Tällä sivulla näet kaverihakuilmoitukset alueelta Lappi. Löydä pelikavereita, harrastusseuraa tai juttuseuraa ja ota yhteyttä suoraan sivuston kautta. Voit rajata tuloksia iän, sukupuolen ja aiheiden mukaan.
moikka! oon 27v nainen. etsin kavereita arkeen juhlimaan, leffaan, ihan vaan hengailemaan, mitä vaan! mulla ei koskaan ole ollu parasta kaveria, kaipaan sellasia ihmisiä elämään joiden kanssa jakaa arkea ja elämää! oon huono kertoon itestäni, mutta laita viestiä, niin tutustutaan<3 toivon että oisit about samaa ikäluokkaa sun sukupuolella ei ole väliä!
Etsin mukavaa naispuolista ystävää jolla sydän paikallaan ja joka olisi alusta alkaen oma itsensä. Olen rauhallinen ja kiltti, yksinäinen mies pohjoisesta. Olen raitis enkä tupakoi. Musiikki, luonto, kirjallisuus ja henkisyys ovat lähellä sydäntäni. Nautin kulkea luonnossa, käydä kävelyillä ja istua vaikkapa tulilla joen rannalla. Vaikka olenkin introvertti mietiskelijä niin toisaalta olen hyvinkin puhelias kunhan opimme tuntemaan. Toivon viestiä juuri sinulta joka kaipaat elämääsi luotettavaa ystävää jonka kanssa kirjoitella, viestitellä ja jutella kaikesta mahdollisesta.
Moi! Miten sulla menee? Täällä aivan kivasti, joskin toisinaan tuntuu että olis kivaa löytää uusia ihmisiä elämään. Tykkään liikkua ulkona, paljon kalastuksen ja metsästyksen lomassa. Saaliilla ei niin väliä oo kunhan oma mieli rauhoittuu ja koira saa juosta:) Vasta painoksi tälle tulee myös pelailtua koneella, mieluiten bäfää:) Olis kyllä ihana löytää uusia ihmisiä joita nähä livenä. Pelata pallo tai lauta pelejä, pyöräillä, kalastaa, metsästää... tai vain olla ja tuhlata aikaa.
Olen 46-vuotias nainen, olen asunut Oulussa vähän yli kaksi vuotta, mutta nyt olen muuttanut Kemijärvelle työn varten ja etsin ystävää tai edes hyvää tuttavani. Päätän pian lähihoitajan koulutuksen ja toivon, että työskentelen ammatin mukaan. Olen introvertti, asun yksin, tykkään kävellä, lukea, katsoa elokuvia ja kuunnella musiikkia. Pidän myös kissoista ja koirista. Haluaisin löytää jonkun, jonka kanssa voisin joskus kävellä, käydä kahvilassa, jutella. Olen hyvin ujo ja ulkomainen. Haluan tavata mielenkiintoisen ja rauhallisen ihmisen.
Hei Olen 28v mies, opiskelen merkonomiksi ja aloittamassa jatko-opiskelun/työn Harrastan monipuolisesti liikuntaa: frisbeegolf, kuntosali, pyöräily. Pidän myös pallopeleistä Vapaa-ajalla kuuntelen musiikkia, podcasteja ja katson netflixiä. Joskus myös pelaan PS5 tai tietokoneella. Pidän myös kirjojen lukemisesta. Pyrin noudattamaan kristillisiä arvoja ja kuulun seurakuntaan myös. Olen isä, mutta en ole tällä hetkellä parisuhteessa. En polta/juo. Tämänhetkiset suhteet koostuu lähinnä sukulaisista, joten olisi kiva tutustua myös uusiin ihmisiin.
Hei! Äitikavereita vailla Rovaniemeltä. Itsellä tällä hetkellä yli vuoden ikäinen lapsi, päivät menee pääsääntöisesti hänen kanssaan. Etsitään molemmille seuraa leikkipuistoihin, kahviloihin yms. Laitahan rohkeasti viestiä:)
Heippa, täällä kirjoittelee 20v nuori. Oon muutama vuosi sitten tullut opiskeluiden perässä tänne ja nykyään asustelen ja teen töitä täällä. Kavereita ei juurikaan täällä ole, joten ois ihana löytää uusia tuttavuuksia täältä. Saatan olla alkuun ujo ja vähän sisäänpäin suuntautunut, mutta tutustumisen jälkeen kyllä puhetta ja vauhtia riittää. Joskus saatan olla jo ihan ekalla näkemisellä sosiaalinen. Minusta saa seuraa moneen, ulkoileen, keikoille/konsertteihin, baariin varmaan lähen melkein mihin vaan jos rohkeus riittää.
Oon 19-vuotias nainen kemistä oon aika vasta eronnut eikä mulla ihan hirveesti oo kavereita. Etsisin täältä ihmisiä joiden kanssa vois käydä kahvilla, shoppailla tai vaikka ulkona ja jutella🥰 Rakastan eläimiä ja oon sosiaalinen. Laita viestiä jos kiinnostuit.
Hei, ystävää etsii 58 vuotias nainen kemistä.Olen vuosi sitten tänne paluumuuttanut, Olen ollut täältä pitkään pois muualla asumassa. Vielä ystävää puuttuu. Tykkään käydä kirppiksillä, tykkään kävellä pieniä lenkkejä kesäisin.oon uskossa.Mulle voi jutella niin ilot kuin surut, hyvä kuuntelija. Pistähän kirjettä tulemaan, kävästään kahvilla tai jotakin!
Moikka! :) Olen ujo, eläinrakas mutta empaattinen nainen, josta sais vaikka kaverin kävelylle tai luovien juttujen pariin tai vaikka kirppistely seuraa tai elokuvia kattommaan! Rakastan piirtämistä, taidetta, musiikin kuuntelua, luontoa ja eläimet lähellä sydäntä. Olisi myös kiva löytää joku uus mieluisa harrastus! Etsinnässä siis juttuseuraa/ystäviä. Sukupuolella ei välii. :) Usko on mun elämässä erittäin tärkeä asia.✝️❤️ Olisi mukava tutustua samanhenkisten ihmisten kanssa jonka kanssa se arvo voitaisiin jakaa :)) Sosiaaliset tilanteet on mulle aika haastavia, mutta kun muhun rauhassa tutustuu niin oikeanlaisessa seurassa olen jo paljon oma itteni! :)🌸 Rohkeasti vaan jutteleen :)
Oon tosiaan 19v mies Rovaniemeltä ja aattelin et löytyiskö täältä porukkaa pelailee jotai tai vaik snäp
Jospa tunnet, että uusille tuttavuuksille olisi tarvetta niin täällä toinen samanlainen. Etsin seura tapahtumiin, ulkoiluun, lenkille ja pyöräilyyn, uimaan ja ihan kahvitteluun, autoiluun ja uudet harrastukset kiinnostaa myös. Myös lähialueella voisi käydä päiväreissuja ja vaellus kiinnostaa myös. Harrastukset käsityöt, musiikin kuuntelu, puutarha sekä ulkoilu pyöräillen ja kävellen, lautapelit. Etsin naispuolista ystävää ja iällä ei ole väliä. Olen työssäkäyvä ja omat lapset asuvat jo muualla ja lapsenlapsia ei ole. Voit asua myös Meri-Lapin alueella. Itselläni on auto käytössä.
Moi, olen 27-vuotias mies Rovaniemellä, tänne muuttanut 7 vuotta sitten etelä suomesta. Ja nyt elämän heitellessä on ystävät/kaverit kadonneet ja olo joskus liiankin yksinäinen. Ois kiva löytää juttu kaveria miestä taikka naista, vaikka ihan vain viestittelyyn, mutta voi sitä joskus nähdäkin. Luonteeltani olen joskus puhelias ja joskus todella hiljainen ja etäinen 😅 huumoria löytyy kyllä. Kaks jakoset mietteet mitä miettiä tästäkin kun täältä ystäviä haen, en ois ihan heti uskonu😅 Kiitos ja kummarrus🙏
Moi, etsin uusia tuttavuuskia olen 29v mies kittilästä Olen luonteelta rento, rauhallinen ystävällinen, tykkään kaikkien luontoon liittyvistä jutuista ja aktiivitteteistä. Ja kulttuuri menot myös kiinnostavia Toivoisin löytävän jonkun joka vois viettää mun kans aikaa. Extempore jutut kivoi, hakusessa liveseura. Juttelu on mukavaa ja sitä kautta tutustuminen erinlaisiin ihmisiin. Mistä asioista tykkään / mielenkiinnon kohteita. Tv ohjelmat - Maajussille morsian, ensitreffit alttarilla, pohjoisen valtatien pelastajat, Talot huokuvat historiaa mm. Marjanpoiminta, monipuolinen luonnossa liikkuminen Maantietoon liittyvät asiat. Uskon ihmisistä lähtökohtaisesti hyvää ennen kuin jos toisin todistaa teoin ja sanoin. ;) Mul on auto niin pystyn liikkuu aika hyvin eli ei haittaa vaikka oot hieman kauempaaki. Lähdetäänkö auto ajelulle ilman päämäärää? :) koska voi. ilmoitutus ei vanhene :)
Olen 40-vuotias, teini ikäisen vanhempi. Etsinnässä olisi uusia ystäviä ajatusten vaihtoon, kahville, kävelylle shoppailemaan tai ihan minne vaan. Tykkään liikkua luonnossa, lukea, kuunnella musiikkia (musiikki maku on aika laaja), pyöräillä.
22/02 immeinen täällä terve, etsiskelen uusia tuttavuuksia/ystäviä kun sellaisia ei tällä hetkellä ole ollenkaan ja paluumuuttajana tänne Kemiin takaisin tulleena. Varmaan monesti jo sanottu mutta itsekkin oon aluksi tosi ujohko enkä aluksi osaa oikein keskustella mutta sekin vaihe ohi menee kunhan pääsee vain tutuksi :D En arkipäivisin oikeastaan tee mitään, joten aika välillä käy pitkäksi kun ei ole edes ketään kenen kanssa viestitellä maailman ihmeellisistä asioista. Tällä hetkellä kuntoutuksessa enkä siis ole töissä enkä opiskele. Ex tempore henkinen et musta sais kyllä seuraa hommaan kuin hommaan, osaan kyllä myös ihan rauhakseltaan olla :D Sukupuolella eikä oikeestaan iälläkään oo mulle niin suurta merkitystä. Ilmoitus ei vanhene 😊 Omistan kaksi kissaa ja koiran😺😺🐶
Olen 26-vuotias iloinen, avoin ja luonnonläheinen nainen Lapista. Viihdyn luonnossa liikkuen, lenkkipoluilla, hiihtäen, uimassa tai vain nauttien metsän rauhasta ja hiljaisuudesta. Arvostan rehellisyyttä, maanläheisyyttä, huumoria ja ennenkaikkea aitoja kohtaamisia. Olen helposti lähestyttävä, kuuntelen ja keskustelen mielelläni ja nautin hyvistä keskusteluista niin arjen pienistä asioista kuin elämästä yleensäkin. Minulle tärkeintä on aitous, hyvä sydän ja tunne siitä, että seurassa voi olla oma itsensä. Etsin uusia ystäviä, joiden kanssa voisi käydä uimassa, kahvilla, salilla, joogassa, ulkoilla, harrastaa tai vaikka vain vaihtaa kuulumisia. Minut saa mukaan melkeimpä kaikkeen. Minulle tärkeintä ei ole ikä tai tausta, vaan se, että yhteinen sävel löytyy ja yhdessä on hyvä olla. Laitathan rohkeasti viestiä, jos ajattelet vähänkään, että voisimme tulla juttuun! Toivottavasti kuullaan pian ✨😌🫶🏻
Etsin kavereita.Olen aika rämäpää ja menevä ihminen(nykyään kotitonttu),nauran liikaa ja liian huonoille jutuille. Tykkään vahata sarjoja ja jumittaa omiaan ja pelata mineä, mutta silti lähen kyllä melkein mihin tahansa hommaan mukkaan aina.Tulen kaikkien kanssa juttuun ja sukupuolella ei ole väliä mutta oisi mukavaa jos oisit yhtä huonolla huumorilla varustettua ja tykkäät lähteä vaikka krokettia pellaan pihalle. Otaha rohkeesti yhteyttä jos tunsit samanhenkisyyttä!
Hei, Olen 39-vuotias puoliso ja äiti Rovaniemeltä. Arki rullaa töitä tehdessä ja koirien kanssa touhutessa. Tuttuja löytyy paikkakunnalta, mutta ei niinkään kavereita, joiden kanssa viettää vapaalla aikaa. En ole yksin, mutta välillä vähän yksinäinen :) Tykkään ulkoilusta, retkeilystä, mökkeilystä, laskettelusta, hiihdosta, sisustamisesta, hyvästä ruuasta jne. Luonteeltani on huumorintajuinen ja positiivinen. Laitahan viestiä ja jutellaan lisää :)
Täällä naispuolista ystävää kaipaa 46v nainen. Olen työelämässä, minulla on aviomies, lapsia ja muutama harrastuskin. Elämäni näyttäytyy helposti ulospäin kiireisenä ja täytenä, mutta sisällä on iso tyhjyys tosi ystävän/ystävien puuttuessa. Olen luonteeltani avoin ja tutustun helposti erilaisiin ihmisiin. Kuitenkin se syvempi yhteys ja tunne kuulumisesta porukkaan on jäänyt jo vuosia syntymättä. Kaipaan ystävää lenkille, kahville, teatteriin, festareille, matkusteluun ja ihan vain jutteluun. En etsi seurustelusuhdetta.