ja Aasia kiinnostaa mutta myös Suomessa ja Kuopiossa on paljon paikkoja jotka kiinnostaa ja joissa en ole koskaan käynyt.) Lumilautailu ja etenkin Golf on minun juttu sekä viihdyn liikkua ulkona!
Haen 55+ miehestä rentoa kaveriseuraa - olen 50+ yksinäinen homomies ja asun kaupunki-alueella, Savossa. Minun kanssani voi puhua mistä tahansa asiasta. jos niin haluaa tilanteen ja fiiliksen mukaan. Olen mitoiltani 183/100+kg, rotevahko harmaa karvasuu. Haen vakikaveria. Käyn välillä uimahallissa uimassa ja käytän kuntosalia, ylläpidän pidän siten terveyttäni. Olen luotettava ihminen sekä reilu ihmisenä. En viihdy kapakoissa. Olen enemmänkin koti-ihminen. Taitaa tämäkin seuranhakupalvelu olla yhtä tyhjän kanssa - turhaa ja turhauttavaa. Kaverihaussa on paljon onnenonkijoita, pitäkää varanne. Mikäli kiinnostuit, ota rohkeasti yhteyttä. "Kaikki" ihmiset ovat ilmoituksen mukaan urheilullisia, yms. Missä ovat tukevat ihmiset.
Olen yksin asuva mies ja etsin kaveria ainakin keskusteluun, ehkä myös lenkille ja yhteisiin harrastuksiin. En ole uskonnollinen, joten kovin vahvasti uskovat eivät pärjää kanssani. Talvella hiihdän, kesällä pyöräilen mukavissa maisemissa sekä teen kävelylenkkejä. Urheilua tai kaupallisia kanavia en seuraa, katson ohjelmat mieluiten Yle Areenasta tai maksu-TV:stä. Pidän asiakeskustelusta, kun aihe sattuu olemaan mielenkiintoinen, "turha lörpöttely" ei kuulu vahvuuksiini. Fingerpori-huumorista tykkään, samoin Kamala Luonto on mainio sarjakuva!
Hei Vanhat ystävyydet alkaa ovat pidemmän päälle kaikonneet likipitäen. Itse olen nuorekas, liikunnallinen, sosiaalinen ja luontoa jne. ihminen, sekä rakastan käydä jossain määrin erilaisissa kulttuuritapahtumissa ihan fiiliksen mukaan :) Asun paraikaa Etelä-Kuopiossa, mutta sujahtaminen suht nopsaan Kuopion keskustaan kyllä onnistuu tarpeen vaatiessa, kun vaan laitetaan aikataulut natsamaan ja sopimaan yhteen :) Etsin ystävää lenkkeilyyn, leffassa, kahvilla tai kulttuuritapahtumissa käyntiin ihan sen mukaan, mikä mikä sinua tai minua yhteisesti eniten sytyttää :) Näin kesäaikaan tykkään myös jossain määrin käydä myös terasseilla ihan selvinpäin aina ja jos sää on hyvä, niin olen valmis lähtemään vaikka paikallisristeilylle yhdessä omin kustannuksin :) Etsin sinua kaverina liikunnallista ja kulttuuria rakastavaa persoonaa, sekä ihmistä, joka omaa suunnilleen samalaisia ominaisuuksia tai mieltymyksiä, mitä itsellänikin on, mutta pienet erotkaan eivät ole pahasta :) Jos kiinnostuit, niin laittele viestiä, niin katsotaan, voisiko sinulla ja minulla ystävyys mahdollisesti natsata keskenään yhteen :)
Hei,ystäviä kaipailisin, yksinäinen,erakko luonne joka kaipaisi ystäviä. Juttellaan viestein paremmin. Avoinmielinen Perheellinen ihminen. 🍒
Morjens! Elämäntilanteen muututtua hakusessa kavereita/ystäviä Kuopion alueelta seuraksi ulos, salille, pelaamaan jne. Tykkään itse kokeilla uusia harrastuksia, tällä hetkellä käyn kuntosalilla ja pelailen tietokoneella/ps5 lla. Kuopiossa olen asunut 6 vuotta mutten ole oikein keskittynyt uusien ihmisien tapaamiseen vaan ollut parisuhde orientoitunut. Työskentelen vuorotyössä hoitoalalla. Ulkoisesti näytän kuulemma siltä ettei uskaltaisi lähestyä (tatuoinnit ja vihainen ilme), mutta itse koen olevani sosiaalinen ja mukava kun kemiat kohtaa :D. Elämän eliksiirinä toimii hevimusiikki, nikotiini ja kofeiini. Tästäpä siis seuraa vaikka oluelle näin kesän saapuessa, peliseuraksi, ajelemaan tai vaikka kävelylenkille. Viihdyn myös luonnossa ja kesäisin tulee heittokalastusta harrastettua. Mikäli ilmoitukseni herätti kiinnostuksen niin laitappa viestiä tulemaan :). Aluksi tutustun mieluiten snapchatin kautta, ei välttämätöntä. Sukupuolella ei väliä kerta kaveri etsinnässä.
Aikuisena ystävän löytäminen on vaikeaa, jos ei ole harrastuksia eikä lapsuudessa ja nuoruudessa luotuja ystävyys suhteita. Sen takia ajattelin kokeilla josko täältä tavottaisi muita ystäviä kaipaavia.
Olen Kuopiossa asusteleva nainen. Tykkään liikunnasta ja mielelläni kokeilen kaikkea uutta 🙂 Luonteeltani olen positiivinen iloinen ja suvaitsevainen. Työskentelen hoitoalalla. Laita viestiä jos haluat tutustua paremmin 😉 ps elämänkumppani miulla jo on.
Muuttanut Kuopioon Opskelemaan ja vapaa-ajalle saa tulla mukaan tekemään asioita. Oli se sitten elokuva ilta, pallopelit(sulka, lento, tennis.....) kiekon heitto, kävely, lautapeli, kalastus, eräjormailu, hiihto tai ihan vaikka jutustelu tuokio(vaikka olenkin yleensä huonohko jutustelia😆). Liikkunta ja luontoa lähellä sydäntä. Ja kaikki muukin vissiin. Reppureissattua tullut jo jonkun verran. Vois vaikka jonkun kanssa ens keväänä mennä (suunnitelmassa Balkanit seuraavana) reissuun. Suomen kansallispuistot paljon myös käymättä, että niitäkin olisi kiva käydä kiertelemässä. Seikkailupuistot myös kiva käydä kokeilemassa. Kavereita siis hakusessa vapaa-ajalle ei niin tarkalleen iällä väliä. Abt max 30 jotakuinkin😄. Pistä viestiä ja jutellaan😁
Olen paluumuuttaja, jonka lähimmät ystävyyssuhteet ovat jääneet aiemmille paikkakunnille. Kaipaisin seuraa sekä itselleni, että 4-vuotiaalle tyttärelleni. Olen avoin hassuttelija, tykkään mennä ja tehdä, sekä heittäytyä lasten leikkeihin mukaan. Läheiseni kuvailevat minua suoraksi, hyväsydämiseksi ja taitavaksi keskustelijaksi. Tykkään leipoa, kestitä, pelata korttia, uida, käydä monenlaisissa kulttuuritapahtumissa ja joogata kotona. Lapsen kanssa käydään paljon leikkipuistoissa (sekä sisä- että ulkoversioissa), uimahallissa, tanssitaan ja lauletaan, sekä pelataan monenlaisia lautapelejä. Myös kaikenkokoiset koirat ovat meille hyvin mieluisaa seuraa. Olen yrittäjä ja teen epäsäännöllistä työaikaa. Lapseni on päivähoidossa pääsääntöisesti arkisin klo 8-16 isänsä eli puolisoni työajan mukaan. Etsin ystäviä vain Kuopion seudulta. Sukupuolellasi ja iälläsi ei ole suurta merkitystä, mutta olethan ajatusmaailmaltasi liberaali ja jokaisen ihmisarvoa kunnioittava.