Tällä sivulla näet kaverihakuilmoitukset alueelta Lappi. Löydä pelikavereita, harrastusseuraa tai juttuseuraa ja ota yhteyttä suoraan sivuston kautta. Voit rajata tuloksia iän, sukupuolen ja aiheiden mukaan.
Kristillinen usko on tärkeä osa elämääni: luen Raamattua, rukoilen, kuulun seurakuntaan sekä luen kristillistä kirjallisuutta ja kuuntelen hengellisiä podcasteja ja musiikkia. Harrastan monipuolisesti liikuntaa, erityisesti frisbeegolfia, kuntosalilla käyntiä ja pyöräilyä. En tupakoi, ja käytän alkoholia harvoin vähän tai en ollenkaan. Opiskelen merkonomiksi ja olen aloittamassa jatko-opintoja liiketalouden parissa. Olen isä, mutta en tällä hetkellä parisuhteessa. Nykyinen sosiaalinen verkostoni koostuu pääasiassa sukulaisista, joten olisi mukava tutustua uusiin ihmisiin. Vapaa-ajalla katson elokuvia ja dokumentteja sekä pelaan PS5:llä. Jos tunnistat itsesi samoista kiinnostuksenkohteista ja kaipaat juttuseuraa tai yhteistä tekemistä, laita viestiä! 😊
Moi! Miten sulla menee? Täällä aivan kivasti, joskin toisinaan tuntuu että olis kivaa löytää uusia ihmisiä elämään. Tykkään liikkua ulkona, paljon kalastuksen ja metsästyksen lomassa. Saaliilla ei niin väliä oo kunhan oma mieli rauhoittuu ja koira saa juosta:) Vasta painoksi tälle tulee myös pelailtua koneella, mieluiten bäfää:) Olis kyllä ihana löytää uusia ihmisiä joita nähä livenä. Pelata pallo tai lauta pelejä, pyöräillä, kalastaa, metsästää... tai vain olla ja tuhlata aikaa.
Heippa, täällä kirjoittelee 20v nuori. Oon muutama vuosi sitten tullut opiskeluiden perässä tänne ja nykyään asustelen ja teen töitä täällä. Kavereita ei juurikaan täällä ole, joten ois ihana löytää uusia tuttavuuksia täältä. Saatan olla alkuun ujo ja vähän sisäänpäin suuntautunut, mutta tutustumisen jälkeen kyllä puhetta ja vauhtia riittää. Joskus saatan olla jo ihan ekalla näkemisellä sosiaalinen. Minusta saa seuraa moneen, ulkoileen, keikoille/konsertteihin, baariin varmaan lähen melkein mihin vaan jos rohkeus riittää.
Moikka! :) Olen ujo, eläinrakas mutta empaattinen nainen, josta sais vaikka kaverin kävelylle tai luovien juttujen pariin tai vaikka kirppistely seuraa tai elokuvia kattommaan! Rakastan piirtämistä, taidetta, musiikin kuuntelua, luontoa ja eläimet lähellä sydäntä. Olisi myös kiva löytää joku uus mieluisa harrastus! Etsinnässä siis juttuseuraa/ystäviä. Sukupuolella ei välii. :) Usko on mun elämässä erittäin tärkeä asia.✝️❤️ Olisi mukava tutustua samanhenkisten ihmisten kanssa jonka kanssa se arvo voitaisiin jakaa :)) Sosiaaliset tilanteet on mulle aika haastavia, mutta kun muhun rauhassa tutustuu niin oikeanlaisessa seurassa olen jo paljon oma itteni! :)🌸 Rohkeasti vaan jutteleen :)
34v mies ettii seuraa Lapin alueelta. Harrastan eräilyä, kalastusta, metsästystä, ulkoilua, pyöräilyä, hyötyliikuntaa ja paljon muutaki liikuntaa ulkosalla. Ois kiva saada joku kaveriksi liikkumaan, tai voidaan vaik laavulla käydä sumpilla Oon rento ja mukava tyyppi. Asiallinen, avulias ja kiltti. Ottakeeha rohkeasti yhteyttä ni tutustutaan!👍☺
Jospa tunnet, että uusille tuttavuuksille olisi tarvetta niin täällä toinen samanlainen. Etsin seura tapahtumiin, ulkoiluun, lenkille ja pyöräilyyn, uimaan ja ihan kahvitteluun, autoiluun ja uudet harrastukset kiinnostaa myös. Myös lähialueella voisi käydä päiväreissuja ja vaellus kiinnostaa myös. Harrastukset käsityöt, musiikin kuuntelu, puutarha sekä ulkoilu pyöräillen ja kävellen, lautapelit. Etsin naispuolista ystävää ja iällä ei ole väliä. Olen työssäkäyvä ja omat lapset asuvat jo muualla ja lapsenlapsia ei ole. Voit asua myös Meri-Lapin alueella. Itselläni on auto käytössä.
Ensimmäinen päivä tälle vuodelle kun pitää avata työhuoneen ikkuna. Pihalla kuuluu linnun laulua ja veden ääniä. Aika mukavaa etten sanoisi. Moi! Täällä näppäilee -95 syntynyt jeppe. Minua on luonnehdittu sosiaaliseksi introvertiksi (jos se nyt edes on juttu?) Nautin olla menossa ja ihmisten kanssa mutta yleensä se on jokseenkin kuluttavaa ja vähintään yhtä mukavaa onkin olla ihan vain kotona ja värkätä siellä jotain. Olkoot se mitä vaan. Musiikin kuuntelu, pelaaminen, kirjojen lukeminen jne on itselle mieluista. Ulkona sitten on kiva pyöräillä ja ihailla luontoa, kesällä varsinkin ja silloin lisäksi tulee esim moottoripyöräily ja uiminen. Saunominen ja eläimet ovat kans lähellä sydäntäni. Toki tämäkin kaikki on vain pintaraapaisu. Minua voisi rehellisesti sanoa oudoksi tai omalaatuiseksi ja se olisi ihan reilua. Olen ehkä saavuttanut pisteen elämässäni jossa en enää välitä muiden mielipiteistä tai ajatuksista itseäni kohtaan joten olen ja menen kuten itselle tuntuu oikealta ja sopivalta siinä määrin kuin käytöstavat muistaa. En ole ollenkaan ujo ja vinoilen herkästi heti ensimmäistä kertaa nähdessä. Uusiin ihmisiin tutustuminen on aika hauskaa ja on mielenkiintoista kuunnella uusien tuttavien mielipiteitä ja ajatuksia maailmasta. Me kaikki näemme ympäristömme eri tavoilla, niin se aina avaa omaakin maailmaa kun voi jakaa ajatuksia toisen kanssa. Asioista saa olla eri mieltä kunhan siitä voi keskustella järkevästi. Voit olla mies tai nainen tai joku muu, iällä ei erityisesti ole väliä mutta täysi-ikäinen kumminkin. En hae romanttista suhdetta täältä. Voidaan tavata livenä jos se järjestyy mutta myös ihan sähköpostittelu, toisen seuraaminen sosiaalisessa mediassa, whatsapp jne on kaikki mahdollisuuksia. Voit olla hevari, räppäri, hippi tai mitä vain. En karsasta eri ihmistyyppejä, voit ihan vapaasti olla niin outo tai normaali kuin sinusta tuntuu. Kunhan olet oma itsesi. Tai jos vielä haet omaa itseäsi niin olet sellainen kuin olet! Jos luit koko tämän ajatustulvan niin pistä toki viestiä! Täällähän ei suoraan jaeta mitään omia tietoja niin mitä siinä menettää! Jos kemiat ei kohtaakaan niin voimme aina todeta toisillemme hyvät jatkot ja jatkaa omaa polkuamme. Jokatapauksessa toivon sinulle oikein hyvää päivän ja viikonjatkoa! Jos asiat mättää just nyt niin toivon, että kohta alkaa helpottaa.
Moi, olen 27-vuotias mies Rovaniemellä, tänne muuttanut 7 vuotta sitten etelä suomesta. Ja nyt elämän heitellessä on ystävät/kaverit kadonneet ja olo joskus liiankin yksinäinen. Ois kiva löytää juttu kaveria miestä taikka naista, vaikka ihan vain viestittelyyn, mutta voi sitä joskus nähdäkin. Luonteeltani olen joskus puhelias ja joskus todella hiljainen ja etäinen 😅 huumoria löytyy kyllä. Kaks jakoset mietteet mitä miettiä tästäkin kun täältä ystäviä haen, en ois ihan heti uskonu😅 Kiitos ja kummarrus🙏
Olisi kiva löytää uusia kavereita. Vaikka peliseuraa tai kahvittelemaan. Pelaan pleikkarilla yleensä pubgia tai battlefieldiä. Löytyy discord ja snäpit sun muut. Saa tulla jutteleen.
Olen 27 vuotias syntyperäinen Rovaniemeläinen mies. Haluaisin löytää ihmissuhteita minun elämääni, koska lapsuuden kaverini olen onnistunut karkottamaan yläaste/ammattikoulu aikoina kun syrjäydyin ehkä hieman ja halusin olla vaan ja ainoastaan itsekseni. Kumminki parisen vuotta sitten ns. "heräsin" tähän elämään että ehkä sitä haluaa elämältä myös jotain muuta ja oon tehnyt isoja elämänmuutoksia näinä vuosina. Mutta nyt sitä hoksaa miten sitä haluaisi jakaa ajatuksia ja tehdä asioita muiden ihmisten kanssa. Nämä ihmiset puuttuu minun elämästä. Minulle on aina ollut haasteellista tutustua uusiin ihmisiin kun näin introverttinä olen ollut liian mukavuudenhaluinen ihminen. Nyt kuitenkin viimeaikoina sieltä poistuessa ne onkin muuttunut todella hyviksi kokemuksisksi. Ja tässä pusken itseäni taas pois sieltä. Tykkään tosi paljon jutella syvällisistä asioista ja olen miettinyt omaa elämää ja mitä siltä haluaa. Olen rento, rauhallinen ja ymmärtäväinen ihminen. Ja minua on hankala loukata suorasanaisuudella, joten älä epäröi kysyä minulta mitään, vastaan kyllä suoraan ja rehellisesti. Työelämässä olen ollut koko aikuisikäni. Harrastuksia olen viimeaikoina joitain löytänyt, mm. kuntosali, lenkkeily ja hiihto. Voit ehdottaa mulle myös jotain, lähden mielelläni mukaan kunhan ollaan vähän tutustuttu ja ajatusmaailmat kohtaa. Sukupuolilla ei ole väliä tämän ilmoituksen kanssa. Tiedostan kumminkin typerän piirteen minussa että minun on helpompi jutella naispuolisille ihmisille. Syytä sille en tiedä, mutta eiköhän murreta tämänkin piirre minussa, eli miespuoliset kaverit on myös tervetulleita.
Olen 27-vuotias nainen. Asun Oulussa, mutta kuljen Rovaniemellä joka toinen viikonloppu. :) Olen luonteeltani sosiaalinen, puhelias ja rehellinen. Vapaa-ajalla tykkään nähdä kavereita, katsella leffoja/sarjoja, pelata sulkapalloa, käydä uimassa. Minut saa helposti houkuteltua baariin/kaljalle. Tykkään myös käydä pelaamassa pakohuonepelejä, baareissa biljardia/pöytäfutista ja myös keilaamassa. Tekemistä voi ehottaa siis kaikenlaista, sillä tykkään kokeilla uusia juttuja. Reissaan myös paljon Suomessa, niin matkojakin voi ehotella, kunhan rahatilanne sen sallii. Kesällä paremmin, kun on töissä. Opiskelen siis tällä hetkellä. Laita viestiä ja vaihdetaan snäpit ja keksitään jotain hommaa. Sukupuolella ei ole väliä, kunhan kemiat mätsää. Ikärajaksi voisin laittaa vaikka 18-40. :)
Olen 26-vuotias iloinen, avoin ja luonnonläheinen nainen Lapista. Viihdyn luonnossa liikkuen, lenkkipoluilla, hiihtäen, uimassa tai vain nauttien metsän rauhasta ja hiljaisuudesta. Arvostan rehellisyyttä, maanläheisyyttä, huumoria ja ennenkaikkea aitoja kohtaamisia. Olen helposti lähestyttävä, kuuntelen ja keskustelen mielelläni ja nautin hyvistä keskusteluista niin arjen pienistä asioista kuin elämästä yleensäkin. Minulle tärkeintä on aitous, hyvä sydän ja tunne siitä, että seurassa voi olla oma itsensä. Etsin uusia ystäviä, joiden kanssa voisi käydä uimassa, kahvilla, salilla, joogassa, ulkoilla, harrastaa tai vaikka vain vaihtaa kuulumisia. Minut saa mukaan melkeimpä kaikkeen. Minulle tärkeintä ei ole ikä tai tausta, vaan se, että yhteinen sävel löytyy ja yhdessä on hyvä olla. Laitathan rohkeasti viestiä, jos ajattelet vähänkään, että voisimme tulla juttuun! Toivottavasti kuullaan pian ✨😌🫶🏻
Saatan tuntua äärimmäisen tiukalta, mutta jos arvomme kohtaavat, voit löytää minusta erinomaisen ystävän/ keskustelukumppanin.
Moi! Olen 24-vuotias mies ja alkuun aika ujo, mutta tutustuessa rento tyyppi. Etsin pelikavereita ja olisi kiva löytää myös oikea ystävä vapaa-ajalle. Tykkään kamppailulajeista, animesta ja pelaan vähän kaikenlaista, mutta jos yksi peli pitäisi mainita niin Dead by Daylight. Olen enemmän rauhallinen kuin super sosiaalinen tyyppi, mutta olisi kiva löytää porukkaa tai edes yksi hyvä kaveri. Discordin saa kysymällä
Hei, löytyyköhän täältä seuraa 44v. naiselle vapaa-ajalle, ihan vaa parantamaan maailmaa, kahville, lenkille, yksille, keikalle tai mitä vaan. Itsellä on vanhat ystävät muuttaneet muualle tässä vuosien varrella tai yhteydenpito on muuten vain katkennut, joten uudet ystävät olisi tervetulleita. Perheeseen kuuluu mies, kaksi kouluikäistä lasta ja kaksi koiraa. Elämä pyörii pitkälti noiden palikoiden ympärillä, lisäksi harrastan koirien ja lasten kuskailun ohessa, kuntoilua kotigymillä ja voi mut löytää myös juoksulenkiltä. Jos juttu luistaa niin mielellään nähdään sit ihan livenäkin ja keksitään yhdessä jotain kivaa. Laita ihmeessä viestiä, jos haluat tutustua paremmin. Iälläsi, paikkakunnalla tai sukupuolella ei sinänsä ole väliä , jos yhteys löytyy 😊
Etsin juttuseuraa tylsiin hetkiin. Laita viestiä jos kaipaat juttu kaveria.
Etsin kavereita.Olen aika rämäpää ja menevä ihminen(nykyään kotitonttu),nauran liikaa ja liian huonoille jutuille. Tykkään vahata sarjoja ja jumittaa omiaan ja pelata mineä, mutta silti lähen kyllä melkein mihin tahansa hommaan mukkaan aina.Tulen kaikkien kanssa juttuun ja sukupuolella ei ole väliä mutta oisi mukavaa jos oisit yhtä huonolla huumorilla varustettua ja tykkäät lähteä vaikka krokettia pellaan pihalle. Otaha rohkeesti yhteyttä jos tunsit samanhenkisyyttä!
Oon 19-vuotias nainen kemistä oon aika vasta eronnut eikä mulla ihan hirveesti oo kavereita. Etsisin täältä ihmisiä joiden kanssa vois käydä kahvilla, shoppailla tai vaikka ulkona ja jutella🥰 Rakastan eläimiä ja oon sosiaalinen. Laita viestiä jos kiinnostuit.
Moi, etsin uusia tuttavuuskia olen 29v mies kittilästä Olen luonteelta rento, rauhallinen ystävällinen, tykkään kaikkien luontoon liittyvistä jutuista ja aktiivitteteistä. Ja kulttuuri menot myös kiinnostavia Toivoisin löytävän jonkun joka vois viettää mun kans aikaa. Extempore jutut kivoi, hakusessa liveseura. Juttelu on mukavaa ja sitä kautta tutustuminen erinlaisiin ihmisiin. Mistä asioista tykkään / mielenkiinnon kohteita. Tv ohjelmat - Maajussille morsian, ensitreffit alttarilla, pohjoisen valtatien pelastajat, Talot huokuvat historiaa mm. Marjanpoiminta, monipuolinen luonnossa liikkuminen Maantietoon liittyvät asiat. Uskon ihmisistä lähtökohtaisesti hyvää ennen kuin jos toisin todistaa teoin ja sanoin. ;) Mul on auto niin pystyn liikkuu aika hyvin eli ei haittaa vaikka oot hieman kauempaaki. Lähdetäänkö auto ajelulle ilman päämäärää? :) koska voi. ilmoitutus ei vanhene :)